Gå til innhold

Hvor mange dater før du blir eksklusiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

7-8 dater?

Anonymkode: 71b41...8ae

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man treffes for andre gang tenker jeg at man er eksklusive. Damene kan date og ligge rundt, men hvis jeg får greie på det er det over.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forventer at en mann som treffer meg mer enn en gang holder seg til meg. Gjør han ikke det har vi ingenting mer å snakke om.

Anonymkode: 402ba...0f2

• Liker 3
Skrevet

Man bør være eksklusiv fra start.

Skrevet

Dette er nok individuelt, noen er komfortable med å date flere, andre ikke. Vi avtalte å være eksklusive på 3. date, dvs han tok opp at han kom til å bare holde seg til meg og se hvordan dette går. Jeg var enig ☺️ 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Min mening er at man dater en om gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Dater kun EN om gangen....herregud. Noe annet er patetisk. Har også kun sex med en partner om gangen.

Dessverre så har du disse som kjører mange på en gang....men de er jo mindretallet heldigvis.

Jeg hadde ikke orket det mentale spillet med flere mennesker på en gang.

Anonymkode: eb672...562

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg bestemte meg for å treffe noen igjen mer enn en gang, så dro jeg ikke på date med andre. Jeg gadd heller ikke å treffe noen igjen med mindre jeg trodde det kunne utvikle seg i riktig retning. Så i min verden, maks to dater, da. 

Hadde jeg funnet ut at min nåværende samboer fremdeles datet andre etter vår 7-8 date, så hadde jeg avsluttet datingen. 

Anonymkode: e81de...4fe

• Liker 1
Skrevet

Man dater ikke flere om gangen. Dater jeg noen som er med flere samtidig så er det takk og farvel fra meg. 

Jeg tenker ikke at man nødvendigvis må være eksluskive fra første date, men om man treffes flere ganger, da bør man være ekslusive. Min nåværende samboer initierte til denne praten etter første date. Det gjorde at dateperioden opplevdes mye tryggere og roligere, og vi kunne ta denne perioden i sneglefart. 

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes veldig forstyrrende ut og ødeleggende for relasjonen og stille seg disponibel for stevnemøte med flere om gangen. 

Jeg er ikke så gammel (men heller ikke så ung). Opplever at det å ikke skulle forplikte seg til å bli kjent med noen uten å være på jakt etter noen som kanskje kan være bedre, kan være med på å ødelegge noe potensielt ekte og verdifullt. 

Anonymkode: 428ba...81a

• Liker 1
Skrevet

Dater én om gangen. Jeg kan godt snakke med flere, men med en gang jeg treffer en hvor det blir date nummer to så kutter jeg ut resten. Da satser jeg på den ene. 

AnonymBruker
Skrevet
Nikea skrev (1 minutt siden):

Dater én om gangen. Jeg kan godt snakke med flere, men med en gang jeg treffer en hvor det blir date nummer to så kutter jeg ut resten. Da satser jeg på den ene. 

Ikke sant :) Noe annet blir jo utrolig slitsomt....forstår heller ikke de som kan være intime med fler om gangen. Kysse/kline/sex....dagen etterpå er det neste date med en annen liksom 🤮

• Liker 1
Skrevet
Lacuna skrev (3 minutter siden):

Man dater ikke flere om gangen. Dater jeg noen som er med flere samtidig så er det takk og farvel fra meg. 

Jeg tenker ikke at man nødvendigvis må være eksluskive fra første date, men om man treffes flere ganger, da bør man være ekslusive. Min nåværende samboer initierte til denne praten etter første date. Det gjorde at dateperioden opplevdes mye tryggere og roligere, og vi kunne ta denne perioden i sneglefart. 

Enig i denne.

Ikke bare hadde det vært 'sayonara' fra meg også, men folk som dater flere folk samtidig er, vel.. Som AB så pent formulerte:

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dater kun EN om gangen....herregud. Noe annet er patetisk. (...)

Hvis jeg skriver med flere folk samtidig og ender opp med å date/møte en for andre gang, så har jeg sett at jeg mister interessen for de andre ganske umiddelbart. Hvis jeg har lagt dem til på f.eks Snap (noe jeg så og si aldri gjør lenger) så fjernes de også da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis man bestemmer seg for å gå videre og møtes for andre gang så ligger det litt i korta at man kutter ut andre. Det ville vel ikke ha særlig hensikt ellers?

Anonymkode: b8c8f...8d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Multidatere og multiknullere utgår i min bok. En av gangen. Får jeg snusen i at dama dater flere, eller datet flere samtidig som meg er det rett ut 😈, uansett hvor langt vi har kommet i relasjonen. 

Min ex-kone drev på med flere når vi traff hverandre, og "havnet på fylla" med en "kompis" når vi var "hodestups" forelska. Det ble alltid en greie dypt inni meg, og jeg fikk aldri ristet det av meg. i 15 år plaget det meg uten at hun merket det. 

Never again !

Anonymkode: b32d1...fc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I det øyeblikker jeg avtaler en 2. date. Og forventer det samme av han.

Anonymkode: f112f...386

Skrevet

Jeg har ingen fasit på sånt,  det som føles naturlig og det varierer fra relasjon til relasjon.  Generelt sett er jeg den parten i relasjonen som ikke vil definere noe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...