AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei på forum, jeg er en skilt mann på litt over 50. Jeg har møtt ei dame som virker å være en som kan passe for meg og jeg tror jeg er bra for henne, vi er +/- like gamle. kjemi, samtale, humor, musikk interesser er virkelig noe å jobbe videre på. Jeg ønsker ikke å pushe frem den seksuelle akten, den kommer før eller siden, men når er spørsmålet. vi har møttes 4 ganger, spist middag, gått tur, pratet en del timer på telefon og chattet en del. vi har kysset og tatt litt på hverandres hud som har vært naturlig og hun merker nok at lysten er der 😂😜🤭 og jeg merker hennes lyst for å si det slik. Jeg/vi ønsker det skal være noe vi skal huske og leve godt med videre. Ingen av ønsker å ha eller bare bli et nummer på en liste hos den andre. Bør jeg som mann ta initiativ eller være good boy å vente til hun spør om det ikke er på tide eller ta initiativ selv? Anonymkode: 89da0...620
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bør jeg som mann ta initiativ eller være good boy å vente til hun spør om det ikke er på tide eller ta initiativ selv? Anonymkode: 89da0...620 Scenarione er som følger 1. tar du initiativ så kan hun oppfatte deg som gris 2. venter du på at hun skal ta initiativ så kan det hende at du må vente opp til 100 år 3. tar du initiativ så kan det hende at hun legger seg på rygg med en gang 4. venter du på at hun skal spørre om du kan ta initiativ så er det mulig det tar opp til 25 år Anonymkode: 2b08b...a47 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Ta initiativ! Damer kan være litt usikre på å ta initiativ med en mann de ikke kjenner så godt. De venter gjerne på at mannen tar første steg. Anonymkode: 2345f...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Ta initiativet når dere kysser neste gang. Si at du har lyst på henne og lytt til svaret. Selv om hun sier hun har lyst, så spør om hun er sikker igjen før dere har samleie, det syns jeg var veldig omtenksomt av min siste kjæreste. Det er tennende at mannen har lyst på en, og betryggende at han vil være sikker på at man har lyst til å gå hele veien begge to. Anonymkode: 6c681...0ce 5
Gjest Some guy Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei på forum, jeg er en skilt mann på litt over 50. Jeg har møtt ei dame som virker å være en som kan passe for meg og jeg tror jeg er bra for henne, vi er +/- like gamle. kjemi, samtale, humor, musikk interesser er virkelig noe å jobbe videre på. Jeg ønsker ikke å pushe frem den seksuelle akten, den kommer før eller siden, men når er spørsmålet. vi har møttes 4 ganger, spist middag, gått tur, pratet en del timer på telefon og chattet en del. vi har kysset og tatt litt på hverandres hud som har vært naturlig og hun merker nok at lysten er der 😂😜🤭 og jeg merker hennes lyst for å si det slik. Jeg/vi ønsker det skal være noe vi skal huske og leve godt med videre. Ingen av ønsker å ha eller bare bli et nummer på en liste hos den andre. Bør jeg som mann ta initiativ eller være good boy å vente til hun spør om det ikke er på tide eller ta initiativ selv? Anonymkode: 89da0...620 Jeg tror ikke spørsmålet er hvem som skal ta initiativ. Bare sørg for at date 5 ender opp et eller annet sted der ting kan skje. Altså hos deg/henne, se på supermann tegneserie samlinga din el. Så tar naturen over. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta initiativet når dere kysser neste gang. Si at du har lyst på henne og lytt til svaret. Selv om hun sier hun har lyst, så spør om hun er sikker igjen før dere har samleie, det syns jeg var veldig omtenksomt av min siste kjæreste. Det er tennende at mannen har lyst på en, og betryggende at han vil være sikker på at man har lyst til å gå hele veien begge to. Anonymkode: 6c681...0ce Dette er det perfekte! Anonymkode: d343b...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er det perfekte! Anonymkode: d343b...fc2 Good plan, takk Anonymkode: 89da0...620 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå