Gå til innhold

Sjefer og ledere som ødelegger/mobber deres ansatte. Hva F*** feiler dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere så narsissistiske at dere trenger å ødelegge andres liv fordi deres er helt forferdelig?

Blir kvalm av den makten dere får og slik dere holder på.

Helt forferdelig at dere prøver å press ut andre fra jobben. For ikke å snakke om de psykiske vanskene som kan komme i etterkant av dette.

Anonymkode: 06d1d...19b

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amerikanerne har et visdomsord: "the crap rises to the top".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper at min sjef leser dette. 

Anonymkode: 55d17...454

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ledere er stort sett psykopater, 99% av de.

Gode mennesker blir aldri ledere i arbeidslivet. Enste vi kan nevne her er vel Vebjørn Tandberg, en som tenkte på sine arbeidere. https://no.wikipedia.org/wiki/Vebjørn_Tandberg

Han endte opp med selvmord når det kom ny ledelse i firmaet han bygde opp, han ble offer for dagens ledere.

Anonymkode: a6e3d...48f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ledere er stort sett psykopater, 99% av de.

Gode mennesker blir aldri ledere i arbeidslivet. Enste vi kan nevne her er vel Vebjørn Tandberg, en som tenkte på sine arbeidere. https://no.wikipedia.org/wiki/Vebjørn_Tandberg

Han endte opp med selvmord når det kom ny ledelse i firmaet han bygde opp, han ble offer for dagens ledere.

Tror ikke på det med 99%. Halvparten kanskje. 

Anonymkode: 55d17...454

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor dere har jobbet 🤔 I ni av ti tilfeller har mine ledere vært gode eller middels gode. Har aldri opplevd ledere som mobber eller vært narsissistisk. 

Anonymkode: 31d82...b99

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvor dere har jobbet 🤔 I ni av ti tilfeller har mine ledere vært gode eller middels gode. Har aldri opplevd ledere som mobber eller vært narsissistisk. 

Hvor mange ledere har du jobbet under?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor mange ledere har du jobbet under?

Mellom 12-15 tror jeg (har vært i arbeidslivet noen år). 

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd fantastiske ledere, de midt i mellom som er helt ok, og skikkelig fæle ledere (av typen som TS beskriver). Min forrige arbeidsplass har en slik fæl leder - hun er svært ustabil i humøret, "vet best", hun skal detaljstyre alt og går etter trynefaktor. Ved ansettelse presterte hun å ansette den av søkerne som på papiret var minst kvalifisert, tross flere gode og velkvalifiserte søkere til jobben. Mistenker at dette ble gjort for å kunne forme den nyansatte samt å fortsette å være den som "vet best".

Har fundert på hvordan denne typen folk klarer å bli ansatt som ledere..... 

Anonymkode: b9422...21b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg til å begynne å jobbe igjen, den nye sjefen (avdelingssykepleier) har begynt å mistenkeliggjøre meg... " I'm getting negative vibes.."

Anonymkode: 49a2d...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...