Gå til innhold

Har du noen gang brukt en dermaroller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er et redskap med mikronåler man ruller over huden. Sies at det skal være bra for huden og det blir mindre rynker og linjer.

Har hørt at det også skaper ny hårvekst og menn med hårtap bruker dette på hodet, og til og med for å forbedre skjeggvekst.

Det jeg lurer på er om kvinner bruker dette i ansiktet og så kan de få uønsket hårvekst i ansiktet som resultat? Noen her som erfaring med dermaroller og vil dele resultatet?

Anonymkode: 18156...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal dermaroller få hår til å vokse på en skallet isse?

Anonymkode: dcb6a...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan skal dermaroller få hår til å vokse på en skallet isse?

Anonymkode: dcb6a...4a4

Jeg sa menn med hårtap, ikke nødvendigvis helt skallet. Men resultatene er likevel dokumentert gjennom studier.

Her er et eksempel fra youtube. STOP BALDING! - Regrow Hair Naturally with Dermaroller! Real 9 Month  Results - YouTube

Anonymkode: 18156...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre blodsirkulasjon gir mer hår på hodet.

Anonymkode: fa7a3...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det i ansikte pga huden og syns det hjelper. Har inne fått mer ansiktshår, bare en hud som ser litt mer sunnere og spenstige ut. Bruker den største rullen på lårene og håper det vil hjelpe mot cellulitter 

Anonymkode: 387b3...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det i ansiktet og aldri fått hårvekst. Huden ble mer fyldig. 
Jeg har litt på det samme om disse pillene folk tar for tykkere hår. Mange influenser og jenter som har reklamert for det, har ikke turt å prøve selv da jeg var redd det skulle begynne å vokse hår på andre steder på kroppen eller at jeg skulle få mer hårvekst på uønskede steder 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinnelig sjef

Anonymkode: 83528...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye kroppshår og jeg har my bryn og tar barten (kvinne) men jeg har ikke trigget mer ansiktshår frem på denne måten :) Skulle tro genene mine ville sørget for at håret spratt frem da men det har det ikke. Får fin hud av det da :) 

Anonymkode: 90f64...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...