AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 De siste par ukene har jeg fått følgende symptomer: Illeluktende underliv/utflod Svak kløe i underliv Plutselig flass i hodebunn (aldri hatt dette før. Brukt samme hårvask som alltid) Veldig øm under armene(i lymfeknuter?) Plutselig uren hud i annsiktet, med mye kviser (aldri vært plaget med samme type kviser før) Tåkete/mer uklart syn Jeg skjønner virkelig ikke hva det er fornoe, men vet ikke om det er rett å kontakte lege heller med så vage symptomer? Anonymkode: 86c72...147
GulSitron Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Ang underlivet kan det være bakteriell vaginose. uren hud kan være hormonelt/stress. Ta en blodprøve og snakk med legen din 😊
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Diabetes 2. Altså høyt blodsukker.. Anonymkode: 83684...ce5 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Kløe kan gi utflod og kløe kan være sopp eller lichen schlerosis. Google og bruk speil så ser du om det er lichen. Anonymkode: a6011...1be 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Bestill time hos legen og få det oppklart Anonymkode: 1122d...ddd
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De siste par ukene har jeg fått følgende symptomer: Illeluktende underliv/utflod Svak kløe i underliv Plutselig flass i hodebunn (aldri hatt dette før. Brukt samme hårvask som alltid) Veldig øm under armene(i lymfeknuter?) Plutselig uren hud i annsiktet, med mye kviser (aldri vært plaget med samme type kviser før) Tåkete/mer uklart syn Jeg skjønner virkelig ikke hva det er fornoe, men vet ikke om det er rett å kontakte lege heller med så vage symptomer? Anonymkode: 86c72...147 Kom alt det der plutselig, i løpet av et par uker? Har du hatt en virusinfeksjon i det siste? Influensa eller noe, som slo deg ut litt? Anonymkode: 70eb1...853
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Gi gjerne tilbakemelding her om du finner ut av det, TS. Har nesten nøyaktig samme symptomer. Anonymkode: efdc2...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå