Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var utro for seks år siden med venninnen til min kone. Dette har jeg alltid angret på og har ikke vært utro siden. Jeg kommer heller aldri til å være utro igjen.

Ville du tilgitt mannen din et tilfelle av utroskap for seks år siden?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
He-Man skrev (2 minutter siden):

Jeg var utro for seks år siden med venninnen til min kone. Dette har jeg alltid angret på og har ikke vært utro siden. Jeg kommer heller aldri til å være utro igjen.

Ville du tilgitt mannen din et tilfelle av utroskap for seks år siden?

Nei.

tenker det er lurt at du holder tett om dette

Anonymkode: 656f8...cbe

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

tenker det er lurt at du holder tett om dette

Det er muligheter for at noen kommer til å fortelle henne det hvis hun blir gravid.

AnonymBruker
Skrevet
He-Man skrev (1 minutt siden):

Det er muligheter for at noen kommer til å fortelle henne det hvis hun blir gravid.

Tror ikke spermen overlever i 6 år.

Anonymkode: c85ca...ae3

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde, kanskje litt avhengig av hvor nær relasjonen til venninna hadde vært. Spesielt hvis det skjedde i en tidlig fase.
Under de gitte forutsetningene (og det ikke skjer igjen) ville jeg heller ikke ønsket å visst det. Men det er meg da, folk er forskjellige. 

Anonymkode: be5d3...aab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke spermen overlever i 6 år.

Hun jeg har barn med vil ikke at min nåværende kone skal bli gravid siden vi har barn sammen. Moren til barna mine truer med å fortelle det til min kone hvis min kone blir gravid.

Skrevet

Det ville i hvert fall vært større sjanse for tilgivelse om han fortalte det selv enn at jeg fikk høre det fra exen hans.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
He-Man skrev (Akkurat nå):

Hun jeg har barn med vil ikke at min nåværende kone skal bli gravid siden vi har barn sammen. Moren til barna mine truer med å fortelle det til min kone hvis min kone blir gravid.

Åå ja, det blor noe annet ja. Ja, du best å si det til henne selv da, enn å kjøre henne på tjukka og du bare får barnebidrag i gjengjeld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c39ae...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vet eksen din det? Jeg har ombestemt meg, med resten av informasjonen og et potensielt barn i bildet må du si det selv FØR hun blir gravid.
Spesielt hvis du tror hun ikke aksepterer det, da er det uendelig dårlig gjort å gjøre henne gravid først! Både ovenfor henne, barnet og deg selv. 
Å bli singel med et barn fra et tidligere forhold en ett på vei med en annen dame gjør det ikke spesielt attraktiv for en tredje. Dersom hun velger å gå. 

Anonymkode: be5d3...aab

• Liker 3
Skrevet

Er det eksen din du var utro med?

Gjest Ghostface
Skrevet

Nei, hadde kastet ham ut og skiftet lås på døra. :)

AnonymBruker
Skrevet
He-Man skrev (20 minutter siden):

Selvsagt hadde jeg ikke tilgitt om typen min var utro mot meg med eksen sin!

Anonymkode: 694f4...865

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten et større svik å holde det skjult enn å være utro.

Anonymkode: 67bb8...230

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så lett å sette seg inn i egentlig.

På den ene siden: mannen min er utro, jeg vet det ikke og vi har hatt 6 fine år sammen selv med det bak. Skulle den ene hendelsen ødelegge alt det fine vi hadde når jeg ikke visste noe i utgangspunktet?

På den andre siden: hvordan kan man stole på at det bare skjedde en gang og at det aldri skjer igjen når det allerede har skjedd en gang?

Jeg vet ikke..

Anonymkode: 94fd5...b33

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Skrev ikke du i en annen tråd at du ikke vil ha flere barn? I så fall kommer ikke kona di til å finne ut av utroskapen din🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f4db6...322

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
He-Man skrev (2 timer siden):

Hvorfor det? Er de ikke bare du og venninnen hennes som vet om dette?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor det? Er de ikke bare du og venninnen hennes som vet om dette?

Å nei, åpenbart ikke ser jeg. Hvordan vet Exenkona di dette og har hun bevis? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å nei, åpenbart ikke ser jeg. Hvordan vet Exenkona di dette og har hun bevis? 

Hun har tatt bilde.

AnonymBruker
Skrevet

Du har en psyko x. Hvorfor har hun bilde? Da blir det slik at din jævla psyko x skal bestemme om du og din kone skal få barn sammen. Er det mer i livet ditt hun bestemmer?

Anonymkode: d1a35...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...