Gå til innhold

Hva er greia med øyevipper som ser ut som markiser? Seriøst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann legger jeg jo merke til dette, ser helt latterlig ut. Utrolig mange som har fake vipper generelt.

Vært på 3 dates nå, 2 av det var ekstreme. Som markiser.

Dette koster  jo penger også.....hva er poenget liksom? betale for å se ut som en klovn på sirkus. Samme gjelder forøvrig filler og botox, da er klovneansiktet komplett 😂

Anonymkode: 44278...a0a

• Liker 40
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg ser man ofte trett ut fordi vippene er så tunge at øyelokkene halvveis lukker seg. Forstår det ikke. 

Anonymkode: fb435...724

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Pent er det ikke, men blikkfang ja...

Anonymkode: cbcf5...1e4

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns der er så morsomt på Ex on the Beach og lignende, når de begynner å bli fulle og du ser vippene henger helt på halv åtte, og det er enda tyngre enn normalt for dem å holde øya åpne, så det ser ut som en dritings ku med leppestift :ler: 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
17.11 skrev (12 timer siden):

Jeg syns der er så morsomt på Ex on the Beach og lignende, når de begynner å bli fulle og du ser vippene henger helt på halv åtte, og det er enda tyngre enn normalt for dem å holde øya åpne, så det ser ut som en dritings ku med leppestift :ler: 

Døh, ikke fornærm kyr! Kyr er jo i det minste søte! :hoho: 
Skjønner ikke greia med sånne ekstreme vipper jeg heller. I tillegg blir deres egne vipper ødelagte av å ha svære extentions eller bruke løsvipper hele tiden. I de fleste tilfeller kommer man jo langt med en god mascara, sånne ekstreme megavipper ser jo bare tåpelig ut. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt det samme. Gedigne volumvipper som ligger som en spoiler over øyet og får en til å se konstant halvtrøtt ut. 
Men hver sin smak.

Anonymkode: 61cfb...14e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånne du snakker om?

image.png.e96a3126057289421070272e9e9a098f.png

Anonymkode: 96ce5...077

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke de ser det selv faktisk.
De er påvirka av sosiale medier. Følger sikkert sånne vippe-influensere på Instagram og Tiktok. Og ser man slikt nok mange ganger så tror man at det er fint. Det er ikke fint. Det ser helt sykt ut.
Du skulle bare visst... Det finnes egne grupper på facebook som er som små sekter. Kvinnene hyper hverandre opp og har øyenvipper som sin største hobby. De kan se ut som klovner med svarte larver inni øynene og allikevel vil de komme en annen entusiast og skryte henne opp i himmelen. Om noen kommer med en kritisk kommentar så blir de kjapt bedt om å holde kjeft.

p.s. Jeg bruker faktisk falske vipper selv av og til. Men det er en ekstremt subtil variant. Veldig korte og tynne. Jeg hater alt som ser fake ut men jeg vil allikevel se ut som om jeg er "naturlig" pen. 😛 Er alltid redd for at det skal se for mye ut!

Anonymkode: 439ae...32e

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 12.27):

Som mann legger jeg jo merke til dette, ser helt latterlig ut. Utrolig mange som har fake vipper generelt.

Dette koster  jo penger også.....hva er poenget liksom? betale for å se ut som en klovn på sirkus. Samme gjelder forøvrig filler og botox, da er klovneansiktet komplett 😂

Ha ha, markiser! Den skal jeg jammen huske, VELDIG godt formulert. 

Anonymkode: b6f8c...7b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser helt rart ut. 😳 Men vi får noe å snakke om da! 

Anonymkode: d2a65...d9b

• Liker 1
Skrevet

Nå het jo falske øyevipper opprinnelig cumbrellas, så de tenker kanskje de skal få seg noe å er redd for å få sæd i øyet? 😜

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Minime94 skrev (12 minutter siden):

Nå het jo falske øyevipper opprinnelig cumbrellas, så de tenker kanskje de skal få seg noe å er redd for å få sæd i øyet? 😜

Faktasjekking er ikke din sterke side eller? 

Heller stygge øyenvipper enn lettlurt tomsing...

Anonymkode: f19e3...0da

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Faktasjekking er ikke din sterke side eller? 

Heller stygge øyenvipper enn lettlurt tomsing...

Anonymkode: f19e3...0da

Greit å være anonym når du skal være så sur 😜

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk volumvipper gratis en gang jeg satt modell, ikke av de aller tyngste, 4/5, men likevel. Det verste var at jeg hadde dem i synsfeltet som en skygge hele tiden, følte for å sperre opp øynene for å se ordentlig.

Det så ikke så verst ut, litt voldsomt til hverdags, men aldri mer, deilig å slippe mascara uansett. I tillegg så vippene mine ut som en pjuskete skabbrev etter et par uker, og mine egne vipper var ganske herpa etterpå (de er nok for svake for falske vipper uansett, ganske tynne).

Anonymkode: 8b693...539

Skrevet

Jeg bruker alltid en del sminke men kunne aldri tenkt meg å bruke løsvipper, virker for slitsomt og plagsomt å ha på.

AnonymBruker
Skrevet

Google 'mega russian volume lashes' og sjekk ut neste trend. 😛

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Google 'mega russian volume lashes' og sjekk ut neste trend. 😛

Ser ut som om de har sånne svarte hårete larver på øynene  <_<
A753A619-87F9-46EA-9BB4-5714AF535334.jpeg.f1ca14b511e1728f6f442fa110e3ba43.jpeg

80116FA7-9A07-4112-8557-498EC5BE06CA.jpeg.f42727c1f091e3ca1d09418a5603791c.jpeg

(Personlig har jeg kun brukt Grande Lash serum, og øyenvippene mine er nå passelig tykke og lange 6B4566DF-F497-4FC9-B950-26E5C08776EB.gif.eb200901c9673d32a5229be1e56f8cf7.gif men de er likevel innenfor «normalen»)

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/11/2022 at 12:27 PM, AnonymBruker said:

Fillers er sexy

Anonymkode: 4d0c4...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Kjempelekkert det da

Anonymkode: 2417a...ad9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Endelig noen som tørr ta opp tema og snakke høyt om hvor ekstremt lite attraktiv denne moten er😣🙈

Verste er at de ikke se det selv. Flere og flere får det og folk vender seg til det. Dermed blir noe som ser så vanvittig fake og latterlig ut- rett og slett normalisert😣 Og en ting er at unge jenter under 25 år får det, men hva skjer med alle på 40+? Skremmende utvikling. Botox, filler, falske vipper, pupper+++ Vi grøsser av Sophie Elise -look samtidig som vi godtar at det blir mer og mer vanlig. Hjelp.

Anonymkode: ec81c...070

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...