Gå til innhold

Er han kun ute etter et ligg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker på en fyr jeg har fått skikkelig sansen for. Vi begynte og snappe for en måned siden men så var det to uker uten snakk også sendte han meg en snap igjen. 

Hvis jeg åpner snappen, sender han en ny en. Og sånn kan det være hvis jeg åpner tre ganger også. Han sier han liker meg, at han vil ha meg og at jeg er så vanvittig pen. Han sier også at han tenker på meg hele tiden og at han ikke klarer og stoppe. Han kalte meg også for «gullet» og er veldig på det at jeg skal komme til han. Når jeg har sagt at vi kan prate på telefon har han bare sagt ja. Ingenting annet har skjedd. Meninger?

Anonymkode: cc83c...c8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som det kan være noe mer. En fyr som bare er ute etter sex vil dreie samtalen over på sex veldig tidlig/ofte.

Anonymkode: eacc8...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, her om dagen sendte han bilde av seg etter han hadde dusja i speilet og her om dagen spurte han meg «skulle ikke du bli politi» «kan du ikke ta med håndjerna da» 🥺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det der høres ut som bare tull fra hans side. Han vil nok bare ha oppmerksomhet.

Anonymkode: ceba0...b7b

• Liker 2
Skrevet

Han virker i overkant «på», synes jeg. Hvis du ser på komplimentene han gir deg, som at han vil ha deg og at du er vannvittig pen, i tillegg til at han vil at du skal komme til han, så er alle disse indikatorer på at han vil ha sex med deg og helst så fort som mulig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (6 timer siden):

Han virker i overkant «på», synes jeg. Hvis du ser på komplimentene han gir deg, som at han vil ha deg og at du er vannvittig pen, i tillegg til at han vil at du skal komme til han, så er alle disse indikatorer på at han vil ha sex med deg og helst så fort som mulig.

Ja det jeg tenker ohså 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tull og tøys.  Ikke noe å gå videre med.

Anonymkode: c302f...fe4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Virker som det kan være noe mer. En fyr som bare er ute etter sex vil dreie samtalen over på sex veldig tidlig/ofte.

Anonymkode: eacc8...f0c

Han har jo sagt at han vil ha henne. 

Anonymkode: cb93c...208

AnonymBruker
Skrevet

Fortell at du ikke ligger med noen før du har blitt bedre kjent så ser du raskt hvor han står. Det bør gå minst 5 gode dater før et ligg. 

Anonymkode: cb93c...208

Skrevet

Det var to uker uten snakk, så plutselig sender han snap igjen? I tillegg ber han deg ta med håndjern når du skal komme til han? Høres ut som om det er initiativ til noe seksuelt. 

Jeg har lært etter alle år at hvis en gutt er "inconsistent" så betyr det som regel at vedkommende ikke er seriøs. Med det mener jeg at hvis han ikke holder en viss jevn oppførsel i en tid - det betyr: er han på og plutselig helt av (snapper og plutselig helt stille) så er det fordi han ikke tar dette så veldig seriøst. De guttene jeg har vært borti som virkelig har sett noe langsiktig og ville ha noe seriøst, har aldri latt meg "være" i to uker uten kontakt. De har heller aldri i noen form hintet til noe seksuelt. Se ofte på hvordan gutten prater, om han oppriktig bryr seg om deg (spør deg hvordan det går, hva du skal, hva du har gjort) for å tolke om han er seriøs eller ikke. 

Absolutt alle guttene jeg har vært borti som har enten hintet eller pratet om noe seksuelt, har alltid vært de som kun har brukt meg. Det trenger ikke være at de prater om det hele tiden, men at de nevner det i ny og ne er nok. 

Dette er bare en antagelse, men ut i fra hans væremåte og hvordan han prater og viser seg frem - så er han mest sannsynlig ute etter sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Dra hjem til han, ta med håndjern, knull han som om det er livets siste ligg😍

Anonymkode: 1ed77...51d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er litt usikker på en fyr jeg har fått skikkelig sansen for. Vi begynte og snappe for en måned siden men så var det to uker uten snakk også sendte han meg en snap igjen. 

Hvis jeg åpner snappen, sender han en ny en. Og sånn kan det være hvis jeg åpner tre ganger også. Han sier han liker meg, at han vil ha meg og at jeg er så vanvittig pen. Han sier også at han tenker på meg hele tiden og at han ikke klarer og stoppe. Han kalte meg også for «gullet» og er veldig på det at jeg skal komme til han. Når jeg har sagt at vi kan prate på telefon har han bare sagt ja. Ingenting annet har skjedd. Meninger?

Ja jeg tror at han leker med deg. Hold avstand 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, her om dagen sendte han bilde av seg etter han hadde dusja i speilet og her om dagen spurte han meg «skulle ikke du bli politi» «kan du ikke ta med håndjerna da» 🥺

Dårlig fyr. Kanskje han har inngått et veddemål med sine kamerater også. Vær forsiktig 

AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker noe seriøst ville jeg funnet noen andre. 
Folk som gir endeløst med komplimenter før en date, av og på i kommunikasjon og skriver seksuelle ting.. Altså denne mannen har røde flagg, all the way.. 

Anonymkode: 75d1a...11e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dette er bare tull og tøys.  Ikke noe å gå videre med.

Anonymkode: c302f...fe4

ja vel. hva ville vært noe å gå videre med?

Anonymkode: 98a0d...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg som har vært tilbaketrukket på grunn av han, derfor vi ikke snakka på to uker. I starten var han ikke sånn da var han veldig hyggelig men så slutta jeg og svare. Så begynte han igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg som har vært tilbaketrukket på grunn av han, derfor vi ikke snakka på to uker. I starten var han ikke sånn da var han veldig hyggelig men så slutta jeg og svare. Så begynte han igjen

Kan hende han tester en ny taktikk, ettersom det ikke virket til å begynne med.  Det er vel bare å møte fyren, og bli kjent?  Du er vel ikke et viljeløst persilleblad, som trenger å føle deg utnyttet? 

Anonymkode: 1fca4...404

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det virker merkelig. På meg virker det som at han har baktanker og kanskje har han inngått et veddemål? 

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig dumt ut, men denne gangen er jeg veldig redd for og møte en gutt. Har vært på mange date det siste året og funnet ut at det eneste de ville ha var kun sex. Gutter er sånn i dagens generasjon føler jeg. Jeg snakket et år men en gutt over telefon og når jeg møte han på ekte, droppa han meg etter første gang. Når jeg dro på date med en og ha snakka med han i 2 dager droppa han meg også. Jeg har alltid vært sånn som har gitt alt og mange sjangser og det fortjener jo denne også. Men jeg vil ikke møte han før det har gått litt tid. Når jeg sender morsomme videoer fra ting og sier morsomme ting så bryr han seg ikke. Virker som han kun bryr seg om meg, utseende og kropp fordi er kun det eneste han kommenterer. I går sa jeg at du får ringe hvis det er noe. Da sier han bare ja. Jeg sa også at jeg får ikke vært på telefonen hele dagen, da jeg skal på tur uten nett. Da svarte han med bare bilde av seg selv. Ikke noe. Få nummeret ditt. Og han spør HVER dag. «Vil holde rundt deg» «faen du er pen» «jeg liker deg» «jeg vil ha deg» og «jeg vil ha den fineste og det er deg» altså jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til denne. Fordi jeg blir så smigret og sier de samme tingene tilbake. Men jeg bare aner ikke hva han skal ha ut av dette. Jeg sjekker også hvor han er på Tinder og han er på Tinder hele tiden. Hjemme, jobb og alt.

Skrevet

Han finner deg attraktiv og vil møte deg. Det er ikke ensbetydende med å kun være ute etter sex? 

Møt han, så finner du ut av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...