Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 7. november 2005 #1 Del Skrevet 7. november 2005 Akk, da jeg satt på bussen endag dukket det opp en liten liste over ting som er ganske irriterende for meg som er ei singel dame på 22 år.... * Se/høre alle de andre som kliner * Se par * At venninna di ringer deg for å klage på typen sin * At venninna di ringer deg for å fortelle om noe fint typen hennes har gjort * Å være i et bryllup * Høre familien/venner snakke om barna sine * Våkne mutters alene på søndagsmorran * Lytte til klinemusikk alene * Får ikke vist frem det nyeste sexye undertøyet mitt * Egentlig ingen grunn til å kjøpe nytt og sexy undertøy... * Alle horoskopene som lover masse romanser uten at noe skjer * Man begynner å gi bæng i hvordan hårveksten ser ut nedentil og under armene * Man møter "verdens kjekkeste" som vil være med deg hjem men så kommer du på forrige punkt....søren! Jeg kunne vel ha skrevet en mye lengre liste men jeg vil ikke virke sytete heller Men nå er jeg lei singellivet! Send meg en mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. november 2005 #2 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. november 2005 #3 Del Skrevet 8. november 2005 Me too! *sender et ønske ut i Universet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 8. november 2005 #4 Del Skrevet 8. november 2005 Savner noen å lage mat god til, diskutere med foran peisen på mørke høstkvelder og hjelpe meg med å holde senga varm. Dessuten trenger jeg noen til å minne meg på når jeg må skifte sengetøy og vaske badet.... :icon_frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #5 Del Skrevet 8. november 2005 Å være singel er jo det beste som finnes.Det er ikke noe iriterende med det.Singellivet er en dans på roser...i hverfal i min Verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 8. november 2005 #6 Del Skrevet 8. november 2005 Å være singel er jo det beste som finnes.Det er ikke noe iriterende med det.Singellivet er en dans på roser...i hverfal i min Verden ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #7 Del Skrevet 8. november 2005 jeg antar du ikke er enig i min påstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. november 2005 #8 Del Skrevet 8. november 2005 Heier på trådstarter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #9 Del Skrevet 9. november 2005 Akk, da jeg satt på bussen endag dukket det opp en liten liste over ting som er ganske irriterende for meg som er ei singel dame på 22 år.... * Se/høre alle de andre som kliner * Se par * At venninna di ringer deg for å klage på typen sin * At venninna di ringer deg for å fortelle om noe fint typen hennes har gjort * Å være i et bryllup * Høre familien/venner snakke om barna sine * Våkne mutters alene på søndagsmorran * Lytte til klinemusikk alene Jeg kunne vel ha skrevet en mye lengre liste men jeg vil ikke virke sytete heller Men nå er jeg lei singellivet! Send meg en mann!! ← Er helt enig men det å ikke ha non å dele med er det værste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xray Skrevet 9. november 2005 #10 Del Skrevet 9. november 2005 sender en i posten.. pent bruk mann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #11 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg er helt nysingel og det er tungt det... men tror det kan bringe mange positive ting med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #12 Del Skrevet 13. november 2005 Savner noen å lage mat god til, diskutere med foran peisen på mørke høstkvelder og hjelpe meg med å holde senga varm. Dessuten trenger jeg noen til å minne meg på når jeg må skifte sengetøy og vaske badet.... :icon_frown: ← M.a.o: du savner en hushjelp og/eller en tilstedeværende mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #13 Del Skrevet 13. november 2005 jeg kan trøste deg at det for en singel tilårskommen dame på 36 er det enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #14 Del Skrevet 13. november 2005 jeg kan trøste deg at det for en singel tilårskommen dame på 36 er det enda verre ← Vaddå???? 36 är ju perfekt ju, Sätt på kaffet, jeg kommer!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #15 Del Skrevet 13. november 2005 Vaddå???? 36 är ju perfekt ju, Sätt på kaffet, jeg kommer!!!!!!!! ← Tar du til takke med en kopp te ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #16 Del Skrevet 13. november 2005 Tar du til takke med en kopp te ;-) ← Javisst! Te är okay.. Skönt att få lite lantluft i sig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #17 Del Skrevet 17. november 2005 Akk, da jeg satt på bussen endag dukket det opp en liten liste over ting som er ganske irriterende for meg som er ei singel dame på 22 år.... * Se/høre alle de andre som kliner * Se par * At venninna di ringer deg for å klage på typen sin * At venninna di ringer deg for å fortelle om noe fint typen hennes har gjort * Å være i et bryllup * Høre familien/venner snakke om barna sine * Våkne mutters alene på søndagsmorran * Lytte til klinemusikk alene * Får ikke vist frem det nyeste sexye undertøyet mitt * Egentlig ingen grunn til å kjøpe nytt og sexy undertøy... * Alle horoskopene som lover masse romanser uten at noe skjer * Man begynner å gi bæng i hvordan hårveksten ser ut nedentil og under armene * Man møter "verdens kjekkeste" som vil være med deg hjem men så kommer du på forrige punkt....søren! Jeg kunne vel ha skrevet en mye lengre liste men jeg vil ikke virke sytete heller Men nå er jeg lei singellivet! Send meg en mann!! ← Trenger ikke sende, jeg er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #18 Del Skrevet 17. november 2005 Samtidig, man har alt inneholdet i kjøleskapet for seg selv. SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 17. november 2005 #19 Del Skrevet 17. november 2005 sender en i posten.. pent bruk mann..... ← Send gjerne en hit og Samtidig, man har alt inneholdet i kjøleskapet for seg selv. SS ← Akk ja. Men det er en liten trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå