AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Glemt å ta vitaminer i 2 uker. Er 20 uker. Har det mye å si? Er frisk og rask. Anonymkode: 1364e...339
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Har ingenting å si. Hadde mest sannsynlig gått fint om du ikke tok dem gjennom hele svangerskapet engang. Ingenting å tenke på og bare begynn å ta dem igjen nå etter anbefalingene. 😉 Anonymkode: 10d76...b3c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Det skjer ikke noe annet enn at vitaminlagrene dine kanskje blir litt lavere. Men ved et ellers sunt kosthold er det ikke noe problem. Babyen tar det den trenger fra lagrene dine, og dermed vil du merke konsekvenser av for lite vitaminer før babyen gjør det. Noe du neppe gjør nå uansett. Anonymkode: 55f01...eaf
tangent Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Man MÅ ikke ta vitaminer i svangerskapet hvis man er normalt frisk og spiser bra. Så det går nok helt fint. Men det er jo anbefalt, så bare å sette igang igjen!
Lykkefrø Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Det går helt fint. 🙂 Jeg fikk beskjed av lege om var at folat før uke 12 var veldig viktig, og at alt annet egentlig ikke var nødvendig. 🙈 Har likevel valgt å ta omega-3 og multivitaminer hele veien for sikkerhetsskyld. Nå etter uke 18 går jeg også på jerntilskudd, men dette er i samråd med jordmor uifra blodprøvene mine. 🙂
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Mannen sier det egentlig ikke er så viktig for han med barn men sier heller ikke nei hvis det skulle skje at vi klarer å bli gravide. Bruker aldri beskyttelse og begynt på folat og d vitaminer som jeg hadde mangel på for 3-4 mnd tilbake. Er det andre tips jeg eller mannen kan bruke for ekstra tilskudd eller noe ? Anonymkode: 85efd...355
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen sier det egentlig ikke er så viktig for han med barn men sier heller ikke nei hvis det skulle skje at vi klarer å bli gravide. Bruker aldri beskyttelse og begynt på folat og d vitaminer som jeg hadde mangel på for 3-4 mnd tilbake. Er det andre tips jeg eller mannen kan bruke for ekstra tilskudd eller noe ? Anonymkode: 85efd...355 Feil tråd? Anonymkode: 817fd...20f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 Tenker du på folat? Det har nok veldig lite å si hvis man glemmer å ta det i to uker. Fortsett med vanlig dose og slapp helt av. Anonymkode: c8c92...181
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 Jeg tok ikke vitaminer- eller jeg tok det sporadisk - var veldig egoistisk av meg men jeg har en skikkelig dårlig vane av å glemme å ta tilskudd. Jeg utsetter det hele tiden. Babyen er 3 måneder og så langt er frisk som en fisk. Jeg anbefaler at du begynner å ta dem nå - det er aldri for sent Anonymkode: 99191...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå