Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ung og sprek student i 20 årene her, har en okei selvtillit, men alltid vært glad i i oppmerksomhet, og hører ofte at jeg er pen ! Jeg jogger ofte  langs Akerselva, og i Grønlands området. Endel "narkomaner" der. Men i det siste har jeg alltid fått blikk ifra de eller  noen komplimenter når jeg jogger, tar noen korte pauser innimellom. Men har vært tilfeller hvor jeg har blitt stoppet av 2  unge   og fått spørsmål som: har du sigg? Så sa jeg: nei har ikke det. Så sier  plutselig: oii du var forresten veldig pen. Så sa jeg takk for det og begynte å jogge videre. Men kjenner jeg liker den bekreftelsen de gir til meg selvom jeg ikke har på sminke og full av svette, ble sykt smigret av akkurat det komplimentet og ikke ofte man hører det i gata, har også en tendens til å gå etter "drittsekker", så nå frister det litt å komme i kontakt med de, men samt prøve å holde meg trygg er ikke interessert å prøve noe som helst dop, men vil ikke la meg bli utsatt for noe farlig heller . Men kanskje prate med og   få de til å komme seg ut av det dårlige miljøet. For tenker man kan endre seg for en person uansett. Og komme ut av den situasjonen man er i. At en person er villig til å hjelpe, overbevise de om at man må søke hjelp osv. innerst inne er de bare snille folk. Hva tenker dere av de  som er i kontakt med de i forbindelse med jobb osv?  kanskje politifolk ser på de  folka litt annerledes, med skarpere blikk enn oss vanlige folk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoppe en jogger for å spørre om sigg😂😂😂 #dømmekraft.

• Liker 2
Gjest lurven
Skrevet

Anbefaler ikke å jogge langs Akerselva mellom Grønland og Grünerløkka.

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

Går helt fint det.

Skrevet
lurven skrev (9 minutter siden):

Samme. Kjipt område. 

Skrevet (endret)

Men man bør holde seg unna Schantrollfs plass, i alle fall på den siden ved Introllkulturelt Museum. Helt ute av kontroll der.

Endret av Nicathv
  • Liker 1
Gjest lurven
Skrevet
Nicathv skrev (26 minutter siden):

Går helt fint det.

Riktignok en stund siden jeg har vært der.

Har det blitt bedre?

Skrevet

Det er vel ok på formiddagen i alle fall men man bør holde seg unna Akerselva langs Grünerløkka og Grønland ettermiddag/kveld.

Liker meg forresten på Grønland sjøl :) mye god mat i området :)

Skrevet
Nicathv skrev (1 time siden):

Går helt fint det.

Går helt fint helt til det ikke går fint :ninja:

• Liker 1
Skrevet
Imsdalen skrev (2 minutter siden):

Går helt fint helt til det ikke går fint :ninja:

Det er noe i det du sier der altså.

Slitne narkomane er en ting, men ungdomsgjenger av den kjipe sorten kan også forekomme. Men helst kveldstid tror jeg.

Gjest lurven
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Det er noe i det du sier der altså.

Slitne narkomane er en ting, men ungdomsgjenger av den kjipe sorten kan også forekomme. Men helst kveldstid tror jeg.

Slitne narkomane er sjelden farlige. Verre med gjengene

Skrevet

Du virker nokså "ung og dum" tenker jeg.  Hot med overfallsvoltekter, dop og kriminelle?  Kulturen til de fleste av disse ser på norske jenter som hunder og horer desverre.

Skrevet
lurven skrev (8 minutter siden):

Slitne narkomane er sjelden farlige. Verre med gjengene

Jepp. Heldigvis pleier ikke gjengfolk henge rundt hele dagen men vet jo aldri. Finnes steder i Oslo der de henger hele døgnet omtrent, som deler av Vaterland.

Skrevet
Nicathv skrev (1 time siden):

Men man bør holde seg unna Schantrollfs plass, i alle fall på den siden ved Introllkulturelt Museum. Helt ute av kontroll der.

Schandorffsplass? Er vil ikke akkurat på Grønland da. Den ligger jo helt opp mot Akersgata. Ved Trefoldighetskirken. Et godt stykke unna Akerselva

Gjest lurven
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Jepp. Heldigvis pleier ikke gjengfolk henge rundt hele dagen men vet jo aldri. Finnes steder i Oslo der de henger hele døgnet omtrent, som deler av Vaterland.

Ja sånn var det den tiden jeg bodde i Oslo også, er sikkert ikke bedre nå nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...