Gå til innhold

Jeg må alltid på do å tisse etter sex, kjæresten har begynt å anklage meg for å fake orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år, er i midten av 20 årene og har sex ganske ofte. Jeg har nesten alltid måtte gå på do og tisse etter sex, ikke spør meg hvorfor, men sånn er det bare. Dette reagerer han veldig på og har den siste tiden begynt å spørre meg om jeg går på do for å fingre for å ''komme'' og spør meg rett ut om jeg faker orgasme..🤦‍♀️ synes dette er skikkelig turn off, jeg forklarer jo at jeg faktisk må på do, men han viser tydelig at han ikke tror på meg. Han sier også at dette har begynt å gå på selvtilliten hans i forhold til sex. Tips? dra han med meg inn på do?

Anonymkode: 0125f...d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med noen som ikke stoler på deg? 🤔

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud for en idiot - vet han ikke engang såpass at damer skal tisse etter sex for å unngå UVI? 

• Liker 21
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? å tisse etter sex er det smarteste du kan gjøre. For å unngå urinveisinfeksjon. Alle damer tisser på do etter sex!

Anonymkode: d6d36...1b7

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Man skal tisse etter sex, dette for å unngå urinveisinfeksjon eller andre unødvendigheter.

Spill denne sangen for han.

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har vært sammen i 2 år, er i midten av 20 årene og har sex ganske ofte. Jeg har nesten alltid måtte gå på do og tisse etter sex, ikke spør meg hvorfor, men sånn er det bare. Dette reagerer han veldig på og har den siste tiden begynt å spørre meg om jeg går på do for å fingre for å ''komme'' og spør meg rett ut om jeg faker orgasme..🤦‍♀️ synes dette er skikkelig turn off, jeg forklarer jo at jeg faktisk må på do, men han viser tydelig at han ikke tror på meg. Han sier også at dette har begynt å gå på selvtilliten hans i forhold til sex. Tips? dra han med meg inn på do?

Herregud å uvitende av han. Altså mannen min og jeg går begge på bade etter sex. Jeg tisser, og gan vasker seg. Så fin kjæreste er både uvitende og uhygenisk. Et lett Googlesøk viser at å tisse etter sex er vanlig og nødvendig. 

Anonymkode: f1d48...ddf

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er mulig du har fått lit ekstra press på urin blære og da må du tisse. Det bær han forstå. Det er også veldig lurt for kvinner for å hindre infeksjon. Dette bør han forstå. Kan du bare la døra stå oppe så han hører deg tisse

• Liker 5
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folks sanne personlighet kommer som regel fram etter 2 år.

Skrevet

I all verden. At kvinner går på do og tisser etter samleie er bare lurt og selvfølgelig helt normalt.

Har typen din bodd under en stein i alle år?

• Liker 10
Skrevet

Vis han denne lista så kan han selv se at du ikke faker:

Her er en rekke ting som skjer under orgasmen, så les dette før du faker neste gang:

• Klitoris blir borte... Rett før orgasmen trekker klitoris seg sammen og liksom "forsvinner" som en lystknapp slik du er vant til å se den.
  • Tung pust og hjertebank... Rett før orgasmen blir en kvinne tungpustet og pulsen øker, men ikke bare det... du kan kjenne at hjertet hennes slår raskere om du legger hånda på brystet hennes.
  • Store pupiller... Dersom han ser henne inn i øynene og lyset er på er det lett å se om hun faker. Pupillene blir nemlig større når hun får orgasme, og hun får et mer seksuelt blikk.
  • Røde lepper... Dette gjelder for leppene både oppe og nede. De svulmer og blir rødere.
  • Muskelsammentrekninger... Dette er kanskje det sikreste tegnet, for dette kan ikke på noen måte fakes. Når en kvinne får orgasme får hun mellom 3 og 10 vaginale sammentrekninger, de første sterkere enn de andre.
  • Svettetokter... En orgasme utløser også plutselige "svettetokter". Dette skjer fordi kroppen spenner seg og musklene jobber på overtid... ånderettert, hjerterytmen og blodtrykket jobber på høygir, men husk at dersom dere har jumpet opp og ned i to timer er hun gjerne blitt svett allerede.
  • Ukontrollerte bevegelser... Hun buer ryggen og føttene og eller har ukontrollerte rykninger i underlivet og i ansiktet... se etter det såkalte orgasmefjeset.
  • Rødmeflekker... Hun rødmer i kinnene eller i nakken.
  • Oppførsel... En annen ting, hva gjør hun rett etter at hun etter sigende har fått en intens orgasme? Løper hun ut av senga og inn på badet? Eller ser hun døsig ut og vil slappe av litt? Etter en orgasme er kroppen veldig utladet, og en kvinne vil føle seg like søvnig som en mann.
  • Harde brystvorter... Brystvortene hennes blir også harde. Det er blitt estimert at det er 95 prosent sjanse for faking dersom brystvortene hennes ikke er harde.
  • Overfølsom... Etter at en kvinne har fått orgasme er klitoris så følsom at hun ikke vil ha lyst til å fortsette eller hun må vente litt.
  • Taus som graven... En siste ting.... når orgasmen kommer, roper hun ikke ut  "Åååh min elskede, nå kommer jeg" I det tidspunktet er de fleste kvinner så stille som østers... Godordene kommer som regel 5 sekunder før orgasmen, og etter at sammentrekningen har lagt seg.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes veldig toskete og merkelig ut. Mtp. alt det rare man leser og hører forstår jeg ikke at jeg er singel. Ikke at jeg er noen guds gave til kvinnen, men sammenligna med mye av det som finnes der ute føles det jo nesten sånn.

Anonymkode: 01e1f...a13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes veldig toskete og merkelig ut. Mtp. alt det rare man leser og hører forstår jeg ikke at jeg er singel. Ikke at jeg er noen guds gave til kvinnen, men sammenligna med mye av det som finnes der ute føles det jo nesten sånn.

Anonymkode: 01e1f...a13

Derfor er du singel.

Anonymkode: 8910d...87e

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (3 timer siden):

Det er mulig du har fått lit ekstra press på urin blære og da må du tisse. Det bær han forstå. Det er også veldig lurt for kvinner for å hindre infeksjon. Dette bør han forstå. Kan du bare la døra stå oppe så han hører deg tisse

Dette skal faktisk ikke være nødvendig. At han er usikker og ikke stoler på dama si er hans problem. Det handler om at hun må tisse etter sex, ikke at hun drar på byen og er utilgjengelig hele natta.

Tror faktisk jeg hadde bedt ham ta seg sammen😳

Anonymkode: 9e012...e4f

• Liker 15
Skrevet

Den tankegangen henger jo overhode ikke på grep. Jeg går også nesten uten unntak på toalettet etter sex. Om jeg ikke må på do så vil jeg gjerne vaske vekk de deeeilige kroppsvæskene uansett. Som de andre skriver er det bare bra å tisse etter sex for å forebygge UVI. Typen din høres fjern ut... 

• Liker 6
Skrevet

Ja dra ham med inn på toalettet etter sex. Utover det bør du reflektere over om dette er en del av diverse mistro og urimelige anklager han kommer med. Om det er det bør du vurdere forholdet. Isåfall stikker nok problemet dypere enn akkurat dette. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Her er en rekke ting som skjer under orgasmen, så les dette før du faker neste gang:

• Klitoris blir borte... Rett før orgasmen trekker klitoris seg sammen og liksom "forsvinner" som en lystknapp slik du er vant til å se den.
  • Tung pust og hjertebank... Rett før orgasmen blir en kvinne tungpustet og pulsen øker, men ikke bare det... du kan kjenne at hjertet hennes slår raskere om du legger hånda på brystet hennes.
  • Store pupiller... Dersom han ser henne inn i øynene og lyset er på er det lett å se om hun faker. Pupillene blir nemlig større når hun får orgasme, og hun får et mer seksuelt blikk.
  • Røde lepper... Dette gjelder for leppene både oppe og nede. De svulmer og blir rødere.
  • Muskelsammentrekninger... Dette er kanskje det sikreste tegnet, for dette kan ikke på noen måte fakes. Når en kvinne får orgasme får hun mellom 3 og 10 vaginale sammentrekninger, de første sterkere enn de andre.
  • Svettetokter... En orgasme utløser også plutselige "svettetokter". Dette skjer fordi kroppen spenner seg og musklene jobber på overtid... ånderettert, hjerterytmen og blodtrykket jobber på høygir, men husk at dersom dere har jumpet opp og ned i to timer er hun gjerne blitt svett allerede.
  • Ukontrollerte bevegelser... Hun buer ryggen og føttene og eller har ukontrollerte rykninger i underlivet og i ansiktet... se etter det såkalte orgasmefjeset.
  • Oppførsel... En annen ting, hva gjør hun rett etter at hun etter sigende har fått en intens orgasme? Løper hun ut av senga og inn på badet? Eller ser hun døsig ut og vil slappe av litt? Etter en orgasme er kroppen veldig utladet, og en kvinne vil føle seg like søvnig som en mann.
  • Harde brystvorter... Brystvortene hennes blir også harde. Det er blitt estimert at det er 95 prosent sjanse for faking dersom brystvortene hennes ikke er harde.
  • Overfølsom... Etter at en kvinne har fått orgasme er klitoris så følsom at hun ikke vil ha lyst til å fortsette eller hun må vente litt.
  • Taus som graven... En siste ting.... når orgasmen kommer, roper hun ikke ut  "Åååh min elskede, nå kommer jeg" I det tidspunktet er de fleste kvinner så stille som østers... Godordene kommer som regel 5 sekunder før orgasmen, og etter at sammentrekningen har lagt seg.

Nja, ikke alt som stemmer helt for meg der. Jeg blir som regel ikke døsig eller overfølsom etter en orgasme. En orgasme setter heller i gang innledning til orgasme nr 2. Jeg "begynner å klø" et annet punkt, om du forstår. Jeg kan bli for overfølsom på klitoris, men kun dersom orgasmen er kommet av direkte stimulering av klitoris. Jeg blir det ikke om stimulering av klitoris var indirekte. Jeg er heller ikke taus som graven når jeg kommer, men det er ikke ord som kommer ut. Mer ralling eller jamring. Ja vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men jeg mister hodet slik når jeg kommer at selv om jeg vet vi må være stille er min mann kjapp med å holde meg for munnen når han kjenner at jeg kommer, for han vet at da mister jeg kontroll over at det kommer lyd. 

Jeg skulle ønske jeg ble like sliten og utlandet etter orgasmer som menn. Virker veldig herlig å komme og være helt i døs. Jeg vil bare ha flere orgasmer. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Denne lista er utvilsomt trådens dummeste bidrag. Hilsen kvinne

Anonymkode: 88a6b...885

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
Trolltunge skrev (8 timer siden):

Nja, ikke alt som stemmer helt for meg der. Jeg blir som regel ikke døsig eller overfølsom etter en orgasme. En orgasme setter heller i gang innledning til orgasme nr 2. Jeg "begynner å klø" et annet punkt, om du forstår. Jeg kan bli for overfølsom på klitoris, men kun dersom orgasmen er kommet av direkte stimulering av klitoris. Jeg blir det ikke om stimulering av klitoris var indirekte. Jeg er heller ikke taus som graven når jeg kommer, men det er ikke ord som kommer ut. Mer ralling eller jamring. Ja vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men jeg mister hodet slik når jeg kommer at selv om jeg vet vi må være stille er min mann kjapp med å holde meg for munnen når han kjenner at jeg kommer, for han vet at da mister jeg kontroll over at det kommer lyd. 

Jeg skulle ønske jeg ble like sliten og utlandet etter orgasmer som menn. Virker veldig herlig å komme og være helt i døs. Jeg vil bare ha flere orgasmer. 

Alt på denne lista stemmer ikke for alle, men det som er biologisk forklaring på stemmer nok for de aller fleste.

Lyd av stønn er ikke biologisk.. Og døsigheten kommer av muskelutladning, og frigjøring av hormonenet endorfin. Altså kroppens egen morfin som gjør oss døsig. Så om kvinner føler seg trett er ganske normalt, hvis hun er ferdig tilfredstilt og utmattet..

Så jo det er jo akkurat det du skriver, du er ikke utmattet og frigjordt nok endorfiner til å bli døsig🤗

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Denne lista er utvilsomt trådens dummeste bidrag. Hilsen kvinne

Anonymkode: 88a6b...885

Det kan virke brutalt å lese hvis du tror jeg gjør det for å avsløre fake. Jeg skriver bare det biologien forklarer hva som skjer før, under og etter en orgasme. Har du en bedre forklaring på hva som skjer, tar jeg den gjerne mot med takk🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...