Gjest SH Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Min søte niese på 8 år skal være brudepike for oss på den store dagen. Er det noen som kan tipse meg om nettsider eller butikker i Oslo som har bra utvalg på brudepikekjole? Takk =)
Gjest bolle Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei! Du finner brudepikekjoler på nesten alle nettsider som har brudekjoler. Den beste norske siden med brudepikekjoler jeg har kommet over er brudeshop.com. Der har de masse kjoler. Jeg står mellom to kjoler som min lille jente skal ha og jeg skal bestille herfra. Har mailet endel frem og tilbake med de, og de svarer raskt og greit. Og jeg synes de er ganske billige. (Det dumme er at det ikke står priser på siden enda, men man må maile de for å få vite prisen). Endret 7. november 2005 av bolle
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Bolle: Vet du prisen på brudepikekjolen du?? 4, 6 og 8 år. Så slipper jeg å sende mail bare for det
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Var innom Cubus i dag og der hadde de faktisk en helt nydelig kjole som jeg synes hadde vært perfekt som bruepikekjole, særlig på litt større jenter!
Gjest bolle Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Bolle: Vet du prisen på brudepikekjolen du?? 4, 6 og 8 år. Så slipper jeg å sende mail bare for det ← Hvilken kjole er du interessert i? Jeg har kun sjekket pris på kjolene nr 24205 og 24207, begge koster kr 490,-. Og nr 23202 koster kr 550,-.
Litjtuppa Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Jeg som var "gjest" i går, var ikke logga inn Hehe, trodde det var bare en type kjole jeg, glemte å trykke på "brudepikekjole" etter å ha gått inn på brudepike/brudesvenn! Huffameg.. Men det var mange fine kjoler der ja! Likte faktisk de to første du skrev best jeg også, 24205 og 24207, var kjempesøte. Og ikke så ille pris heller! Dette må jeg vise til kjære ja Takk for hjelpa bolle
Gjest bolle Skrevet 8. november 2005 #7 Skrevet 8. november 2005 Jeg som var "gjest" i går, var ikke logga inn Hehe, trodde det var bare en type kjole jeg, glemte å trykke på "brudepikekjole" etter å ha gått inn på brudepike/brudesvenn! Huffameg.. Men det var mange fine kjoler der ja! Likte faktisk de to første du skrev best jeg også, 24205 og 24207, var kjempesøte. Og ikke så ille pris heller! Dette må jeg vise til kjære ja Takk for hjelpa bolle ← Se forresten tråden jeg har laget tidligere, hvor andre har sagt sin mening om hvilken av disse brudepikekjolene som de synes er finest. De er begge supersøte, har fortsatt ikke klart å bestemme meg. (Kjole 24205 har forresten et underskjørt som man kunne få kjøpt til kr 100,-). Gi meg beskjed om du velger noen av disse, hadde vært interesant å se hvem du ender opp med.
Gjest SH Skrevet 9. november 2005 #8 Skrevet 9. november 2005 Jeg synes mange av brudepikekjolene er litt for voksen stil etter min smak. Jeg har ikke lyst at brudepiken min skal se ut som en minibrud... Er det noen som vet om noen søtere kjoler? Kanskje en utenlansk nettside? SH
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 9. november 2005 #9 Skrevet 9. november 2005 Er helt enig med deg over her! Synes mange av kjolene blir for voksne og kjedlie. jg vil gjerne ha en litt barnsligere kjole har tittet litt på disse http://www.lisenett.no/brudepikekjoler.shtml å synes spessielt nr 4 var søt til en liten prinsesse jeg tar gjerne imot tips til flere nettbutikker jg åsså!! vet ikke om så mange norske butikker egentli. tør ikke bestille fra utlande jeg
Gjest bolle Skrevet 10. november 2005 #10 Skrevet 10. november 2005 Det var mange som synes at de kjolene jeg viste under tråden om brudepikekjoler, "hvilke av disse er finest", var litt voksne. Etter å ha tenkt litt og kikket enda mer på flere brudepikekjoler, har jeg kommet til at, ja, de er litt for voksne for en to-åring. Fant en ny side i dag, http://www.dress-up.dk/shop/ som har noen veldig søte brudepikekjoler. Hva synes dere om denne til en to- åring: (kommer i neste melding)
Gjest bolle Skrevet 10. november 2005 #11 Skrevet 10. november 2005 Klart ikke å få inn bildet, men om du går inn på http://www.dress-up.dk/shop/ og klikker på brudepikekjoler, så er det den første som kommer opp. Jeg synes det er supersøt!! Enige?
Litjtuppa Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 Er enige med dere at det er mange "voksne" brudepikekjoler ja. Den du fant nå sist var veldig søt til ei lita jente bolle! Hvis vi skal ha brudepiker, er de 4, 6, 7 og 9 år. Siden hun ene er såpass gammel som ni år, og jeg syns det er finest at alle har like kjoler, kommer vi nok evt til å velge en kjole som ikke er altfor sukkersøt heller.. Foreløpig liker jeg den 24207 best, syns den andre var litt vel oppblåst, skjørtet var så vidt, muligens underskjørtet som er slik.. Jaja, skal fortelle deg hva det blir til tilslutt bolle
Gjest bolle Skrevet 10. november 2005 #13 Skrevet 10. november 2005 Enig med deg Litjtuppa, kommer helt ann på alderen!!
kitekatt Skrevet 27. november 2005 #14 Skrevet 27. november 2005 (endret) Fant noen kjempesøte brudepikekjoler på www.ebay.com/juavenue Likte spesielt godt denne denne under 300 nok! Jeg skal ihvertfall kjøpe her. Hansker og hårpynt følger også med. Endret 27. november 2005 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå