AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Vet ikke om kjæresten min egentlig tenner på meg, har hatt den følelsen siden vi ble sammen. Han har aldri ville ha mye sex, men når jeg tok dette opp vil han ha det hver dag. Føler det blir litt pliktsex og tror nok han heller hadde vært fornøyd med 2 ganger. Den siste måneden blir han heller ikke skikkelig hard, og før kom han ved runking/suging men aldri nå lenger. Kun samleie I tillegg virker det ikke som han bryr seg om jeg får orgasme eller ikke. Vi har vibrator men han vil nesten aldri bruke den, og klarer ikke komme etter jeg kommer for han mener vibratoren gjør at penisen hans blir for øm? Han bruker fingrene under sex ytterst sjeldent, men han har gjort det som gjør at jeg vet at han kan - han bare gidder ikke. Jeg har flere ganger sagt at jeg kommer av både penetrering og klitoris samtidig. Tenner han bare ikke på meg eller hva skjer? Vi har bare vært sammen i 2 år men det har alltid vært slik. Det er også uinteressant for han å prøve nye ting under sex, han syns veldig mye som eksempel å slå noen på rumpa under sex er teit Anonymkode: e74c6...b6e
Strange Doll Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Jeg tenker dere må prate sammen om dette. Jeg ser på det som en selvfølge at du også skal komme.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Jeg tenker dere må prate sammen om dette. Jeg ser på det som en selvfølge at du også skal komme. Vi har pratet om det meste jeg nevner men han går i forsvar og sier «ja så du syns sexen suger» osv Anonymkode: e74c6...b6e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har pratet om det meste jeg nevner men han går i forsvar og sier «ja så du syns sexen suger» osv Anonymkode: e74c6...b6e Ja, jeg synes sexen suger, svarer du da. Dette kommer nok ikke til å bli bedre, heller verre. Hadde ikke orket å være sammen med noen som ikke kan snakke om utfordringer i samlivet, så for meg hadde valget vært enkelt. Livet er for kort til å være sammen med noen man ikke har god sex med. Anonymkode: eac9c...6b2 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 For å ta en KG classic: dump ham Hvorfor er du sammen med en som ikke tenner på deg, ikke vil ha sex med deg, knapt blir hard og ikke gidder hjelpe deg med å komme? Du kan få det bedre enn det der. Anonymkode: 33792...702 2
drue Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Dette hadde vært dealbreaker for meg. Du har hatt det sånn i to år, og han er ikke en gang villig til å prate om det. Jeg har stort sett hatt bedre ONS enn det du beskriver her. 1
Aureka Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 For mitt vedkommende er det helt uaktuelt å velge en kjæreste som ikke bryr seg om min seksualitet. At det skal være en gjensidig nytelse er en selvfølge. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 Hva skal du med en sånn kjæreste? Anonymkode: bb6e5...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå