AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Del Skrevet 11. mai 2022 Ser på nettsiden at tidligst mulig time her for å bestille pass er i oktober/november. Jeg har termin i slutten av oktober og trenger pass til barnet relativt kort tid etter fødsel. Noen som vet om det går greit å bestille time til ennå ufødt barn? Så ikke at de spurte om fødselsnr eller navn for å bestille timen, så det trenger man kanskje ikke opplyse om før man faktisk er der? Noen som vet? Anonymkode: 6c1e3...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Del Skrevet 11. mai 2022 Ring dem og hør da? Anonymkode: 8f84a...1df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring dem og hør da? Anonymkode: 8f84a...1df Hadde håpet å slippe å ringe fra utlandet 😅 Tenkte kanskje noen her inne hadde bestilt pass i nyere tid og husket om de måtte oppgi hvem det skulle søkes for før selve timen. Anonymkode: 6c1e3...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Del Skrevet 11. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Hadde håpet å slippe å ringe fra utlandet 😅 Tenkte kanskje noen her inne hadde bestilt pass i nyere tid og husket om de måtte oppgi hvem det skulle søkes for før selve timen. Anonymkode: 6c1e3...345 Send mail da Anonymkode: 8f84a...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde håpet å slippe å ringe fra utlandet 😅 Tenkte kanskje noen her inne hadde bestilt pass i nyere tid og husket om de måtte oppgi hvem det skulle søkes for før selve timen. Anonymkode: 6c1e3...345 Syns å huske jeg bare huket av for «barn», men skrev inn både mitt navn og nr. Anonymkode: 1fee8...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Send mail da Anonymkode: 8f84a...1df Stått opp på feil ben? Innen jeg får svar så er vel neste ledige time blitt januar 🙄 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns å huske jeg bare huket av for «barn», men skrev inn både mitt navn og nr. Anonymkode: 1fee8...434 Takk! Anonymkode: 6c1e3...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Del Skrevet 11. mai 2022 Du kan bestille passtime til ufødt barn men ikke pass slik du spør etter i overskriften. Anonymkode: 0904c...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan bestille passtime til ufødt barn men ikke pass slik du spør etter i overskriften. Anonymkode: 0904c...f8a Beklager upresis overskrift. Takk for svar! Anonymkode: 6c1e3...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Del Skrevet 11. mai 2022 Du taster ikke inn navn på den som skal ha pass når du bestiller time. Du bare reserverer tidspunktet og så møter du opp med den som skal ha pass. Så du bestiller time på ditt navn et tidspunkt du er sikker på at babyen er født. Anonymkode: dea81...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. mai 2022 #10 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ser på nettsiden at tidligst mulig time her for å bestille pass er i oktober/november. Jeg har termin i slutten av oktober og trenger pass til barnet relativt kort tid etter fødsel. Noen som vet om det går greit å bestille time til ennå ufødt barn? Så ikke at de spurte om fødselsnr eller navn for å bestille timen, så det trenger man kanskje ikke opplyse om før man faktisk er der? Noen som vet? Anonymkode: 6c1e3...345 Du kan fint bestille time til barnet selv om det ikke er født enda, så lenge barnet er født innen det skal få pass da det er litt vanskelig å få tatt bilde av det ellers 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #11 Del Skrevet 11. mai 2022 Husk at du trenger fødselsattest, det kan fort ta en god måned. Anonymkode: 05cef...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du taster ikke inn navn på den som skal ha pass når du bestiller time. Du bare reserverer tidspunktet og så møter du opp med den som skal ha pass. Så du bestiller time på ditt navn et tidspunkt du er sikker på at babyen er født. Anonymkode: dea81...d48 Teatrica skrev (2 timer siden): Du kan fint bestille time til barnet selv om det ikke er født enda, så lenge barnet er født innen det skal få pass da det er litt vanskelig å få tatt bilde av det ellers 🙂 😂 Takk! Tenker jeg legger inn 3 uker margin fra termin, så er jeg på den sikre siden. Innen da blir vel fødselen igangsatt hvis hun ikke har krøpet ut på egen hånd. AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk at du trenger fødselsattest, det kan fort ta en god måned. Anonymkode: 05cef...f11 Gjør man?? Det stod ingenting om det på politiet sine sider, og på skatteetaten sine sider står det at man ikke trenger fødselsattest for å bestille pass til barn. Man trenger fødselsnummer, men antar det holder med den automatiske bekreftelsen man får i altinn, den har jo samme info som fødselsattesten. Men jeg spør når jeg er tilbake i Norge! Takk for tips! Anonymkode: 6c1e3...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå