AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Har vært sammen med kjæresten i snart 2 år. I starten av forholdet følte jeg mye på at han ville ha sjeldent sex, sa at «vi må ikke ha sex hver gang slik vi blir lei» o.l. Han er/var også veldig betatt av jenter som er trent, opptatt av rumper. Jeg er slank uten spesielt stor rumpe så følte vell også at han ikke tente skikkelig på meg. Han kunne ha sex uten å ta av meg BH, øynene igjen hele tiden, bare ta meg nedentil uten å ta meg andre steder på kroppen. Jeg har tatt dette opp og det har blitt bedre, men han klikker når jeg er misfornøyd med sexen. Nå vil han ha sex hver dag men føler det er mer plikt fordi jeg har tatt det opp. Han kommer ikke lenger når jeg runker eller suger han, bare av vanlig sex. Han sliter med å komme for fort og sier det er fordi han blir så tent, men i det siste bruker han lenger tid her og. I tillegg er han veldig på at ting er teit. Han syns det er teit å slå partner på rumpa under sex, teit med folk som liker ting utenom standar A4 sex, teit at kompisene kjøper undertøy til kjærestene sine. Han virker å ha lite erfaring og som at han ikke vil prøve andre ting. Analsex har han hatt men likte ikke dette. Vibrator har vi kjøpt da jeg ikke klarer å komme uten, men han vil aldri bruke den. Sier vibrasjonen ødelegger hans orgasme. Før var jeg åpen og lite sjenert under sex, jeg har prøvd myyye forskjellig men føler meg som en nybegynner igjen da jeg nesten blir flau for å like andre seksuelle ting enn misjonær. Om jeg eksempel var på topp skjulte jeg ikke kroppen min men levde meg inn i sex, med andre partnere. Nå legger jeg meg ned for føler at han ikke ser på meg uansett. Tenner han ikke på meg eller hva er greia? Jeg klarer ikke se for meg resten av livet slik Anonymkode: 3711d...35e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Han blir heller ikke skikkelig stiv lenger. Kjennes ut som en myk pølse mer enn en hard Anonymkode: 3711d...35e
MacadamiaNut Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Oi.. var nesten som å lese om mitt tidligere forhold. har ingen tips til deg dessverre, for har lurt på d samme selv, om hva grunnen kunne være. Hos han gikk det i tenåringsjenter da, og ikke treningsdamer med tights og svettebånd.. Og han var ikke betatt, han var besatt!😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 MacadamiaNut skrev (6 minutter siden): Oi.. var nesten som å lese om mitt tidligere forhold. har ingen tips til deg dessverre, for har lurt på d samme selv, om hva grunnen kunne være. Hos han gikk det i tenåringsjenter da, og ikke treningsdamer med tights og svettebånd.. Og han var ikke betatt, han var besatt!😂😂 Æsj og uff, tenåringsjenter er faktisk værre 😂 Jeg forstår ikke greia, kan jo være han har en enorm fetish for slike damer enda men hvorfor ikke bare bli sammen med noen som ser slik ut. Og det er ekstremt frustrerende å føle at han tenner skikkelig på meg, det går jo ut over selvfølelse og igjen forholdet da jeg blir i dårlig humør og føler jeg ikke «stoler» på han pga dette. I tillegg jobber han i Nordsjøen så vi ser jo hverandre ikke så ofte, og derfor er det ekstra rart at han ikke er mer «på». Har aldri hatt følelsen av at han ikke får nok av meg eksempel, noe jeg har hatt med mange andre Anonymkode: 3711d...35e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Det forholdet hadde jeg sannsynligvis ikke orka. Å være seksuelt kompatible er for meg utrolig viktig. Hadde forholdet ellers vært 100% perfekt ville jeg krevd parterapi/sexolog for å jobbe med saken, men det krever en god innsats fra begge. Man skal jo bygge hverandre opp i et forhold, ikke ned. Anonymkode: 7ac96...701 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Det der høres ikke noe hyggelig ut. Regner med dere har det fint ellers siden dere fortsatt er sammen, men jeg ville nok sett over om dette er noe du vil fortsette med. For meg personlig er sex og det å føle meg begjært alt for viktig i et forhold til å trives med den type situasjon. Anonymkode: f2726...c08 1
MacadamiaNut Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Æsj og uff, tenåringsjenter er faktisk værre 😂 Jeg forstår ikke greia, kan jo være han har en enorm fetish for slike damer enda men hvorfor ikke bare bli sammen med noen som ser slik ut. Og det er ekstremt frustrerende å føle at han tenner skikkelig på meg, det går jo ut over selvfølelse og igjen forholdet da jeg blir i dårlig humør og føler jeg ikke «stoler» på han pga dette. I tillegg jobber han i Nordsjøen så vi ser jo hverandre ikke så ofte, og derfor er det ekstra rart at han ikke er mer «på». Har aldri hatt følelsen av at han ikke får nok av meg eksempel, noe jeg har hatt med mange andre Anonymkode: 3711d...35e Vet du.. jeg har gjort meg opp en liten tanke om det, basert på egne erfaringer. Sånne menn (altså ikke guttunger, men voksne menn) som sikler etter insta-jenter, treningsbabes, tenåringer.. etc.. når de er i et seriøst forholdt; - Har for det første en karakterbrist. - Vet de ikke kan få det de sikler på, men gjør det fordet. - Har aldri vært sammen med noen som ligner engang, på det som de sikler på. - var kanskje ikke så populær som ungdom og fikk ikke jentene han ville ha. - Har veldig lave tanker om seg selv innerst inne. - Skjult dårlig selvtillit og selvfølelse. - Har behov for å kompensere på et eller annet vis. - generelt er umodne og ansvarsløse, spesielt på det emosjonelle planet. Ga dette mening? 5
Gjest Småfrekk40 Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har vært sammen med kjæresten i snart 2 år. I starten av forholdet følte jeg mye på at han ville ha sjeldent sex, sa at «vi må ikke ha sex hver gang slik vi blir lei» o.l. Han er/var også veldig betatt av jenter som er trent, opptatt av rumper. Jeg er slank uten spesielt stor rumpe så følte vell også at han ikke tente skikkelig på meg. Han kunne ha sex uten å ta av meg BH, øynene igjen hele tiden, bare ta meg nedentil uten å ta meg andre steder på kroppen. Jeg har tatt dette opp og det har blitt bedre, men han klikker når jeg er misfornøyd med sexen. Nå vil han ha sex hver dag men føler det er mer plikt fordi jeg har tatt det opp. Han kommer ikke lenger når jeg runker eller suger han, bare av vanlig sex. Han sliter med å komme for fort og sier det er fordi han blir så tent, men i det siste bruker han lenger tid her og. I tillegg er han veldig på at ting er teit. Han syns det er teit å slå partner på rumpa under sex, teit med folk som liker ting utenom standar A4 sex, teit at kompisene kjøper undertøy til kjærestene sine. Han virker å ha lite erfaring og som at han ikke vil prøve andre ting. Analsex har han hatt men likte ikke dette. Vibrator har vi kjøpt da jeg ikke klarer å komme uten, men han vil aldri bruke den. Sier vibrasjonen ødelegger hans orgasme. Før var jeg åpen og lite sjenert under sex, jeg har prøvd myyye forskjellig men føler meg som en nybegynner igjen da jeg nesten blir flau for å like andre seksuelle ting enn misjonær. Om jeg eksempel var på topp skjulte jeg ikke kroppen min men levde meg inn i sex, med andre partnere. Nå legger jeg meg ned for føler at han ikke ser på meg uansett. Tenner han ikke på meg eller hva er greia? Jeg klarer ikke se for meg resten av livet slik Anonymkode: 3711d...35e Er det dette du virkelig ønsker av en partner i livet ditt? Livet er kort og du lever kun her og nå. Du trenger en som ser deg og forstår deg. En som virkelig viser at han vil ha deg å at du tenner han maks.
Katten.2.0 Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 Hvorfor er du i lag med en guttunge mentalt? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 Han tenner i hvertfall ikke på deg, ts. Hadde ikke følt meg sikker på at han tenner på kvinner i det hele tatt. Anonymkode: 2816f...ccc
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 13.12): Jeg klarer ikke se for meg resten av livet slik Nei, det bør du ikke. Ikke engang fram til St.Hans. Anonymkode: 2816f...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 Høres ut som det er han, ikke du, som er kjedelig. Krev dialog, om han blir aldri så sur. Sex skal være godt for dere begge, ikke bare for ham. Vil han ikke innse det er det best å gå videre. Dette blir ikke mer ok å leve med over tid. Anonymkode: deff9...bb0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Skrevet 13. mai 2022 Takk for svar til alle. Vi har det veldig greit på andre områder, og jeg har vært sammen med andre som gjerne har vært god i senga men dårlig på andre områder så på en måte føler jeg meg «teit» siden han er så snill ellers. Vi snakker og om sexlyst og at kanskje han har mindre sexlyst enn meg, sier han ikke alltid føler seg kåt osv hver dag. Men likevel har han fortalt at han runket 3 ganger for dagen når han var singel så virker jo som han ikke er kåt pga han har en dame han ikke tenner på. Anonymkode: 3711d...35e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #14 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar til alle. Vi har det veldig greit på andre områder, og jeg har vært sammen med andre som gjerne har vært god i senga men dårlig på andre områder så på en måte føler jeg meg «teit» siden han er så snill ellers. Vi snakker og om sexlyst og at kanskje han har mindre sexlyst enn meg, sier han ikke alltid føler seg kåt osv hver dag. Men likevel har han fortalt at han runket 3 ganger for dagen når han var singel så virker jo som han ikke er kåt pga han har en dame han ikke tenner på. Anonymkode: 3711d...35e Jeg har ikke akkurat dette problemet, men har høyere sexlyst enn typen. Og han sa også at han bare ikke var kåt hver dag. På den tiden runket han aldri siden vi hade sex ofte. Men i det siste har han begynt å runke i tillegg til sex og det har faktisk økt sexlysten hans. Det kan hende det hadde hjulpet dere også? Anonymkode: f2726...c08
AprilLudgate Skrevet 13. mai 2022 #15 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar til alle. Vi har det veldig greit på andre områder, og jeg har vært sammen med andre som gjerne har vært god i senga men dårlig på andre områder så på en måte føler jeg meg «teit» siden han er så snill ellers. Vi snakker og om sexlyst og at kanskje han har mindre sexlyst enn meg, sier han ikke alltid føler seg kåt osv hver dag. Men likevel har han fortalt at han runket 3 ganger for dagen når han var singel så virker jo som han ikke er kåt pga han har en dame han ikke tenner på. Anonymkode: 3711d...35e Han høres bare ut som han er veldig dårlig i senga enkelt og greit? Og mangler noen antenner ellers og? Det finnes mange oppegående, bra menn som også er bra i senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå