AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hei. Før var jeg plaget av urolige ben nesten hver natt, men etter at jeg begynte med magnesium for ti år siden ble det bedre. Sov følgelig svært lite på grunn av syndromet, så var deilig da det roet seg. Nå har det begynt å komme tilbake. Eneste forskjellen er at det nå er i mange! Akkurat samme ubehagelige følelse av bølgende killing som bygger seg opp, altså helt jævlig. Er det noen andre som har opplevd at det har forflyttes seg til magen? Nå sitter jeg her i sofaen. Hadde lagt meg og holdt på å sovne da jeg kjente det begynte å bygge seg opp. Har aldri vært hos legen med dette. Er det noen vits å gå til han med dette problemet? Klarer ikke finne noe på nett om rastløsebenfølelse i magen. Hjelp. Anonymkode: 5d250...516
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Jeg tviler på det siden du har fått magnesium til å hjelpe så godt på bena, men du kan ha periodic limb movement disorder. Det har jeg. Bena er verst ramma, men jeg kan få anfall alle steder i kroppen bortsett fra hodet. Anonymkode: ab441...043
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tviler på det siden du har fått magnesium til å hjelpe så godt på bena, men du kan ha periodic limb movement disorder. Det har jeg. Bena er verst ramma, men jeg kan få anfall alle steder i kroppen bortsett fra hodet. Anonymkode: ab441...043 Takk for svar. Kjente meg ikke igjen i det, i tillegg sier samboeren min at jeg aldri rører på meg i søvne. Rastløseben-følelsen må uansett forsvinne helt før jeg får sove, for er umulig å sovne mens det pågår. Google det på engelsk nå (dumme meg er så dårlig i det at jeg ikke har tenkt på det før), og det er visst ikke helt uvanlig å få det andre plasser. Mageregionen er innrapportert flere ganger. Er så lei av det. Anonymkode: 5d250...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå