AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Jeg er strømpebuksefetisjist og har alltid drømt om å finne ei dame som kan dele eller akseptere min fetisj. Liker strømpebukser både på damer og på meg selv. Har aldri hatt problem med å få kontakt med damer, men går aldri videre fordi jeg er redd for reaksjonen når jeg før eller siden må fortelle om min hemmelighet. Har vært singel i mange år nå og lurer på å sette inn en kontaktannonse. Føler jeg må være ærlig fra første stund for ikke å få negative reaksjoner hvis det skulle bli til noe. Har imidlertid aldri sett at folk skriver om sin fetisj i kontaktannonsen og lurer på om jeg i det hele tatt bør gjøre det? Takknemmelig hvis noen svarer. Anonymkode: 48573...b77
Silva Pluvialis Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Kan ikke skjønne at det er nødvendig å skrive. Det er jo en veldig uskyldig og harmløs fetisj jeg ikke helt klarer å forstå hvis noen skulle reagere negativt på? Jeg hadde aldri som kvinne skygget banen for en så uskyldig fetisj. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Takk for svar, men jeg er nok redd for at de færreste damer er som deg Anonymkode: 48573...b77
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Mitt inntrykk er at de fleste damer skygger unna, eller ikke er intressert i å vite noe som helst. Om du ikke skriver noe i profilteksten, men lar det komme etterpå, så kan du oppleve det etterpå at de blir stille, det er min erfaring. Noen er også nysjerrige og spør litt. Men takk til @Tvillingsjel som hadde taklet det. Anonymkode: 27301...cbb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Jeg ønsker å vite om fetisjer så tidlig som mulig. Jeg er ganske sær og det er ganske mye jeg ikke kan akseptere. Anonymkode: 3c2df...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Jeg synes faktisk alle som har fetisjer burde skrive dette i kontaktannonser. Så får dere kontakt med likesinnede. Jeg traff en fyr en gang som hadde fetisj på føtter. Jeg HATER, virkelig HATER, føtter og tær... Veldig synd, da jeg likte ham veldig godt. Anonymkode: ad856...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Kanskje ikke skrive om det der men nevn det på første treff. Datet en som hadde fetish for pupper, kanskje ikke særlig sært men da pupper var det eneste han pratet om og at han konstant ville at jeg skulle gå toppløs og massere puppene dag og kveld og også kommenterte alle bryst han så på tv ble alt for mye og en dealbreaker. Skulle ønske han hadde fortalt om det litt før, han ventet lenge før dette kom frem. Anonymkode: 3a16c...138
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje ikke skrive om det der men nevn det på første treff. Datet en som hadde fetish for pupper, kanskje ikke særlig sært men da pupper var det eneste han pratet om og at han konstant ville at jeg skulle gå toppløs og massere puppene dag og kveld og også kommenterte alle bryst han så på tv ble alt for mye og en dealbreaker. Skulle ønske han hadde fortalt om det litt før, han ventet lenge før dette kom frem. Anonymkode: 3a16c...138 Det der er jo mye verre enn en fetisj. De fleste greier vel å holde sitt seksuelle tenningsmønster for seg selv på en grei måte, uten å være utagerende. Anonymkode: 3c9dc...38a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 Hva med fetlife? Kanskje enklere å finne matcher der. Om de ikke har samme fetisj er de muligens mer åpne generelt. Jeg er relativt åpen, men konkrete fetisjer er turn off for meg hvis det er av typen «liker ikke sex uten gummistøvler». Ta på høye hæler/stay ups av og til er ok. Alt som er «må alltid» og/eller for spesielt interesserte gidder jeg ikke Anonymkode: 369bb...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå