AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Hvis den kommer skal dere se? Anonymkode: ec17e...a85
anonymperson1 Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Torr ikke det kommer en 10, men heller en film om the old republic eller andre deler av historien vi ikke har sett enda. Skywalker sagaen er jo ferdig. Kan godt hende det kommer en spin off film eller serie med Rey, Finn og Poe da.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 anonymperson1 skrev (4 timer siden): Torr ikke det kommer en 10, men heller en film om the old republic eller andre deler av historien vi ikke har sett enda. Skywalker sagaen er jo ferdig. Kan godt hende det kommer en spin off film eller serie med Rey, Finn og Poe da. Det kommer nok en ny trilogi når de skuespillerne er blitt gamle Anonymkode: ec17e...a85 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Er ingen stor fan, men må se de. Det er over gjennomsnitlig god kinounderholdning. Anonymkode: 7cf53...ada
anonymperson1 Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det kommer nok en ny trilogi når de skuespillerne er blitt gamle Anonymkode: ec17e...a85 Det blir jo sykt kjedelig da. Blir jo sånn som episode 7-9 om igjen basically. Jeg hadde gjerne tatt imot en mando film eller en obi wan om tiden etter serien som snart kommer eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 anonymperson1 skrev (38 minutter siden): Det blir jo sykt kjedelig da. Blir jo sånn som episode 7-9 om igjen basically. Jeg hadde gjerne tatt imot en mando film eller en obi wan om tiden etter serien som snart kommer eller noe sånt Ewan returnerer i rollen sin der Anonymkode: ec17e...a85
anonymperson1 Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ewan returnerer i rollen sin der Anonymkode: ec17e...a85 Jeg er fullt klar over det, jeg er stor star wars fan så får med meg alt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 anonymperson1 skrev (5 minutter siden): Jeg er fullt klar over det, jeg er stor star wars fan så får med meg alt. Skulle ønske de lagde en film eller serie om Liam Neeson sin karakter Anonymkode: ec17e...a85
ops2 Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 Episode 9 var jævlig dårlig. Jeg likte karakterene i episode 7, men i episode 9 hadde jeg fått motvilje mot de. Og for en dårlig historie episode 9 hadde. Så jeg vet ikke om jeg skal se den eller om det blir en ny giiiirrrrrrrrrrrrrrrl power! film.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #11 Skrevet 13. mai 2022 ops2 skrev (5 minutter siden): Episode 9 var jævlig dårlig. Jeg likte karakterene i episode 7, men i episode 9 hadde jeg fått motvilje mot de. Og for en dårlig historie episode 9 hadde. Så jeg vet ikke om jeg skal se den eller om det blir en ny giiiirrrrrrrrrrrrrrrl power! film. Hvilken film er det? Anonymkode: ec17e...a85
ops2 Skrevet 14. mai 2022 #12 Skrevet 14. mai 2022 On 5/13/2022 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Hvilken film er det? Anonymkode: ec17e...a85 The Rise of Skywalker.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #14 Skrevet 14. mai 2022 ops2 skrev (44 minutter siden): The Rise of Skywalker. Mente den Girl filmen Anonymkode: ec17e...a85
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #15 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 13.36): Det kommer nok en ny trilogi når de skuespillerne er blitt gamle Anonymkode: ec17e...a85 Siden den siste trilogien var så lite populær, så er vel det tvilsomt. Anonymkode: 6a34d...b80
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #16 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Siden den siste trilogien var så lite populær, så er vel det tvilsomt. Anonymkode: 6a34d...b80 Tjente masse penger Anonymkode: ec17e...a85
Cata Skrevet 14. mai 2022 #17 Skrevet 14. mai 2022 (endret) Hvis jeg lever . Har sett alle filmer og animasjonsserier, om enn ikke de rene tegnefilmene, så det er på en måte blitt en vane. Likte ikke den 3. trilogien, men ser jo også at de har gjort mye bra både i animasjonsseriene og i The Mandalorian, så de kan gjøre ting bedre enn i Ep. 7, 8 og 9. The Book of Boba Fett var vesentlig bedre enn jeg trodde den ville være og jeg har aldri vært noen fan av Boba Fett karakteren. Når det er sagt så tror jeg ikke det kommer til å komme noen Ep. 10. Skywalkersagaen er ferdig. Disney synes å ha gått over til TV format, men om det kommer en film til så tror jeg den til en viss grad vil være linket til de seriene som de lager nå. De kunne f.eks. spunnet en historie om hvordan Grogu ble reddet ut av Jeditempelet etter Order 66. Noen må ha reddet ham ut. Endret 14. mai 2022 av Cata
ops2 Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 (endret) On 5/14/2022 at 6:11 PM, AnonymBruker said: Mente den Girl filmen Anonymkode: ec17e...a85 Jeg vet ikke om du gjør deg uvitende, men filmer hvor det er en supersterk heltinne som er sterkere enn menn, vakker, overlegen på alle måter og alle elsker henne, sånn kan man kalle girl power filmer. Ment spydig, ikke positivt. I slutten på Skywalker-sagaen døde alle Skywalkers, også Anakin Skywalkers sønnesønn gjennom Leia, og den gjenlevende Palpatine tok alt, og overtok navnet Skywalker. Leia gir sitt liv for sin sønn, som gir sitt liv for den siste Palpatine. Hun brekker ikke så mye som en finger, men går jublende avsted for å feire. I det minste fikk Darth Vader en begravelse av Luke, som han reddet. Rey var grunn som 0,5 cm vann. Jedi'ene var tilbake til å være perfekte, uten noen svakheter. Alt som jeg likte med The Last Jedi, ble visket ut og film 9 viste nærmest ikke noe av Rose fra The Last Jedi, som ikke var etnisk hvit. Den fargete hovedrollen, Finn, brukte hele filmen på å skrike Reyyyyy! Selv når hun var opptatt med å sloss. Skulle hun snu seg og spørre "Hva er det, Finn?" Han ble en dum sidekick. Det er som om Voldemort ikke døde, og en som ikke har fått opplæring kommer inn og bekjemper han fordi "hun tror på magi". Hun viser seg å være hans barnebarn, og alle andre dør. Hun er sterkere enn Harry Potter og Voldemort. Hun tar så etternavnet "Potter" og filmen avsluttes med at hun ser inn i solnedgangen. Rey viste seg å ha arvet sine evner fra sin onde bestefar, ikke å ha lyktes som en jente som kom fra ingenting. The Last Jedi fortalte oss at alle kunne ha kraften. Men nå måtte du komme fra en familie med sterke krefter. Blodet bestemmer ha du kan gjøre. De originale filmene, sluttet med at Anakin (som Darth Vader) kastet Palpatine ned i en sjakt og drepte han. Plutselig kom Palpatine inn i film 9 og hadde levd hele tiden. Uten noen forklaring, bare at en dødsalvorlig Poe sa "Somehow, Palpatine returned" eller noe slikt. Ødelegger hele premisset for sagaen. https://screenrant.com/star-wars-rise-skywalker-palpatine-return-bad-reason/ Elendig film. Fikk dårligst score av de ni filmene. Æsj, Rey Skywalker. 😡 Hater henne. Hvis film 10 blir med henne, så orker jeg ikke mer av den feilfrie, overfladiske, superdyktige "jediprinsessen". Endret 16. mai 2022 av ops2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 18.14): Siden den siste trilogien var så lite populær, så er vel det tvilsomt. Anonymkode: 6a34d...b80 Triologien tjente inn 4,473 milliarder amerikanske dollar. Når de tjener så bra så er det sannsynlig at det blir lagt flere filmer. Anonymkode: 14fc2...ddb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 ops2 skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om du gjør deg uvitende, men filmer hvor det er en supersterk heltinne som er sterkere enn menn, vakker, overlegen på alle måter og alle elsker henne, sånn kan man kalle girl power filmer. Ment spydig, ikke positivt. I slutten på Skywalker-sagaen døde alle Skywalkers, også Anakin Skywalkers sønnesønn gjennom Leia, og den gjenlevende Palpatine tok alt, og overtok navnet Skywalker. Leia gir sitt liv for sin sønn, som gir sitt liv for den siste Palpatine. Hun brekker ikke så mye som en finger, men går jublende avsted for å feire. I det minste fikk Darth Vader en begravelse av Luke, som han reddet. Rey var grunn som 0,5 cm vann. Jedi'ene var tilbake til å være perfekte, uten noen svakheter. Alt som jeg likte med The Last Jedi, ble visket ut og film 9 viste nærmest ikke noe av Rose fra The Last Jedi, som ikke var etnisk hvit. Den fargete hovedrollen, Finn, brukte hele filmen på å skrike Reyyyyy! Selv når hun var opptatt med å sloss. Skulle hun snu seg og spørre "Hva er det, Finn?" Han ble en dum sidekick. Det er som om Voldemort ikke døde, og en som ikke har fått opplæring kommer inn og bekjemper han fordi "hun tror på magi". Hun viser seg å være hans barnebarn, og alle andre dør. Hun er sterkere enn Harry Potter og Voldemort. Hun tar så etternavnet "Potter" og filmen avsluttes med at hun ser inn i solnedgangen. Rey viste seg å ha arvet sine evner fra sin onde bestefar, ikke å ha lyktes som en jente som kom fra ingenting. The Last Jedi fortalte oss at alle kunne ha kraften. Men nå måtte du komme fra en familie med sterke krefter. Blodet bestemmer ha du kan gjøre. De originale filmene, sluttet med at Anakin (som Darth Vader) kastet Palpatine ned i en sjakt og drepte han. Plutselig kom Palpatine inn i film 9 og hadde levd hele tiden. Uten noen forklaring, bare at en dødsalvorlig Poe sa "Somehow, Palpatine returned" eller noe slikt. Ødelegger hele premisset for sagaen. https://screenrant.com/star-wars-rise-skywalker-palpatine-return-bad-reason/ Elendig film. Fikk dårligst score av de ni filmene. Æsj, Rey Skywalker. 😡 Hater henne. Hvis film 10 blir med henne, så orker jeg ikke mer av den feilfrie, overfladiske, superdyktige "jediprinsessen". Synes det var mer manpower Anonymkode: ec17e...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå