Annonymmmmm Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 (endret) Hei! Har nå vært igjennom et brudd i ca 1 mnd, og føler bare for og få luftet litt tanker og kanskje få litt perspektiv. Hun sier at hun har følt seg innestengt og mistet romantiske følelser for meg, og at hun ikke vet hvorfor, om det er fordi at det har vært mye greier i det siste i form av økonomi og sjalusi. Jeg har vært veldig sjalu, og før dere sier at det er så dritt og være sjalu og bla bla, så vet jeg alt det og jeg har forferdelig dårlig samvittighet for det. Jeg kjenner på meg selv at i denne perioden jeg har vært igjennom så har sjalusien blitt noe helt annet, veldig vanskelig og forklare men jeg vet på en måte nå at alt ikke spiller noen rolle så lenge jeg stoler på hu. Hun sier at kanskje følelsene kan komme tilbake over tid, men hun vil være singel nå og vil ikke at jeg skal sitte og vente på noe som kanskje eller kanskje ikke skjer. Er det noen som har vært igjennom noe av det samme? Gidder ikke høre på noe dritt om hun heller for hun er verdens mest fantastiske menneske og jeg kan ikke annet enn forstå at det har blitt som det har blitt med sjalusi og hele greia, men jeg har så lyst til og vise henne at jeg er en av de få som faktisk kan forandre seg, samtidig som jeg prøver så godt jeg kan og gi albuerom slik at hun kan føle seg fri og gjøre som hun vil uten innflytelse fra meg, men jeg føler jo lengre tid det går jo mer glipper hun fra. Kan samtidig nevne at det virker som at hun utforsker markedet, men jeg har det rett og slett ikke i meg til og gå til sengs med noen andre, bare fordi det føles veldig feil. Endret 19. mai 2022 av Annonymmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå