Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde noen venner en gang og de forsvant alle sammen. Samtidig. Nå klarer jeg ikke å stole på andre mennesker. Jeg har blitt mobba og utfryst så mye opp gjennom livet. Både mobbing, trakassering, utsetenging, tillitsbrudd, ensomhet, uthenging på sosiale medier, utestenging, utfrysing, baksnakking. Verden er helt uholdbar og jeg tror at alle skal ta meg. Jeg er redd for å snakke fordi er redd det skal bli brukt mot meg senere noe jeg har opplevd før. Jeg føler meg bare til bry og jeg er lei av livet. Finner ikke mening med noe lengre.

Jeg har ingen nettverk. Jeg har ingen. Bare den følelsen er helt umenneskelig. Hvordan kan jeg bli mere normal? Jeg vil være sånn som alle andre. Jeg ønsker folk likte meg. Men jeg er bare ikke en sånn person som folk liker. Jeg er så usikker på meg selv. Og usikker på verden. Og siden jeg har opplevd så mye svik i livet så vet jeg snart ikke mere. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så ensom og alene. Men det er ingen som liker meg. Jeg er ubrukelig. Jeg er fæl. Jeg er stygg. Jeg hater meg selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

@Othea Jeg kjenner meg alt for godt igjen i det du skriver. :hug:

Skulle ønske alt var annerledes for oss begge. 

Anonymkode: a237e...493

Skrevet

Vær så snill snakk med noen, enten familien din, lege eller psykolog. Dette er ikke bra for deg selv eller fremtiden din - og dette kan gjøres noe med! 

Jeg hadde slike tanker selv en periode, hvor alle venner gikk fra meg, min egen familie var i mot meg, jeg ikke hadde noen og var kun for meg selv. Den dag i dag er jeg fortsatt nesten venneløs, men jeg har enormt mye mer selvtillit og god selvfølelse enn tidligere. Det kom av at jeg lærte meg å være alene, jeg lærte meg å elske meg selv og virkelig ikke bry meg om noen andre. Jeg tvang meg selv til å være alene foran store folkemengder: dra på shopping alene, spise alene på restaurant og være på kafeer alene. Jeg så mye på psykologiske videoer. 

Anbefaler deg virkelig å prate med noen slik at de kan hjelpe deg. De tankene og følelsene du har nå vil ikke være evig, men de kan være vanskelig å bryte hvis du ikke skaffer deg hjelp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...