AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg tror at typen min blir tent av badedrakter, (hele sportsbadedrakter, ikke bikinier). Jeg driver aktivt med svømming, og av den grunn så hender det at jeg kjøper en ny drakt av og til. Jeg bruker å vise meg i den for typen min. Jeg føler at han får en slags seksuell reaksjon når jeg har på meg en slik drakt, men at han ikke får det når jeg har på f.eks bikini. Jeg bruker å spørre ham når vi to skal sammen i bassenget for å slappe av om han tror at jeg burde ha på meg bikini eller badedrakt, og han sier omtrent bestandig at jeg må bruke badedrakt. Jeg har spurt ham om han blir kåt av å se meg i badedrakt, men han bare flirer det bort og sier at jeg bare ser veldig elegant ut slik. Jeg selv undrer på hvorfor isåfall at en badedrakt kan være elegant eller sexy på dette viset… Jeg bruker den jo kun for at det er praktisk når jeg svømmer. Har aldri sett på badedrakter som «fetisj-klær». Jeg klarer ikke å se hva som er så spesiellt med akkurat denne typen tøy… men er det noe som kan kalles for badedraktfetisj? Er det isåfall da selve badedrakten som er den seksuelle triggeren, eller er det jenta som har den på som blir ekstremt sexy for de med denne fetisjen? Kan han isåfall plutselig bli sprengkåt av å se en annen jente i badedrakt, eller vil han kun bli kåt av å se meg slik? Eller er dette noe som jeg bare innbiller meg?… Anonymkode: dd269...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 11. mai 2022 #2 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) Jeg elsker å se kvinner i badedrakt, den skjuler mye som jeg da kan fantasere om. Jeg liker også å ikle meg badedrakt som jeg tyvlåner av min kone... føler en viss nytelse med den på...☺️ Endret 11. mai 2022 av lh45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg har ingen fetisj for det, men jeg liker drakt bedre enn bikini. Det går kanskje tilbake til barneskolen, da hun jeg var smugforelsket i, hadde en fin badedrakt, med snøring i ryggen. Anonymkode: 8d5cf...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Del Skrevet 11. mai 2022 lh45 skrev (6 minutter siden): Jeg elsker å se kvinner i badedrakt, den skjuler mye som jeg da kan fantasere om. Jeg liker også å ikle meg badedrakt som jeg tyvlåner av min kone... føler en viss nytelse med den på...☺️ Ok, men hva er det som gjør det så godt å ha på din kones badedrakt da? Jeg føler ingen forskjell seksuellt om jeg har på truse eller badedrakt. Mulig at det kjennes annerledes ut for gutta da, men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor en badedrakt i seg selv skal være så spesiell at gutta blir kåte av den… Jeg er iallefall ikke mer kåt i badedrakt enn i bikini, men mulig at vi jentene ikke føler det samme angående disse plaggene… Anonymkode: dd269...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ingen fetisj for det, men jeg liker drakt bedre enn bikini. Det går kanskje tilbake til barneskolen, da hun jeg var smugforelsket i, hadde en fin badedrakt, med snøring i ryggen. Anonymkode: 8d5cf...bae Kanskje det er forklaringen hos flere også da, den første forelskelsen, og det som kanskje var et spennende innblikk i jentenes verden… Anonymkode: dd269...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Del Skrevet 11. mai 2022 Gud så mye rare spørsmål det er her. Er det rart å synes kvinner er sexy i badedrakt også nå? Hvorfor må du kalle det en fetisj? Er det også fetisj å like bikini, undertøy, miniskjørt osv? En badedrakt viser mye av en kvinnes fasong, så selvfølgelig er det flott! Trodde dette var helt innlysende og fullstendig unødvendig å lure på. Anonymkode: 0f299...f0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Gud så mye rare spørsmål det er her. Er det rart å synes kvinner er sexy i badedrakt også nå? Hvorfor må du kalle det en fetisj? Er det også fetisj å like bikini, undertøy, miniskjørt osv? En badedrakt viser mye av en kvinnes fasong, så selvfølgelig er det flott! Trodde dette var helt innlysende og fullstendig unødvendig å lure på. Anonymkode: 0f299...f0f Pga at typen min ofte får ereksjon når jeg viser meg i badedrakt for ham, men veldig sjeldent når jeg bruker bikini. Jeg vil bare finne ut av det, da de aller fleste jeg vet om synes bikini er mest sexy, og pga at ved bruk av bikini så vises mer hud, navle og slikt… Anonymkode: dd269...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Del Skrevet 11. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Pga at typen min ofte får ereksjon når jeg viser meg i badedrakt for ham, men veldig sjeldent når jeg bruker bikini. Jeg vil bare finne ut av det, da de aller fleste jeg vet om synes bikini er mest sexy, og pga at ved bruk av bikini så vises mer hud, navle og slikt… Anonymkode: dd269...252 Får han sjelden ereksjon når du er i bikini? Det høres rart ut.. Ok, det at jenter ofte viser magen er sexy, men en badedrakt skjuler det området. Så kanskje det er greia? Anonymkode: 752e0...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kargo Skrevet 12. mai 2022 #9 Del Skrevet 12. mai 2022 Neida, han har ikke noe fetisj for badedrakter. Han er bare veldig glad i kjæresten sin, og synes du er flott med badedrakt på. Hvis du tenker deg litt om, så er det sikkert noen klær du synes gjør seg spesielt godt på kjæresten din, uten at du har noen fetisj for det klesplagget. Jeg f,eks blir litt tussete når jeg ser dameben med strømpebukse på uten at jeg kan si at jeg har noe fetisj for klesplagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Del Skrevet 12. mai 2022 bikini minner veldig om undertøy, og noe han ofte ser deg i. Badedrakt gir fine former til kroppen og er noe nytt /annerledes 😊 Anonymkode: c1233...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Del Skrevet 12. mai 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: bikini minner veldig om undertøy, og noe han ofte ser deg i. Badedrakt gir fine former til kroppen og er noe nytt /annerledes 😊 Anonymkode: c1233...eb5 Dette. Jeg er kvinne, men jeg føler meg ofte mer sexy i badedrakt enn i bikini, og jeg synes mange bikinier nå til dags er blitt så utrolig minimale. Når det kommer til å se på andre kvinner, så elsker jeg likevel å se dem i både bikini og badedrakt, for en flott kropp er en flott kropp. Jeg har et par klesplagg som jeg er veldig svak for, og da blir jeg litt tent hver gang jeg ser en kvinne gå i den slags (kort og tettsittende croptop eller sportsbh og løse joggebukser🫠😍). Jeg har ingen ordentlig forklaring på hvorfor akkurat dette antrekket "gjør det" for meg, men det kan jo hende han har noe lignende for badedrakter, uten at jeg vil kalle det en fetisj akkurat... Anonymkode: d0abf...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Del Skrevet 12. mai 2022 Jeg hadde mitt første crush for ei jente i turndrakt i gymmen. Det fortsatte med body og badedrakt som er mine favorittplagg fremdeles. Det som gjør denne formen så sexy er at den framhever figuren. og sitter alltid stramt over vulva. Det er vulva som er mindblowing i badedrakt, men den må ha riktig cut ved hoftene. Ikke gå tvers over, ei heller for høy skjæring. En mellomting er optimalt. Anonymkode: 22644...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 21.41): Pga at typen min ofte får ereksjon når jeg viser meg i badedrakt for ham, men veldig sjeldent når jeg bruker bikini. Jeg vil bare finne ut av det, da de aller fleste jeg vet om synes bikini er mest sexy, og pga at ved bruk av bikini så vises mer hud, navle og slikt… Anonymkode: dd269...252 det finnes forskjellige bikiner og forskjellige badedrakter, og ikke minst forskjellige kropper. Det finnes ingen regel som sier at bikini er mer sexy enn badedrakt. Kanskje bikinien din bare ikke er så sexy? det er også slik at det å måtte bruke litt fantasi ofte kan være mer sexy, og noen badedrakter kan fremheve konturer og former. Navle er da ikke spesielt sexy? Det er definitiv noen som ser bedre ut i badedrakt enn bikini, men har ingen grunnlag for å si om det gjelder deg. Synes bare det er helt opplagt at badedrakt er sexy, og trodde det var ganske universelt. Derfor blir det en utrolig rar ting å spørre om, på linje med å spørre hvorfor typen synes du er finest med langt hår. Anonymkode: 0f299...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. mai 2022 #14 Del Skrevet 13. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 13. mai 2022 #15 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 20.46): Er det rart å synes kvinner er sexy i badedrakt også nå? Nei. Men fetisher er heller ikke rare. OG, ja det finnes faktisk mennesker som har en faktisk fetish for badedrakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå