AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Noen andre som ikke liker det? Mannen min gjør det. Begrunnelsen hans for det er at han gjør det hvis han synes at de er fine. Jeg synes ikke særlig om å gjøre det. Men slik er det med Facebook. Jeg lager ikke drama av den grunn. Men jeg synes det er merkelig. Hva med dere? Anonymkode: c2e21...332 1 1
Morten1 Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Nå er jeg mann, men tenker at det at noen liker ett bilde på sosiale medier gjør ikke det til utroskap eller mulighet for det. At han synes de er fine kan jo være så mangt. Er de fine på bilde som at det er er bra bilde eller er de deilige på bilde som at man tenner på de? 3
Husfruen89 Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Det bryr jeg meg svært lite om, han elsker meg og er trofast. Det er det som betyr noe. Jeg trykker også liker på andre menn sine profilbilder. 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Mener det er nettutroskap ja. Mannen har skumle hensikter Anonymkode: e10c4...78d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen andre som ikke liker det? Mannen min gjør det. Begrunnelsen hans for det er at han gjør det hvis han synes at de er fine. Jeg synes ikke særlig om å gjøre det. Men slik er det med Facebook. Jeg lager ikke drama av den grunn. Men jeg synes det er merkelig. Hva med dere? Anonymkode: c2e21...332 Det er veldig ubehagelig om samboer skulle gjøre det, for han trykker ikke likes på noe. Det er hvert fall ikke ok å gjøre det fordi han syns de er fine. I blant trykker jeg likes for å vise en venn at jeg ser han, men kun det. Anonymkode: 9edfb...f4e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 1 minutt siden, Husfruen89 said: Det bryr jeg meg svært lite om, han elsker meg og er trofast. Det er det som betyr noe. Jeg trykker også liker på andre menn sine profilbilder. Ja, tror folk ser på det på ulike måter. Er ikke sikkert det ligger noen mening i det. Men jeg synes ikke om det. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mener det er nettutroskap ja. Mannen har skumle hensikter Anonymkode: e10c4...78d I mine øyne er det å trykke liker å gi et kompliment til den personen om at man synes at vedkommende er fin. Men det er ikke sikkert at han har skumle hensikter. Men liker ikke at han må trykke likes bare fordi de er fine. Anonymkode: c2e21...332 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, tror folk ser på det på ulike måter. Er ikke sikkert det ligger noen mening i det. Men jeg synes ikke om det. I mine øyne er det å trykke liker å gi et kompliment til den personen om at man synes at vedkommende er fin. Men det er ikke sikkert at han har skumle hensikter. Men liker ikke at han må trykke likes bare fordi de er fine. Anonymkode: c2e21...332 De fleste som ofte legger ut bilder av seg selv søker bekreftelse. Hvorfor er han ute etter å gi de bekreftelse fremfor deg? Anonymkode: 9edfb...f4e 2 2
jukkapalme Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 Det kommer helt an på bildet. Hadde det vært bilde av en dame på fjellet/i skogen med hunden sin hadde jeg ikke tenkt over det en gang. Hadde det derimot vært et bilde med kom og ta meg-blikk, andenebb og silikonpupper opp i kamera hadde jeg nok ikke likt det så godt. 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Skrevet 11. mai 2022 Om det bare er damer sine profilbilder, og ikke menn. Og om det er fordi han vil gi de bekreftelse på at han syns de er fine, så syns jeg det blir feil. Mannen min liker både damer og menn sine profilbilder. Jeg gjør det samme. Anonymkode: bc7a3...978 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste som ofte legger ut bilder av seg selv søker bekreftelse. Hvorfor er han ute etter å gi de bekreftelse fremfor deg? Anonymkode: 9edfb...f4e Tenker det samme. Jeg mener personlig at av respekt for meg så burde han la være. Jeg har sagt min mening om det til han, men han fortsetter med det. Anonymkode: c2e21...332 1
Sirah Skrevet 11. mai 2022 #11 Skrevet 11. mai 2022 Tja, nå kan jo mannen syntes at bildet av Marthe var fint, selv om ikke det ligger noe mer bak det enn akkurat det..... 3
Isambard Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 Hvis en kvinne "liker" mitt profilbilde så er det signal om at bildet var ok. Ikke noe mer. Hvis det er signal om noe mer så har jeg misforstått mye i livet mitt. 5 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #13 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg lager ikke drama av den grunn Joda, men du gjør det bare ikke hjemme Anonymkode: f44df...51f 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #14 Skrevet 11. mai 2022 Det kommer ann på hyppigheten og bildets karakter. Samt om han kun liker pene damers bilder ...hele tiden 🙄 Anonymkode: a69fc...a2b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Skrevet 11. mai 2022 Kommer helt an på: 1.Type bilde. En smule forskjell mellom Thea på fjelltur, eller Thea med et sløret blikk og hvor bildet fremhever kroppen. 2.Relasjon til personen. Om jeg og han er 30, så er det ikke helt det samme med likes til kollegaen Olga (62) og likes til Leah (26) som han feide over på en helgetur før vi ble i lag. 3.Konteksten. Han gir aldri likes ellers, men har begynt å dele ut likes til hvert bilde av Andrea (22) som er lærling på jobben hans og bildene oser ''ta meg''. Anonymkode: 8f00f...06d 6 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #16 Skrevet 11. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det kommer ann på hyppigheten og bildets karakter. Samt om han kun liker pene damers bilder ...hele tiden 🙄 Anonymkode: a69fc...a2b Når jeg tenker på det så har jeg nok selv trykket likes på bilder av gamle naboer selv om de ikke var fine, men kun for å være hyggelig. Men jeg forstår ikke begrunnelsen : gjør det fordi hun er pen. Men det behøver ikke å være noe mer bal dette såklart. Men greit å få andre sine synspunkter på dette. Dersom partneren ikke likte det ville du ha stoppet med det , eller fortsatt? Anonymkode: c2e21...332
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 Mulig at jeg skal late som om jeg gjør det samme. Sier høyt til mannen min : "wow han var pen på nye profilbildet sitt. Jeg må trykke likes med en gang". Og så ser jeg hans reaksjon på den situasjonen. Han må jo synes det er greit når han gjør det selv. Anonymkode: c2e21...332 1
Gjest Hippokrates Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 jukkapalme skrev (32 minutter siden): Det kommer helt an på bildet. Hadde det vært bilde av en dame på fjellet/i skogen med hunden sin hadde jeg ikke tenkt over det en gang. Hadde det derimot vært et bilde med kom og ta meg-blikk, andenebb og silikonpupper opp i kamera hadde jeg nok ikke likt det så godt. Dette er nok essensielt. Det handler ikke om å like et bilde, men HVA man liker. Og så er spørsmålet er liksene gjentakende på samme person eller sporadiske engangstilfeller.
Hmmmmmm Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 Trykk liker på tilfeldige bilder du også. Så ser du hva han tilslutt sier på det
Minlillesky Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 Bilder av kvinner på vennelista eller fremmede? Å trykke liker på et bilde behøver ikke bety noe mer enn at bilde er fint. Kommer ann på hyppighet, hva slags bilder og om det er kjente eller ukjente han søker opp.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå