AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Broren til kjæresten min, så og si bestekompisen hans, har møtt ei jente. Han er litt betatt av henne, han møter henne når hun er på jobb i en sær hobbyforretning. De har masse til felles, og pga. en aktivitet i forbindelse med denne hobbyen møtes de nå minst en gang pr.uke. Sammen med flere andre.. Han spurte sist de snakket om hun var singel. Hun så litt usikker ut, men smilte og snakket det bort. Han fikk altså ikke noe svar. Han tror hun er singel siden hun var flørtete og virka interessert, men ble usikker. Men jeg vet at denne jenta er samboer. Med en fyr som ikke er særlig bra, dette vet jeg gjennom jobben min. Han har utsatt henne for psykisk vold flere ganger. Det er ikke mange uker siden hun ønsket å forlate han vet jeg. Men våget ikke, og har nok utsatt det. Mulig hun prøver å komme seg unna han, ikke vil være utro, men kanskje bli kjent med svogeren min og at han blir rebound uten at hun tenker over det.. Hva gjør jeg? Har jo taushetsplikt, men vil ikke at svogeren min skal gå på en smell. Jenta virker forøvrig som en veldig bra person, og jeg har selv sett kjemien mellom henne og svoger. Anonymkode: 4eddc...883
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Vanskelig sak i forhold til taushetsplikten. Det er ikke helt innafor, men kunne vuuuuurdert å bare si til han at han bør undersøke litt selv når det gjelder hun dama. Når han spør hvorfor så sier du at det er bare et generelt råd. Men er litt usikker på denne nøtta her. Egentlig skal du holde helt tett og la han finne ut av det selv. For det vil han jo, etter ikke for lang tid. Det er begrenset hvor stor smell han kan gå på. Worst case scenario er at han havner i klammeri med han samboeren... Usikker på om dette var et nyttig innlegg 🤔 Anonymkode: ca4de...bb2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig sak i forhold til taushetsplikten. Det er ikke helt innafor, men kunne vuuuuurdert å bare si til han at han bør undersøke litt selv når det gjelder hun dama. Når han spør hvorfor så sier du at det er bare et generelt råd. Men er litt usikker på denne nøtta her. Egentlig skal du holde helt tett og la han finne ut av det selv. For det vil han jo, etter ikke for lang tid. Det er begrenset hvor stor smell han kan gå på. Worst case scenario er at han havner i klammeri med han samboeren... Usikker på om dette var et nyttig innlegg 🤔 Anonymkode: ca4de...bb2 Kan også si du har hørt hun er sammen med en fyr som ikke er så hyggelig.. hørt bare.. Anonymkode: 9bd69...3ff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Om du tenker han går på en smell pga at han blir en rebound - ja, det er også en sak. Hvisk han i øret om at han bør holde seg unna? Anonymkode: ca4de...bb2
spinner Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): dette vet jeg gjennom jobben min. Hva gjør jeg? Har jo taushetsplikt, Anonymkode: 4eddc...883 Tror du greier å finne svaret selv i ditt innlegg
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Still spørsmålet på en inndirekte måte. Si inndirekte ting. Der han får spørsmål i hodet, så han må stille videre til henne. Anonymkode: e34d6...4b2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Worst case scenario er at han havner i klammeri med han samboeren... Tror ikke det vil skje. Tror jeg bare tier helt jeg, og håper at de blir bedre kjent, så hun kommer seg vekk fra samboeren. Så får vi bare håpe at svoger evt tar det rolig i starten, så det ikke blir bare rebound. Anonymkode: 4eddc...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå