Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har opplevd det. Og hvordan var testene? Var de sterke/svake? 
Jeg fikk positiv på digital sist det skjedde meg, mens testene var relativt svake. Likevel testet jeg positivt i 5-6 dager. 

Nå er jeg ca 4+1/4+2 og klarer ikke slutte å teste. Jeg er så redd det skjer igjen, og klarer ikke slappe av. 
Analyserer alle tester, og sammenligner med tidligere. Ingen av testene er veldig sterke, og digital viser 1-2. 

Idag hadde jeg også svakere make sure strimmel, lik clearblue som igår, men plutselig positiv eggløsningstest. De har vært negativ til idag..

Del gjerne erfaringer og bilder. 

Anonymkode: ac392...1d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dere som har opplevd det. Og hvordan var testene? Var de sterke/svake? 
Jeg fikk positiv på digital sist det skjedde meg, mens testene var relativt svake. Likevel testet jeg positivt i 5-6 dager. 

Nå er jeg ca 4+1/4+2 og klarer ikke slutte å teste. Jeg er så redd det skjer igjen, og klarer ikke slappe av. 
Analyserer alle tester, og sammenligner med tidligere. Ingen av testene er veldig sterke, og digital viser 1-2. 

Idag hadde jeg også svakere make sure strimmel, lik clearblue som igår, men plutselig positiv eggløsningstest. De har vært negativ til idag..

Del gjerne erfaringer og bilder. 

Har du bilde av testene? Så kan vi vurdere om de egentlig er så svake? Du blør ikke?

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (27 minutter siden):

Har du bilde av testene? Så kan vi vurdere om de egentlig er så svake? Du blør ikke?

Øverste fra igår og nederst idag. Make sure testen er iallefall svakere enn igår. Men skal kjøpe flere å se.. 

Det er første dag el test er positiv idag

94FAB72B-4AD0-4C27-9A66-E6C6763AB893.jpeg

646D19B6-F30D-4A84-B098-D0E434C8BCA2.jpeg

Skrevet

Sikkert vanskelig å sammenligne etter bare en dag. testene er jo positive så pr nå er du jo gravid. Så lenge du ikke begynner å blø tror jeg du bare skal prøve nyte det. Vent noen dager før du tar fler tester. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (2 minutter siden):

Sikkert vanskelig å sammenligne etter bare en dag. testene er jo positive så pr nå er du jo gravid. Så lenge du ikke begynner å blø tror jeg du bare skal prøve nyte det. Vent noen dager før du tar fler tester. :)

Takk for svar. Kommer nok ikke klare å la være å teste, i frykt for at de blir svakere. Men tenkte iallefall å ta en ny digital i helgen/begynnelsen av neste uke. Bør jo da etterhvert få gravid 2-3 vil jeg tro. Det irriterer meg så sykt at dette er så altoppslukende 😅 sist roet jeg meg mer etter uke 5-6 når testene var knall og kvalmen kom🙈

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...