Deprimertstudent Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei, jeg studere på BI. jeg startet i 2016-2018 hvor jeg strøk masse fag grunnet av depresjon og mangel på motivasjon. jeg tok et år av BI for å jobbe siden jeg manglet mange fag. Jeg kom tilbake på BI 2019 og prøvde hardt å komme meg tilbake jeg var motivert og ting begynte å snu seg for meg... trodde jeg, så kom corona og alt ble bare verre igjen. jeg er nå på det siste året jeg vil nok ikke klare å bestå mine resterende fag og mangler nå 10 fag etter denne sommeren (hvis jeg består i det hele tatt). jeg klarer ikke å fokusere, jeg sitter med stress, angst og er helt fortapt i tankene mine, når jeg reiser meg opp for å hente vann så føles det som jeg er på vei til å besvime jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg selv. tanken av at jeg bare gjøre det ferdig til neste år føles meningsløst for hvem vil ansette en person som har brukt 6år på å gjøre en bachelor med below avg karakterer. Jeg trenger virkelig hjelp, jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre lenger
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Får du noe hjelp til depresjonen og tankene dine? Det er jo grunnlaget for alt, og studier blir bare tull hvis det grunnleggende i livet ikke er greit. sender deg varme tanker. ❤️ Anonymkode: 8b6e3...e1c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Fullfør. Også tar du hvilken-som-helst jobb du får etterpå, og kommer deg videre basert på erfaring og gode referanser. Under intervju gir du en svada-årsak til hvorfor du ikke fullførte studiene på normert tid, som ikke inkluderer verken depresjon eller andre helseproblemer. Anonymkode: bef24...4ea
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Gjør noe med det du kan gjøre noe med. Oppsøk legehjelp hvis du føler det er behov for det. Så sjekker du opp med skolen angående mulighet for å ta opp eksamener til jul. Du kan få utsatt frist på BA-oppgaven. Hør med veileder hvilke muligheter du har, men ikke vent til siste liten. Det kan løsne litt bare det å få snakket med noen. Imens lager du en oversikt over hva du tror er mulig å få gjennomført. Klarer du en eksamen så fokuser på den. Ikke gap over alt på en gang om du ser det blir for mye for deg. Det viktigste er at du gjør noe. Ikke lukk øynene og lat som ingen ting. Anonymkode: b4544...073
Chantielle Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg