Gå til innhold

Hva ser du frem til når graviditeten er ferdig? Forutenom baby selvfølgelig💖

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i siste innspurt av graviditeten, og her er noe av det jeg gleder meg mest til: 

-Kunne sitte vanlig
-Snu seg i senga/reise seg opp/ bevege seg uten en stor vond mage
-PUSTE med full lungekapasitet
-Å ikke måtte tisse en 1000 ganger i døgnet 

Hva ser du frem til? 

Anonymkode: cc60d...305

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har diabetes, og gleder meg ekstremt til å stresse litt mindre over regulering av blodsukkeret enn hva jeg gjør i dag😅

Anonymkode: e8b1d...fd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til å kunne gå tur. Og ikke ha smerter. Gleder meg til å ikke føle meg så tung. Gleder meg til å slippe å bekymre meg for at baby beveger seg lite inni magen. 

Anonymkode: efe8e...018

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å kunne spise og drikke det jeg vil! 

Anonymkode: 39246...113

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Har diabetes, og gleder meg ekstremt til å stresse litt mindre over regulering av blodsukkeret enn hva jeg gjør i dag😅

Anonymkode: e8b1d...fd3

Å, det skjønner jeg veldig godt! 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Gleder meg til å kunne gå tur. Og ikke ha smerter. Gleder meg til å ikke føle meg så tung. Gleder meg til å slippe å bekymre meg for at baby beveger seg lite inni magen. 

Anonymkode: efe8e...018

Enig! Har ikke fått gått skikkelig tur med hunden på 6 mnd, og det er som terapi for meg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Å kunne spise og drikke det jeg vil! 

Anonymkode: 39246...113

Gleder meg sinnsykt til å kunne ta et glass hvitvin i sola i sommer🥰 og spise tapas!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spise og drikke hva jeg vil (selv om man må være litt forsiktig når man ammer)! 

Anonymkode: f002a...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg mest til å kunne løpe igjen. Elsker å løpe, men måtte slutte rundt uke 27-28 pga. bekkenplager.

Ellers gleder jeg meg til å kunne ta et glass hvitvin i sola, sove i den stillingen jeg vil, og å kunne få puste ordentlig.

Anonymkode: 2d2e9...3f0

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg så SINNSYKT til å kunne spise baguetter med sprøstekt løk, rooosa deilig roastbeef og agurk. Idet sekundet jeg har født og roen forhåpentligvis har senket seg bittelitt har samboer fått i oppgave å kjøre på meny å handle dette. Til og med googlet meg til hvilken meny som er nærmest KK😅 

også å spise medium raw biff! Herreguuud så jeg savner rosa kjøtt! Føler storfe blir totalt ødelagt av å gjennomstekes. Gråt ukontrollert når jeg oppdaget at biff slik jeg liker den var fyfy😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (40 minutter siden):

Gleder meg så SINNSYKT til å kunne spise baguetter med sprøstekt løk, rooosa deilig roastbeef og agurk. Idet sekundet jeg har født og roen forhåpentligvis har senket seg bittelitt har samboer fått i oppgave å kjøre på meny å handle dette. Til og med googlet meg til hvilken meny som er nærmest KK😅 

også å spise medium raw biff! Herreguuud så jeg savner rosa kjøtt! Føler storfe blir totalt ødelagt av å gjennomstekes. Gråt ukontrollert når jeg oppdaget at biff slik jeg liker den var fyfy😂

Åh.. Rosa roastbeef.. Det gleder jeg meg også til

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker du på å unngå store mengder koffein og alkohol? Og de der spesielle fiskeslagene? Ellers kan man jo spise og drikke alt. 

Anonymkode: 8e14e...e0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenker du på å unngå store mengder koffein og alkohol? Og de der spesielle fiskeslagene? Ellers kan man jo spise og drikke alt. 

Anonymkode: 8e14e...e0b

Tenker på mengden alkohol og koffein ja 😊 Gleder meg til Monster Ultra White og hvitvin ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til å kunne vite hvordan baby har det ved å fysisk se på han. Gleder meg til å sove på ryggen!! Gleder meg til å spise hva jeg vil og kanskje ta en og annen snus igjen. Gleder meg til å kunne gå og bevege meg som jeg vil igjen. 

Anonymkode: 3fb10...dd7

AnonymBruker
Skrevet

Skal spise biff av den deilige morkaken! 

Anonymkode: ea41d...316

AnonymBruker
Skrevet

Å kunne ligge på ryggen og magen. Å få plass til storesøster på fanget igjen, og forhåpentligvis kunne løfte henne opp/bære henne uten bekkenløsning. Slippe å bekymre meg for om baby har det bra i magen og vil komme trygt ut.

Anonymkode: 2ee43...625

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det veldig få som trenger å tenke på hva man spiser mens man ammer. Det er stort sett bare myte og overtro

Anonymkode: 80af2...2d3

Skrevet

Slippe å tisse hele natten 😝 gleder meg til spekemat og brie 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper at den forferdelige hodepinen forsvinner... 

Anonymkode: 62d2f...972

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Gleder meg aller mest til å møte det lille mennesket inni magen🥰

Gleder meg til å få puste ordentlig igjen (!!!), er så tett i nesen og har elendig lungekapasitet nå.. 

Gleder meg til å orke/klare å gå en skikkelig god tur med hunden.

Gleder meg til å slippe halsbrann og å ikke våkne av det ørten ganger gjennom natten.

Gleder meg til å sove i akkurat den stillingen jeg vil. 

Gleder meg til å få normal hvilepuls og blodprosent og slippe å være så svimmel. 

osv osv 😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...