AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei alle Hva hadde dere følt og tenkt om dere hadde en svigerinne som gang etter gang, lar være å svare eller svarer flere dager etter på messenger, snap. Åpner meldingene og beklager seg tidt og ofte om jeg etterlyser. Synes disse unnskyldningene gang etter gang, når hun gjør det samme igjen og igjen, begynner å bli tynn. Jeg er lei av dette. Vil jo ikke komme i en konflikt heller, men det finnes jo en grense. Jeg føler at hun regel rett driter i meg og med vilje gjør dette. Det skjer år etter år! Kan være enkle spørsmål som:kunne jeg sett bildene fra selskapet osv. Ikke lange meldinger som krever frem og tilbake svar. Det er forståelig at mennesker ikke alltid svarer med engang, men det er vel litt rart når det gjentar seg eller? Blir både skuffet og irritert på dette. Selv kan jeg være treg å svare mennesker av og til, men jeg gjør da ikke dette flere ganger på rad heller.... Anonymkode: fd21e...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Når sant skal sies så har hun en mor som er ekstremt flink til å snakke med andre mennesker. Jeg har overhørt en gang at hu pratet om meg. Hun prater om alle, og er redd hun har en påvirkning. Det er ikke snakk om å være paranoid, men man føler jo det man føler av en grunn. Anonymkode: fd21e...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når sant skal sies så har hun en mor som er ekstremt flink til å snakke med andre mennesker. Jeg har overhørt en gang at hu pratet om meg. Hun prater om alle, og er redd hun har en påvirkning. Det er ikke snakk om å være paranoid, men man føler jo det man føler av en grunn. Anonymkode: fd21e...7ef Ned. Anonymkode: fd21e...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Hadde det vært meg hadde jeg tolket det som at hun ikke ønsker å ha så mye kontakt, hadde derfor droppet det. Anonymkode: 11230...82c 18
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde det vært meg hadde jeg tolket det som at hun ikke ønsker å ha så mye kontakt, hadde derfor droppet det. Anonymkode: 11230...82c Jeg hadde også tolket det slik.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Virker som hun gir litt faen i deg ja! Anonymkode: 6943d...da8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 Om det er noe du vil ha svar på kjapt så får du heller ringe. Anonymkode: 28a5e...553 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om det er noe du vil ha svar på kjapt så får du heller ringe. Anonymkode: 28a5e...553 Jo men så er det ikke alle det er like naturlig å ringe til heller. Ts Anonymkode: fd21e...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Skrevet 11. mai 2022 Har hun barn eller jobber turnus? Anonymkode: 06043...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hadde dere følt og tenkt om dere hadde en svigerinne som gang etter gang, lar være å svare eller svarer flere dager etter på messenger, snap. Åpner meldingene og beklager seg tidt og ofte om jeg etterlyser. At messenger/snap ikke er den beste måte å kommunisere med henne på. 36 minutter siden, AnonymBruker said: Synes disse unnskyldningene gang etter gang, når hun gjør det samme igjen og igjen, begynner å bli tynn. Definisjonen på idioti er å gjøre det samme om og om igjen, og forvente nytt resultat. Prøv en annen måte å nå henne på. 36 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er lei av dette. Vil jo ikke komme i en konflikt heller, men det finnes jo en grense. Jeg føler at hun regel rett driter i meg og med vilje gjør dette. Driter i deg fordi hun er langsom til å svare? Kanskje hun bare er... langsom? 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det skjer år etter år! Kan være enkle spørsmål som:kunne jeg sett bildene fra selskapet osv. Ikke lange meldinger som krever frem og tilbake svar. Det er forståelig at mennesker ikke alltid svarer med engang, men det er vel litt rart når det gjentar seg eller? Foruten bilder, hva er det helt presis du spør henne om? For det kan vel ikke være helt krise å måtte vente et par dager på noen bilder? 36 minutter siden, AnonymBruker said: Blir både skuffet og irritert på dette. Selv kan jeg være treg å svare mennesker av og til, men jeg gjør da ikke dette flere ganger på rad heller.... Anonymkode: fd21e...7ef Jeg har fortsatt ikke forstått hvorfor det 1) haster med svar, og 2) hvorfor du tar det personlig? Anonymkode: 1c6f3...e79 21
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #11 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At messenger/snap ikke er den beste måte å kommunisere med henne på. Definisjonen på idioti er å gjøre det samme om og om igjen, og forvente nytt resultat. Prøv en annen måte å nå henne på. Driter i deg fordi hun er langsom til å svare? Kanskje hun bare er... langsom? Foruten bilder, hva er det helt presis du spør henne om? For det kan vel ikke være helt krise å måtte vente et par dager på noen bilder? Jeg har fortsatt ikke forstått hvorfor det 1) haster med svar, og 2) hvorfor du tar det personlig? Anonymkode: 1c6f3...e79 Fordi at det skjer hver gang, derfor! Anonymkode: fd21e...7ef
Aristoteles Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 Jeg vet ikke hva din svigerinne tenker og føler, men jeg vet hvordan jeg selv er. Jeg jobber mye, har barn, mann, katter, studier og i det hele tatt full dag. Jeg kan godt åpne meldinger, men svarer ikke før jeg gidder. Alt jeg "må" gjøre, kommer lenge før jeg svarer noen på SoMe. Og det gjelder alle, enten jeg liker dem godt, eller bare sånn passe. Jeg kan ikke fordra den kravmentaliteten som tilsier at vi alle skal være tilgjengelige døgnet rundt. Jeg er tilgjengelig når det passer meg selv. 26 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #13 Skrevet 11. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi at det skjer hver gang, derfor! Anonymkode: fd21e...7ef Hva presis er det svar på? Anonymkode: 1c6f3...e79 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #14 Skrevet 11. mai 2022 «Gang på gang», men du melder henne sjeldent og kun om noe enkelt å svare på? Vel, uansett. Jeg liker ikke dette med krav om å være konstant tilgjengelig og skulle svare raskt. Jeg tenker hun kanskje ikke er så digital av seg, og travel? Og så hadde vel jeg lurt på hvorfor svigerinnen min spurte meg og ikke sitt søsken om å få se ditt og datt? Med mindre vi hadde et ganske nært forhold. Anonymkode: c425e...615 12 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Skrevet 11. mai 2022 Kanskje hun er deprimert? Anonymkode: 17116...c43
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #16 Skrevet 11. mai 2022 At det ikke handler om deg i det hele tatt? Anonymkode: 17116...c43 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 Jeg hadde lett unngått å svare opp spørsmål som om jeg kunne sett bilder fra selskapet. Du legger litt opp til "press" på at hun må gjøre noe, eller ved å svare så skaper hun diskusjon. hvis hun her hadde svart at hun ikke ønsket å dele, så hadde du nok kommet med et motsvar. da er det enklere å ikke svare. Det er irritasjonsmomenter. Hun tar bilde til seg. Hvis du ønsker bilder må du gjøre det for deg selv. Meldinger på snap er at man deler det man ønsker - ikke samtaler. Meldinger på messenger er for å ha samtale om ting, spørre enkle spørsmål. Anonymkode: db431...88d 5
Guppy88 Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 Det er én av to ting, tror jeg 1. På samme måte som at de tre første innleggene i tråden din er laget av deg selv, oppleves du som masete og utålmodig. Da får man mindre lyst til å svare, i allefall å kaste seg rundt og svare. 2. Det å være konstant tilgjengelig er mer enn hun orker/gidder. 19
tangent Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 Jeg kunne vært din svigerinne. Jeg er dårlig på å svare. Selv når det er konkrete spørsmål. Jeg svarer når det er viktige ting, men uviktige ting blir ofte stående ubesvart. Som regel skjer dette: får melding. Tenker jeg skal svare senere fordi det ikke haster, glemmer det, får litt sosial angst fordi det er for lenge siden jeg skulle svart, tenker det er for sent å svare og at jeg kommer til å skrive noe feil eller dårlig, hater at jeg er sånn, gjentar prosessen neste gang jeg får en melding som ikke er viktig eller er kjedelig å svare på. 10
Guppy88 Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 tangent skrev (Akkurat nå): Jeg kunne vært din svigerinne. Jeg er dårlig på å svare. Selv når det er konkrete spørsmål. Jeg svarer når det er viktige ting, men uviktige ting blir ofte stående ubesvart. Som regel skjer dette: får melding. Tenker jeg skal svare senere fordi det ikke haster, glemmer det, får litt sosial angst fordi det er for lenge siden jeg skulle svart, tenker det er for sent å svare og at jeg kommer til å skrive noe feil eller dårlig, hater at jeg er sånn, gjentar prosessen neste gang jeg får en melding som ikke er viktig eller er kjedelig å svare på. Samme her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå