Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, min mor er syk og derfor må jeg reise med henne til sykehuset. Sa til sjefen at jeg kunne jobbe på søndagen som kommer, men har  ikke mulighet til det lenger.

Hvordan kan jeg si til han at jeg ikke kan jobbe den dagen uten å si at min mor er syk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke si grunnen til at du ikke kan jobbe? 
Jeg tenker at du kanskje får mer forståelse for grunnen enn ved bare å si at du ikke kan likevel. 

Anonymkode: 45cf6...a9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke gyldig grunn. Du må ikke sitte med moren din hele tiden på sykehuset. Men om du har ålreit sjef, så kan hen sikkert finne noen andre som kan jobbe?

Anonymkode: 3f983...701

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Egentlig ikke gyldig grunn. Du må ikke sitte med moren din hele tiden på sykehuset. Men om du har ålreit sjef, så kan hen sikkert finne noen andre som kan jobbe?

Noen av oss har flere timers reisevei til sykehuset, så ikke sikkert det er snakk om å sitte med henne.

Anonymkode: e2856...5ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det kan jo være gode grunner til at ts skal være med mor på sykehuset. 

Anonymkode: 45cf6...a9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen dager til søndag ennå. Enten prøver du å bytte vakt, eller så snakker du med sjefen din asap slik at hun får mulighet til å få inn en erstatter. 

Anonymkode: f135e...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...