Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så glad!🤩 Begynte med praksisplass via Nav, så midlertidig ansettelse, så et vikariat og nå endelig fast jobb. Min første faste stilling og første ordentlige voksenjobb, endelig kan jeg kjenne på litt stabilitet!

Anonymkode: 43a11...4b6

• Liker 2
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! :)

Anonymkode: 73e65...bee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer🤗

Anonymkode: 99090...8ae

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Gratulerer! :)

Anonymkode: 73e65...bee

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Gratulerer🤗

Anonymkode: 99090...8ae

Takk!! Så lettet og glad!

Tenkte at det kanskje kan gi håp til andre som har strevd litt med å komme seg inn. Det er ingen skam i å få hjelp av Nav. Og hvis man har litt flaks og får komme inn i en god bedrift så kan det fort gå godt :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra og godt jobba 😊 😊😁 Gratulerer så mye. 

Anonymkode: d0bb8...615

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer så mye ❤️ Dette fortjener du! Det virker også som om du trives svært godt, og ikke noe er bedre enn det ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Grattis!! 🤗 Veit selv at det kan være en lang og tung kamp, og det praksis greiene er noe drit.. men det er digg å komme seg ut i jobb og være uavhengig! 💪

Anonymkode: 5d2fd...836

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er så glad!🤩 Begynte med praksisplass via Nav, så midlertidig ansettelse, så et vikariat og nå endelig fast jobb. Min første faste stilling og første ordentlige voksenjobb, endelig kan jeg kjenne på litt stabilitet!

Gratulerer🤩 Hvilken jobb er dette?

Anonymkode: 734f0...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Faaaantastisk 🙂

Stå på videre. 

Anonymkode: 7e035...3ba

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være stolt av deg selv. Dette skyldes ikke flaks, men rett og slett at du er dyktig i jobben din!

Anonymkode: ce928...2c8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Kjempebra jobba ❤️ Er i lignende situasjon selv (nå vikariat) og vet hvor godt det er å endelig finne noe man virkelig mestrer, og å få bekreftelse på det. 

Anonymkode: 454d3...6bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Er en fantastisk følelse! Skrev under på første faste jobb som nyutdannet i går selv, og det er så godt å kjenne på den tryggheten og stabiliteten en fast jobb gir🥰🥰

Anonymkode: b6a88...704

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer🤩 Hvilken jobb er dette?

Anonymkode: 734f0...229

Takk! Jobber i administrasjonen i en industrivirksomhet. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan være stolt av deg selv. Dette skyldes ikke flaks, men rett og slett at du er dyktig i jobben din!

Anonymkode: ce928...2c8

Takk! Litt flaks har jeg hatt med arbeidsgiver, tror jeg. Folk som har troen på meg og lar meg få prøve meg på mye forskjellig. Jeg har hull i CVen og lite relevant arbeidserfaring før jeg begynte her, så det er ingen selvfølge å bli satset på. Mange bedrifter gjør jo ikke det. Men veldig glad for å få sjansen til å vise at jeg kan.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så, bra. Gratulerer så mye 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...