Gå til innhold

Innrede barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal vi innrede barnerommet til gutten vår på fem mnd, det er panel der, som er malt benhvit. Noen som har noen tips? Har ikke lyst å male om, men kanskje bruker noe sjablonger??? Har ikke peiling så jeg trenger tips og fortell gjerne hva dere har gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Foreslår at dere holder selve rommet i en lys farge, og heller fargesetter med tekstiler, møbler, etc. Da slipper dere å male om når han har blitt "for stor" til typiske "barnefarger".

Selv har vi hvitt tak og lys antikk hvit på veggene, hvite skaper og hyller og masse farger på lamper, gardiner, sengetøy, puter, bamser, rammer og div. Har nettopp (1/2 år siden) pusset opp vi også... ;)

Endret av Cr@sh
Gjest Gjest_Texas_*
Skrevet

Enig med forrigemann :)

Gå for de hvite veggene - legg heller inn varme innslag via gardiner, teppe/rye, sengetøy etc. Masse leker får han sikkert etterhvert også - det liver veldig opp i et rom! Ingen sjablonger/border ville jeg hatt. Finn noen lune og koselige barnegardiner som om noen år evt kan byttews ut med litt tøffere gutte-gardiner!!! Da koster det ikke skjorta!! :)

Lykke til!!!!

:)

Skrevet

Gode ideer ;) Er benhvit der nå og sånn blir det! Takk for hjelp

Skrevet

Vi har hengt noen fine innrammede plakater på veggen på datterens rom, samt hengt opp en morsom vegg-lampe med barnemotiv på. Synes det var litt bedre enn å male på selve veggen (har også hvit vegg).

Leter etter noen fine bokstaver av tre eller noe som kan henges opp, men det har jeg ikke funnet. Det er noen i lekebutikken, men de er ikke så tydelige for de har sånne figurer på bokstavene som gjøre at det er vanskelig å se hvilken bokstav det er. Så akkurat bokstaver vurderer jeg å male på etterhvert.

Skrevet

Du får trebokstaver, både store og små, på Panduro Hobby. De er trehvite og må males - men da får du til gjengjeld velge farge helt fritt. Bokstavene er "rene" uten figurer og stash... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...