AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Sliter skikkelig med å finne tilbehør til brudekjolen min, kanskje noen her inne har tips? Kjolen er ganske enkel så det hadde kanskje vært kult med noe ørepynt med litt størrelse tror jeg. Og gjerne litt kule og «utradisjonelle» for brud, noe annet enn små perleøredobber liksom.. Har sett litt på ørepynt fra C.Svedbom, fine men litt kjedelige og forutsigbare. Kan også hende de blir for små selv om de er store? Smykke tenker jeg utgår siden jeg heller mot stor ørepynt. Usikker på hårfrisyre men sannsynligvis vil jeg ha det i en low bun. Bilde av kjolen fra nett (ikke meg på bildet😊): Anonymkode: b83aa...07d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Choker er ikke meg i det hele tatt men syns dette er litt kult🫣😅 Hvis jeg skulle hatt noe i halsen, og da noe smått til ørene selvsagt. https://untamedpetals.com/products/beatrice-choker?_pos=1&_sid=33b6c3357&_ss=r Anonymkode: b83aa...07d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Bare masse små blomster i oppsatt hår. Noe i ørene blir fint, bare det ikke ser billig ut. Stener i samme farge som blomstene kanskje? (Det skal vel forresten strengt tatt ikke være bare skuldre i kirken) Anonymkode: c1c21...5fb 2
Hurrahei Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare masse små blomster i oppsatt hår. Noe i ørene blir fint, bare det ikke ser billig ut. Stener i samme farge som blomstene kanskje? (Det skal vel forresten strengt tatt ikke være bare skuldre i kirken) Anonymkode: c1c21...5fb Gjelder ikke for en brud😉
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Hurrahei skrev (13 minutter siden): Gjelder ikke for en brud😉 Tradisjonelt, jo. Men det er ikke så mange som bryr seg lenger. Anonymkode: c1c21...5fb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Eneste jeg har tenkt på vedr.bare skuldre i kirken er at det kanskje er kaldt.. Men aner ikke hva jeg skulle tatt på over. En slags silkeponcho? (Varmer kanskje ikke men skuldrene dekkes iallefall..) Ellers blir det nok en arvet pels som jakke utenom. Bryllupet er i oktober. Anonymkode: b83aa...07d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Bare masse små blomster i oppsatt hår. Noe i ørene blir fint, bare det ikke ser billig ut. Stener i samme farge som blomstene kanskje? (Det skal vel forresten strengt tatt ikke være bare skuldre i kirken) Anonymkode: c1c21...5fb Enig, det må ikke se billig ut. Store øredobber gjør ofte det. Kan eventuelt gå for øredobber som sitter på ører eller med litt heng og så gå med håret løst (har skulderlangt hår). Opptatt av at det ikke skal være for «åpent» Anonymkode: b83aa...07d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå