AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei ❤️ jeg skal ha fryseforsøk i juni, jeg kjenner at jeg er veldig negativ selv om jeg klarte bli gravid på fryseforsøket i januar men mistet. Jeg er 38 men føler meg ikke gammel, klinikken (privat) har trua og jeg skulle så gjerne klart å ha litt trua selv, men er livredd, jeg gjør det jeg kan nå for å gå ned litt i vekt, komme meg ned på normalvekt, men jeg tenker så negativt om meg selv uansett og det er ingen go følelse Anonymkode: 5c921...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 ❤️ Det er tøft, det her. Men prøv å stol på klinikken, de har jo peiling. Og gjør det du kan for å ta vare på deg selv. Spis sunt, få i deg viktige næringsstoffer og beveg deg. Det gjør godt, i tillegg har du en god motivasjonsfaktor Anonymkode: fee52...607 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Men hvorfor ivf når du er 38? Det er jo slett ikke for gammelt til å lykkes spontant? Anonymkode: 6f020...68f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor ivf når du er 38? Det er jo slett ikke for gammelt til å lykkes spontant? Anonymkode: 6f020...68f Jeg har dessverre tette eggledere så må ha ivf, prøvd i 2 år nå med ivf Anonymkode: 5c921...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har dessverre tette eggledere så må ha ivf, prøvd i 2 år nå med ivf Anonymkode: 5c921...f0b Ok. Da håper jeg det lykkes snart. Fordelen er vel at du får satt inn egg som har god kvalitet, ikke tilfeldig utvalg som ved naturmetoden. Lykke til. Anonymkode: 6f020...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå