AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Kjæresten min hat aldri gjort eller sagt noe som tilsier at han ikke elsker meg. Tvert imot viser han det med både handling og ord. Men likevel greier jeg ikke å skjønne hvorfor han skulle elske meg. Og jeg greier ikke å tro helt på det. For i mine øyne er jeg uelskbar og veldig lite attraktiv. Jeg sliter veldig med selvfølelsen og med selvforrakt, så det bunner nok i det. Jeg sier aldri til han at jeg ikke tror på han. Da hadde han nok blitt knust. Er det noen andre som går rundt med sånne tanker? Anonymkode: ac79b...603 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Det høres ut som om du kunne hatt nytte av psykologhjelp. Anonymkode: 71172...ff2 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Jeg tenker også slik som deg. Og sliter med selvfølelsen min. Men det går i bølgedaler. Noen ganger tror jeg på han og andre ganger ikke. Men sier det selvsagt ikke til han. Det ville vært ødeleggende. Håper tiden hjelper på🙂. Tror mine følelser bunner i at jeg ble sviktet og dumpet av min forrige mann. Anonymkode: bc2a6...9fa 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Kjæresten min sliter med det. Han er til tider litt sånn at han nesten tror jeg lurer ham, på en måte. Det hjelper en del at han er ærlig om det og om at han har dårlig selvtillit. Anonymkode: 6cac3...e57
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det høres ut som om du kunne hatt nytte av psykologhjelp. Anonymkode: 71172...ff2 Ja lykke til med å få henvisning fra fastlege for noe sånt.. Anonymkode: a3b14...396
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja lykke til med å få henvisning fra fastlege for noe sånt.. Anonymkode: a3b14...396 Man kan gå til psykolog uten henvisning Anonymkode: 6cac3...e57
Adrenalina1 Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan gå til psykolog uten henvisning Anonymkode: 6cac3...e57 Nei. Du kan gå til rådgiver i kommunen gratis. Men til psykolog eller psykiater må du ha henvisning.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg tenker også slik som deg. Og sliter med selvfølelsen min. Men det går i bølgedaler. Noen ganger tror jeg på han og andre ganger ikke. Men sier det selvsagt ikke til han. Det ville vært ødeleggende. Håper tiden hjelper på🙂. Tror mine følelser bunner i at jeg ble sviktet og dumpet av min forrige mann. Anonymkode: bc2a6...9fa Samme som med meg det da. Med eksen ble jeg stadig indirekte fortalt at jeg ikke var bra nok. Han flørta stadig med andre og var til slutt utro mot meg. Fornuften min sier jo at kjæresten mim elsker meg. Så jeg tror jo egentlig på han, men følelsene mine tror ikke alltid, hvis du forstår 😅 Har gått mye i terapi men akkurat dette fikk jeg ikke bukt med. Jeg tror ikke kjæresten min merker noe til dette. For jeg lar ikke disse tankene styre meg eller få innvirkning på mine handlinger osv. Anonymkode: ac79b...603
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Ja lykke til med å få henvisning fra fastlege for noe sånt.. Anonymkode: a3b14...396 Det ligger vel noe mer i bunn her da. Er man normalt frisk så har man ikke selvforakt og annet som TS nevner. Anonymkode: a2bbc...0ba 1
Goodtimes Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 Vel, han sier det og viser det med handling. Hva mer trenger du for å få bekreftet at han elsker deg? Det kan faktisk høres ut som du må lære å elske deg selv også. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme som med meg det da. Med eksen ble jeg stadig indirekte fortalt at jeg ikke var bra nok. Han flørta stadig med andre og var til slutt utro mot meg. Fornuften min sier jo at kjæresten mim elsker meg. Så jeg tror jo egentlig på han, men følelsene mine tror ikke alltid, hvis du forstår 😅 Har gått mye i terapi men akkurat dette fikk jeg ikke bukt med. Jeg tror ikke kjæresten min merker noe til dette. For jeg lar ikke disse tankene styre meg eller få innvirkning på mine handlinger osv. Anonymkode: ac79b...603 Ja den følelsen kan være vond. Knyter seg i magen av og til og føler en bunnløs sorg. Blir da stille og fjern. Men som sagt, følelsen og tankene kommer og går. Om noen har tips til å endre dette er det supert😀 Anonymkode: bc2a6...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 Adrenalina1 skrev (10 timer siden): Nei. Du kan gå til rådgiver i kommunen gratis. Men til psykolog eller psykiater må du ha henvisning. Nei? Jeg har vært hos psykolog uten å ha vært i kontakt med lege først. Tok direkte kontakt med psykologen, ble satt på venteliste, og ble oppringt da det ble ledig time. Helt gratis. Kommunal psykolog. Anonymkode: 7a5b1...eca
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 Adrenalina1 skrev (10 timer siden): Nei. Du kan gå til rådgiver i kommunen gratis. Men til psykolog eller psykiater må du ha henvisning. Neida. Jeg har selv gått til psykolog uten henvisning. Men det koster mer, da. Anonymkode: 6cac3...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå