Gå til innhold

Jeg tror også damer liker yngre, men tror menn er mer seksuelle og frie av seg. Kvinner mer låst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen myte at menn liker yngre damer på rundt 18 år. Men jeg tror også damer liker gutter på 18 år. De tør bare ikke snakke om det/det blir holdt hemmelig.

Jeg har et inntrykk av at menn er mer seksuelle og vil prøve flere ting enn damer. At menn rett og slett er mer frigjort...

Forskjellen er at menn tør å følge sine lyster, mens kvinner kun tør å følge opp samfunnets normer. Tror de lider av flink-pike syndromet uansett.

Anonymkode: cd900...e37

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så absolutt ikke. Jeg finner ingenting attraktivt med yngre menn. Og en 18åring er et barn i mine øyne. De er umodne, uferdige og mentalt ikke på samme nivå. Ser ikke noe pent i en ung kropp heller. Og nei, jeg lider ikke av noe flink-pike syndrom. Jeg tenner på MENN, ikke guttunger. 

Forskjellen er at voksne menn som jakter ungjenter har et behov for å føle seg yngre/mandigere og skylder på biologi. De er umodne og kjenner seg mer attraktive om de skulle ha en sjans på en ungjente. Noe SVÆRT få har. Jeg hadde ikke fått noe som helst utav en unggutt, jeg ser ikke engang i deres retning. 

Og dere er mer frigjort? På ingen måte. Patetisk er det ordet jeg ville brukt. Det viser bare at det eneste dere bryr dere om er en ung kropp og et utseende. Ingenting annet. 

Anonymkode: 6937f...413

• Liker 25
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er 30, og kunne aldri sett på en 18 åring seksuelt. Noe så ekkelt, de ser ut som barn jo! 🤮

Anonymkode: 2cc1e...223

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 18 likte jeg 18 år gamle menn (gutter) også. Som voksen, nei takk. De ser ut som ungdom og oppfører seg umodent. Det er ingenting å tenne på for min del. Ja, jeg kan se at de har potensiale til å bli kjekke og flotte menn, men det tar flere år.

Som voksen kvinne ønsker jeg meg en voksen mann. Og når min mann blir eldre så blir han også påvirket av det, rynkene har kommet og skjegget har blitt grått. Også? Han er fortsatt en flott mann! 

Anonymkode: 40f33...10f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke likt 18- år gamle gutter siden jeg var 16

Jeg er 39 nå, og kjæresten min er 10 år yngre, så jeg liker yngre menn. Grensa går dog ved 25

Anonymkode: 0d26e...069

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er jo ingen myte at menn liker yngre damer på rundt 18 år. Men jeg tror også damer liker gutter på 18 år. De tør bare ikke snakke om det/det blir holdt hemmelig.

Jeg har et inntrykk av at menn er mer seksuelle og vil prøve flere ting enn damer. At menn rett og slett er mer frigjort...

Forskjellen er at menn tør å følge sine lyster, mens kvinner kun tør å følge opp samfunnets normer. Tror de lider av flink-pike syndromet uansett.

Damer vil ha en vaktmester og livvakt noe de på 18 er skjeldent særlig god på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er 30, og kunne aldri sett på en 18 åring seksuelt. Noe så ekkelt, de ser ut som barn jo! 🤮

30 år og enda ikke blitt en hyggelig voksen?

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Så absolutt ikke. Jeg finner ingenting attraktivt med yngre menn. Og en 18åring er et barn i mine øyne. De er umodne, uferdige og mentalt ikke på samme nivå. Ser ikke noe pent i en ung kropp heller. Og nei, jeg lider ikke av noe flink-pike syndrom. Jeg tenner på MENN, ikke guttunger. 

Forskjellen er at voksne menn som jakter ungjenter har et behov for å føle seg yngre/mandigere og skylder på biologi. De er umodne og kjenner seg mer attraktive om de skulle ha en sjans på en ungjente. Noe SVÆRT få har. Jeg hadde ikke fått noe som helst utav en unggutt, jeg ser ikke engang i deres retning. 

Og dere er mer frigjort? På ingen måte. Patetisk er det ordet jeg ville brukt. Det viser bare at det eneste dere bryr dere om er en ung kropp og et utseende. Ingenting annet. 

Anonymkode: 6937f...413

Er nok biologi som styrer. Det har vært kjent siden tidenes morgen. Men ekkokammeret på KG vil det annerledes.. men det forandrer ikke fakta.

Anonymkode: 5b5e1...f93

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke på sort/hvitt. Vi er alle i et flytende spektrum. Allikevel kan grupper ha tendenser til å ha sin hovedtyngde utenfor sentrum av spektrumet. 

Du sier at menn er "mer seksuelle". Kanskje dette er fordi du selv er mann og du definerer "seksualitet" som den type preferanser som oftest er uttrykt i menn. Mens kvinner synes ikke det er noe seksualitet i settingen overhode, men heller en virkelighetsflukt fordi mannen ikke takler faktisk nærhet av en egenrådig kvinnekropp.

Hvis du ser et fåtall av kvinner som lever ut en "cougar" fantasi, så betyr ikke dette at resten ser på disse kvinnene med misunnelse og ønsker at de selv var "like frigjorte". Du har et bias som gjør at du tvinger tydelig tegn på det motsatte til å være en avansert form for bekreftelse.

Bekreftelses bias kan selvfølgelig forekomme der du har rett, men den fortolkningen du gjør ville vært like automatisk selv om du tok feil. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri likt menn på min egen alder. Alltid foretrukket eldre menn, de er mer voksne både mentalt og fysisk. Er nå sammen med en mann som er 7 år eldre og vi har vært sammen siden jeg var 17 og han 24. Nå er vi 35 og 42. 

De på 18 er ikke blitt tørre bak ørene enda og ikke ferdig med å rase fra seg. 

Anonymkode: bfdae...f1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer said:

30 år og enda ikke blitt en hyggelig voksen?

Er det hyggelig å ha sex med noen du syns ser ut som barn? Skeptisk. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, skjerp deg. En digg 18åring er digg.. jees og de er ikke barn, men myndige..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å synes at menn under 30 er tiltrekkende i det hele tatt. De må se ut som menn. Så nei.

Anonymkode: 2603c...546

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke sammenhengen i innlegget ditt. Du skriver at menn liker yngre kvinner, og at menn er mer frigjorte og ønskervå prøve ut ting. Men man har da ikke sex med folk for å "prøve" dem?

Jeg tror heller ikke at menn er mer seksuelle enn kvinner, men menn og kvinner har en annen måte å uttrykke det på. Kvinner som uttrykker sin seksualitet åpenlyst i det offentlige rom, risikerer å bli trakkassert eller voldtatt, derfor holder vi det til den private sfære. Det er slett ikke uvanlig at det er kvinnen i et forhold som ønsker oftest og mest ekserimentell sex. 

Anonymkode: c45db...8dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er nok biologi som styrer. Det har vært kjent siden tidenes morgen. Men ekkokammeret på KG vil det annerledes.. men det forandrer ikke fakta.

Helt enig i denne. De tenker kanskje at det er "forbudt" at de ikke burde ha slike tanker etc, men jeg er ganske sikker i min sak...

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel mer at man ikke alltid snakker om det samme. Om det er snakk om mer tilfeldig sex eller et seriøst forhold har f.eks masse å si. Fornuft og følelser, livserfaring og egen modenhet kan jo komme inn og bety noe i tillegg til "biologi". Og sånn er mennesker forskjellige. 

Syns de som vil forklare alt med "biologi" virker veldig enkle, unyanserte og ureflekterte i sin tenkemåte og ofte har lite annen klok selvinnsikt å komme med om tiltrekning, men det er kanskje bare meg?

M49

Anonymkode: e19af...ed4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det var spytegnet som bevitner umodenhet..

• Liker 2
Skrevet

Er drittlei av biologimaset fra menn som vil ha sex med de aller yngste. Det blir for enkelt. Dere prøver alle mulige unnskyldninger for å legitimere deres perversiteter.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Er drittlei av biologimaset fra menn som vil ha sex med de aller yngste. Det blir for enkelt. Dere prøver alle mulige unnskyldninger for å legitimere deres perversiteter.

Hva er perverst med det mener du?

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, skjerp deg. En digg 18åring er digg.. jees og de er ikke barn, men myndige..

For MEG ser de ut som barn, fordi jeg er 30. Om jeg ikke er hyggelig fordi jeg ikke vil ha sex med noen JEG syns ser ut som barn, vel da får jeg bare være ikke hyggelig da. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...