AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei. Jeg har søkt jobb i en barnehage og lurer på hva som kan være lurt å spørre om på intervju. Jeg har lang erfaring fra barnehagejobbing, men denne barnehagen skiller seg ut fra de jeg tidligere har jobbet i. Jeg har lest om barnehagen på nett og hva de jobber med og hvilke aktiviteter de har å tilby. Jeg ønsker meg denne jobben veldig, så hvis noen har noe tips, så ja takk:) Det er forresten felles intervju med flere søkere(noe jeg aldri har vært på før) Anonymkode: 1c13c...e6b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Spør om hvordan de takler konflikter på jobb. Hvordan lederen tar til seg kritikk eller nye idèer. Anonymkode: 4d02f...ef6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Hvis det er flere søkere så får dere nok noen gruppeoppgaver, så skal de observere hvordan du fremtrer som person, hvordan du samhandler og samarbeider, organiserer, hvilken rolle tar du i gruppen og hvordan du utøver den etc. Der er det beste bare å prøve å være deg selv, og tørre å ta din plass og rolle - uten å være overkjørende mot andre 😊 Anonymkode: 66ead...2ff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå