Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leier ut 2 etg i eget hus. De har leid siden januar og vi har gjensidig oppsigelsestid på 5 mnd. Angrer på at vi skrev 5 mnd nå, skulle heller tatt 2 eller 3 mnd. 

De tar seg veldig til rette, bruker vår del av tomta, setter møbler/ ting på vårt område, bråker sikkert 20 timer i døgnet og ikke alltid de betaler hele husleia til tiden. Selvom de bråker, smeller, flytter på møbler kl 02 på natta er de allikevel så frekke at de skriver meldinger til oss om tvn står litt for høyt på kl 23.30.. de klager på alt - til og med hvordan vi parkerer bilen.

Det her orker jeg ikke mer. Har hatt mange leieboere, men ingen som dette.. så hvordan sier man de opp? Det skal vel være gode grunner og jeg kan jo ikke si de opp før jeg har gitt de en advarsel uansett.. om jeg sier de opp med grunnlag for at vi skal bruke utleiedelen selv, hvor mange måneder tar det før jeg kan leie den ut igjen? Står heller uten leieinntekt noen måneder enn å ha de der.. leiligheten lider med de boende, hører de hamrer hver dag og ser i vinduet og de har lass med ting langt opp etter veggen.. 

Anonymkode: 16689...8ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så nå har du endret historien igjen?

Anonymkode: d6cf6...2d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 6.47):

Så nå har du endret historien igjen?

Anonymkode: d6cf6...2d5

Har du lenke til de andre historiene?

Anonymkode: a8956...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...