Gjest Pet Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 (endret) Badet mitt skal renoveres snart og da skal jeg investere i ny innredning. Det er et lite bad og jeg skal bare ha et lite og nett servantskap og overskap. Noen som har tips om merker? Linker mottas med takk! Endret 7. november 2005 av Pet
Nabodama Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Se deg rundt på nettet, så finner du mange fine. Vet ikke hvilke merker jeg kan anbefale, du må nesten se selv. www.hus.no er en fin begynnelse. Der finner du ALT som har med bygging å gjøre (linker). Se også på vvs+.no (tror jeg det heter)
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Vi har også ett lite bad (1,63*1.63 m) og vi havnet tilslutt på Diana minibad.Vi har tiktignok valgt ett litt annerledes overskap, men samme prinsipp hvertfall. Dusjløsningen vår ble Dushostar round - den får en i forskjellige størrelser. Vi er kjempegodt fornøyd med badet vårt! Vasken er liten og nett, og dusjløsningen er også veldig grei siden veggene kan legges helt inn - praktisk når badet er så lite.
Gjest vimse Skrevet 8. november 2005 #4 Skrevet 8. november 2005 Vi har også lite bad, og valgte baderomsinnredningen som er vist på bildet, link nr 1 til Titta, med speilskapet til. Fungerer fint for oss to her hjemme, og det er greit å ha litt ekstra hylleplass bak speilet, til alle disse fine kremene og sånt
Gjest Pet Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Vi har også lite bad, og valgte baderomsinnredningen som er vist på bildet, link nr 1 til Titta, med speilskapet til. Fungerer fint for oss to her hjemme, og det er greit å ha litt ekstra hylleplass bak speilet, til alle disse fine kremene og sånt ← Har du link?
Gjest vimse Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Vi har også ett lite bad (1,63*1.63 m) og vi havnet tilslutt på Diana minibad. ← Dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå