AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #21 Skrevet 12. mai 2022 Har en 4.klassing som fortsatt bruker 1.klasse sekken sin fra Beckmann. Barnet er 150 cm høy å, men kjøper ikke ny sekk for 1 mnd....venter til nye modeller kommer i sommer. Kusine i 6.kl har også Beckmann, den er ensfarget grå, har tre glidelås lommer, plass til flaske, har nøkkelhenger inne i sekken og sksl i flg foreldrene kunne brukes til huner ferdig i 7.klasse . Jeg synes ikke den er spesielt barnslig heller Anonymkode: c50d8...684
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #22 Skrevet 12. mai 2022 Beckmann er langt tyngre enn f. eks. Bergans. Anonymkode: 55376...1a1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #23 Skrevet 12. mai 2022 Fru-Krok skrev (På 11.5.2022 den 11.53): Mine har bare hatt Beckman, romslige sekker som sitter godt på ryggen. Samme her. Solide og gode sekker. For en 1 klassing er det greit at sekkene kan festes med ei reim også over brystet Anonymkode: bdca8...594
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #24 Skrevet 13. mai 2022 Vi valgte beckmann til begge våre, eldste fikk ny i 3 klasse, også beckmann, men da med glidelås. Er sånn til å henge nøkkel på inni begge 2 . Anonymkode: 533ec...6f5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #25 Skrevet 13. mai 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Beckmann er langt tyngre enn f. eks. Bergans. Anonymkode: 55376...1a1 Er de så tunge? Hvor tunge er Bergans sine? i følge nettsiden så er beckmann sine rundt 900g. Det er på Classic modellen som jeg ser på da. Tror det er den som er mest vanlig. Anonymkode: 53d58...5d5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #26 Skrevet 13. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er de så tunge? Hvor tunge er Bergans sine? i følge nettsiden så er beckmann sine rundt 900g. Det er på Classic modellen som jeg ser på da. Tror det er den som er mest vanlig. Anonymkode: 53d58...5d5 Sjekket på bergans sine nettsider. De er 140g lettere, det er jo ingenting🤷🏻♀️ Bare en fylt vannflaske vil jo være 4-500g Anonymkode: 53d58...5d5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #27 Skrevet 13. mai 2022 Beckmann til første. Ergobag til andremann. Beckmann sekken ble fort for barnlig og bar preg av bruk. Ergobagen har holdt seg finere, har mer nøytrale møster og barnet kan åpne/lukke sekken med en hånd pga en magnet i låsen. Sistnevnte var dyrere, men jeg synes ikke prisen er så ille når jeg tenker på at sekken er i bruk hver dag. (Vi handlet på nett, etter Dagbladet sin test.) Anonymkode: f58f0...90e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #28 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): De fleste barna på vår skole har Beckman når de starter. Den sitter godt på ryggen, har gymbag som kan festes på og er desidert det beste valget. Hilsen skoleassistent. Anonymkode: 4ec6e...942 Hva er det som er bedre med denne enn med Bergans sin, med gymbag som kan festes på? Jeg opplever mer at det er lettere å få tak i Beckmann enn Bergans, og at alle kjøper det samme som "alle andre" uten å gjøre så mange vurderinger. Vil faktisk si at når ungene er på tur, så er det STOR fordel i en stor klasse, å ha en sekk som ikke er den samme som 5-6 andre har. (Når alle legges i en stor haug.) Det gjelder vel egentlig generelt for ting barn skal ha med seg i garderoben i barnehage og skole. Kjøp noe bra, men gjerne av et annet merke enn "alle" har. (Evt. en "utgått årsmodell") Det sparer barna for mye leting. Anonymkode: 9ef41...557 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #29 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 13.54): Hva er det som er bedre med denne enn med Bergans sin, med gymbag som kan festes på? Jeg opplever mer at det er lettere å få tak i Beckmann enn Bergans, og at alle kjøper det samme som "alle andre" uten å gjøre så mange vurderinger. Vil faktisk si at når ungene er på tur, så er det STOR fordel i en stor klasse, å ha en sekk som ikke er den samme som 5-6 andre har. (Når alle legges i en stor haug.) Det gjelder vel egentlig generelt for ting barn skal ha med seg i garderoben i barnehage og skole. Kjøp noe bra, men gjerne av et annet merke enn "alle" har. (Evt. en "utgått årsmodell") Det sparer barna for mye leting. Anonymkode: 9ef41...557 Det er 18 forskjellige varianter, så min erfaring er at det er få i en klasse som har samme. Vår er en av 15 gutter i klassen og ingen har samme sekk som ham. Anonymkode: 5a8df...3d2
mammatiltrebarn Skrevet 24. mai 2022 #30 Skrevet 24. mai 2022 Skjønner ikke at alle barn skal ha Beckmann sekk. De har stort sett samme sekkene år etter år, med små endringer. Synes også de er veldig barnslige i motivene. Alle går jo rundt med samme sekk.. Har kjøpt Ergobag til mine, de overgår Beckmann og alle andre merker vi har prøvd. De er mer nøytrale i utseende, og bæreegenskapene er helt topp. Anbefales på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå