AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Noen som har fått skyggestrek med testene fra Normal? Flere som kan skimte noe her? Uredigert og redigert bilde, samme test. Anonymkode: 820da...b85
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Synes jeg skimter en veldig svak strek på siste. Brukte selv billigstrimmel test og synes jeg skimte en svak en på min. her er min, ikke samme strimmel men en av de «rimelige» Anonymkode: db0b6...e67
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes jeg skimter en veldig svak strek på siste. Brukte selv billigstrimmel test og synes jeg skimte en svak en på min. her er min, ikke samme strimmel men en av de «rimelige» Anonymkode: db0b6...e67 Anonymkode: db0b6...e67
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Jeg fikk ikke opp noe på de testene fra normal som du refererer til her, men det kan se ut som en svak skyggestrek ja. Jeg kjøpte også to CB tester på normal hvorav den ene viser positiv (tatt midt på dagen) og deretter ny test med morgenurin dagen etter hvorav den viste negativt. Tok deretter en CB fra apoteket hvor jeg muligens skimter en skyggestrek? Ikke lett å bli klok kjenner jeg. Anonymkode: 070ac...be0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg fikk ikke opp noe på de testene fra normal som du refererer til her, men det kan se ut som en svak skyggestrek ja. Jeg kjøpte også to CB tester på normal hvorav den ene viser positiv (tatt midt på dagen) og deretter ny test med morgenurin dagen etter hvorav den viste negativt. Tok deretter en CB fra apoteket hvor jeg muligens skimter en skyggestrek? Ikke lett å bli klok kjenner jeg. Anonymkode: 070ac...be0 Ja har lissom hørt at det skal myyyeee hcg til før testene fra Normal slår ut. Jeg er jo bare 9/10 dpo så. Hvor mange dpo er du? Så merkelig med så forskjellige tester. Gravid har du ihvertfall vært, men kanskje kjemisk? 🥺❤️ Anonymkode: 820da...b85
Moj Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja har lissom hørt at det skal myyyeee hcg til før testene fra Normal slår ut. Jeg er jo bare 9/10 dpo så. Hvor mange dpo er du? Så merkelig med så forskjellige tester. Gravid har du ihvertfall vært, men kanskje kjemisk? 🥺❤️ Anonymkode: 820da...b85 Dette er veldig nytt for meg, så jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Dette var helt uplanlagt og det viste seg ifølge gynekolog (var der i dag) at det må ha vært en falsk positiv test fordi jeg har tatt typ 5 negative og hun så absolutt ingenting. Men alt så bra ut ellers da visstnok. Men nå står jeg ovenfor et nytt dilemma, vil jeg plutselig ha barn likevel? For jeg har ikke tidligere ønsket meg barn, men er nå usikker på om jeg vil ha likevel fordi jeg følte meg veldig klar nå som "uhellet var ute" og jeg trodde jeg ble pusha ut i det. Hvis du er ei som som har bestemt deg allerede så jeg krysser fingrene for at det ikke er skyggestrek, men faktisk strek hos deg 😍 Endret 11. mai 2022 av Moj
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Jeg tror kanskje du er gravid, men det er veldig tidlig enda 😊 Vent to dager til Anonymkode: 845ff...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå