Gå til innhold

4 åring som stadig sier ....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg skal lukte på rumpa de"

"Rumpa de lukter vondt"

"Æsj munnen din stinker" 

Altså dette er drit flaut, alltid forran andre.... hvordan kan jeg irettesette banret mitt i dette tilfelle? Føler det er enda kleinere å stå å kjefte forran andre. Jeg kjefter heller aldri.. men noe må man vel... 

Jeg vet at jeg er nøye hygienisk og vasker meg godt... pusser tennene veldig nøye hver dag og tungen, men det kan vøre at munnen lukter litt pga jeg har en betennelse i visdomstannen, og ikke tannlgetime før om 3 uker..  uansett er jeg så flau. Var ved levering i barnehagen i dag hun begynte igjen. Var på " bli kjent - kaffekopp " med ei mor og barn på samme alder her om dagen, da begynte hun igjen... 😭😭😭

Anonymkode: 1a854...c01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da min datter sa sånn sa jeg :bare slik sier man ikke til andre. 

Anonymkode: fbe86...48d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånt sier man ikke til noen. Da kan man bli lei seg. Gir hun seg ikke så kjeft. Det trengs noen ganger. 

Anonymkode: 1a70c...be9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjefte på grunn av dette? Hvorfor tar du deg nær av det, hun er 4 år😅 Og hvis du viser at du synes det er ubehagelig eller lager en sak ut av det så sier hun det selvfølgelig igjen, hun får jo en reaksjon på det. Mitt barn begynte med det samme, jeg sa kort og rolig at dette ikke er en hyggelig ting å si, og neste gang ignorerte og avledet jeg. Tror hun sa det to-tre ganger også var det ikke noe gøy lenger. Uønsket oppførsel som dette bør stort sett bare ignoreres. 

Anonymkode: 3feda...e7b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Barn bare er sånn. 

Det er verre for meg de gangene de «tar» andre… «mamma, hvorfor har den mannen så rar nese?» «mamma, den damen hadde mye rynker, er hun veldig gammel?» hjelpes, jeg krymper meg hver gang😅

Men de vokser heldigvis fort ut av det, er som regel slutt i fem års alderen :) 

Prøv å overse det som gjelder deg, da er det ikke så gøy (som en over sa). Tiss, bæsj og promp kan være latterlig gøy i den alderen, så du kan le og tulle det bort, eller si at du blir lei deg om du blir det :) 

Anonymkode: 5b08f...0bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...