Sofakona Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Vi har oppgradert lugaren vår til familien på 4. Pearl seaways Oslo til Danmark. Men ser på nett at Commodore delux finnes i flere forskjellige rom typer. Om dere har ligget i et slik rom kan dere poste eller fortelle om rommet du hadde. Jeg ser at et av rommene har sofa og kunne tenkt meg det he he. Det er 2 voksne barn 3 år og 10 år
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Vi hadde med balkong og sofa. Loungen var rett utenfor døra vår, så vi kunne ha sittet der med babycall etter barna (da hadde vi bare 1 barn da) hadde sovnet. Der var det diverse drikkevarer (med og uten alkohol) og frukt og snacks 😊 Husker ikke akkurat hva rommet het da 😄 Anonymkode: 0b5bc...42e
Sofakona Skrevet 14. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde med balkong og sofa. Loungen var rett utenfor døra vår, så vi kunne ha sittet der med babycall etter barna (da hadde vi bare 1 barn da) hadde sovnet. Der var det diverse drikkevarer (med og uten alkohol) og frukt og snacks 😊 Husker ikke akkurat hva rommet het da 😄 Anonymkode: 0b5bc...42e Takk..vi sitter på rommet nå.. veldig fornøyd.. Men et lite spørsmål..var vannet og de flakene med vin i kjøleskapet gratis? He he
enkefru Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde med balkong og sofa. Loungen var rett utenfor døra vår, så vi kunne ha sittet der med babycall etter barna (da hadde vi bare 1 barn da) hadde sovnet. Der var det diverse drikkevarer (med og uten alkohol) og frukt og snacks 😊 Husker ikke akkurat hva rommet het da 😄 Anonymkode: 0b5bc...42e Det er kun på Crown deluxe-rommene ligger i tilknytning til loungen, det er gull og absolutt å foretrekke fremfor deluxe på pearl
Sofakona Skrevet 14. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2022 Fjugur skrev (13 minutter siden): Det er kun på Crown deluxe-rommene ligger i tilknytning til loungen, det er gull og absolutt å foretrekke fremfor deluxe på pearl Her må vi opp 1 etasje..men bli litt skuffende. På bilde etc hadde de skrevet kaker, fruky, snack etc 3 dager har de har salt stenger, tsco6 chips og taco dip. Frakt ligger i skål og noen peanøtter Gratis øl og drikke...men med to barn hadde jeg håpet på at de kunne få noe annet en 3 dager med salt stenger:/
enkefru Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 (endret) Sofakona skrev (15 minutter siden): Her må vi opp 1 etasje..men bli litt skuffende. På bilde etc hadde de skrevet kaker, fruky, snack etc 3 dager har de har salt stenger, tsco6 chips og taco dip. Frakt ligger i skål og noen peanøtter Gratis øl og drikke...men med to barn hadde jeg håpet på at de kunne få noe annet en 3 dager med salt stenger:/ En stund siden jeg har reist nå, men det skifter i løpet av døgnet. opplevde at det vekslet mellom wienerbrød, småkaker, kjeks og frukt. Snacks og grønnsaker med dip. Rød-/hvitvin og gjerne en type aperetiff, kaffe og annen varm drikke+ kjøleskap med øl/brus. Sikkert innsparing der og som de fleste andre steder Endret 14. mai 2022 av Fjugur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå