Gå til innhold

Hvis en venninne ble sammen med en mann du hadde datet tidligere og som hadde ghostet deg, hadde du sagt det til venninnen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hadde du latt det være? Hadde du klart å snakke hyggelig med mannen igjen? Eller hadde du unngått han?

Anonymkode: 20da8...02d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg. Hadde det sagt det lenge før de ble sammen også.

Anonymkode: a6798...e0b

Skrevet

ja om det var ei god venninne. om det var en bekjent vet jeg ikke om jeg hadde giddet blande meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde fortalt det til venninnen jeg. 

Anonymkode: e46b3...210

Skrevet

Jeg hadde nok fortalt henne det, men uten å sette han i ett negativt lys på noen som helst måte. For det at han ghostet deg trenger ikke bety noe annet enn at du ikke var match for han, men venninnen din kan like fullt være det. Og om du ønsker å beholde denne venninnen, så vil du ikke tjene noe på en eneste sur kommentar, selv om det kanskje svir for deg der og da.

Hun har ikke gjort noe galt, han har ikke gjort noe  galt, og jeg tenker at jeg hadde satt pris på å få høre det om jeg var venninnen din. Men som sagt på en hyggelig måte, som venninner snakker seg i mellom :) 

• Liker 3
Skrevet
DrueSmoothie skrev (På 11.5.2022 den 15.23):

Jeg hadde nok fortalt henne det, men uten å sette han i ett negativt lys på noen som helst måte. For det at han ghostet deg trenger ikke bety noe annet enn at du ikke var match for han, men venninnen din kan like fullt være det. Og om du ønsker å beholde denne venninnen, så vil du ikke tjene noe på en eneste sur kommentar, selv om det kanskje svir for deg der og da.

Hun har ikke gjort noe galt, han har ikke gjort noe  galt, og jeg tenker at jeg hadde satt pris på å få høre det om jeg var venninnen din. Men som sagt på en hyggelig måte, som venninner snakker seg i mellom :) 

Ghosting er ikke noe galt?

AnonymBruker
Skrevet

God Ben inner, ja.

Bekjent, nei. Kan jo være han liker henne bedre enn meg, og ikke ghoster henne. 

Anonymkode: b0261...73f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God Ben inner, ja.

Bekjent, nei. Kan jo være han liker henne bedre enn meg, og ikke ghoster henne. 

Wow for en autokorekt😅 *god venninne 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjerne blitt informert dersom min venninne hadde datet en jeg skulle innledet noe med. Ikke bare pga ghostiingen, men fordi jeg ikke ville hatt sex med en mann som har hatt sex med venninna mi 😳🤪

Anonymkode: fc3a5...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...