Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bachelor innen Serviceledelse og Markedsføring, mange års erfaring innenfor kundebehandling og salg. 

Problemet er at jeg tok bacheloren min under Coronapandemien og vi fikk ingen bedriftsbesøk eller praksis, ergo jeg sitter igjen med veldig lite innsikt inn i bransjen.. Føler meg i grunn litt snytt. 

Kan ikke si selvtilliten er på topp heller når jeg leser den ene arbeidsbeskrivelsen etter den andre og den ene ser mer fancy ut enn den andre. 

Det er for det meste lederstillinger og prosjektledere som søkes, mens jeg gjerne vil jobbe i team og skaffe meg erfaring innenfor kundebehandling, rådgiving, saksbehandling og kommunikasjon. Er det sjeldent at slike stillinger lyses ut, er det eventuelt et egnet sted å lete eller må man bare ta kontakt med bedriftene direkte? 

Er det eventuelt noe kurs eller annet jeg kan ta som kan gjøre meg bedre rustet og mer attraktiv? Noen jeg kan prate med? 

Syntes dette er forferdelig vanskelig og har nok sett meg helt blind på situasjonen og skulle heller ønske jeg skaffet meg en mer praktisk rettet utdannelse som elektriker eller rørlegger *sukk* 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...