AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hva definerer dere som JEG LIKER DEG? Anonymkode: cc125...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Hva det kan bety? Kommer an på konteksten, kan være tusen grunner til å like folk. Når jeg sier det til min crush mener jeg at jeg elsker ham, men jeg baker det alltid inn i en setning ("blahblah, derfor jeg liker deg så godt). Anonymkode: 1b45a...5ca
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 En som ønsker noe mer, men av ulike grunner har en litt forsiktig uttalelse? Anonymkode: 43329...627
Myrmel Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Kjæresten min sa dette til meg i starten, før vi var et par, og jeg tolket det som at han likte meg som person. Du vet, kun platonisk- som man liker en kollega eller en venninne/kompis. Når vi etterhvert tok praten om hvor vi sto, så kom det frem at han hadde ment at han var betatt, og trodde at han kommuniserte det tydelig ved å fortelle at han likte meg. Dersom jeg hadde trukket meg ut av relasjonen vår (som jeg nesten gjorde, basert på antagelsen om at han kun likte meg som en venn) så hadde det ikke blitt oss. Men siden alt han gjorde tydet på at han hadde forelsket seg i meg og ønsket et forhold med meg, så valgte jeg å stole på "action over words". 1
Gjest Hippokrates Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Det er utelukkende et kompliment. Et godt et. For folk sprer ikke rundt seg med "jeg liker deg" i disse dagene. Bak dette uttrykket er potensialet stort for den som mottar det. Det kan være en indirekte innbydelse til økt sosialisering og/eller et uttrykk med inngang til noe stort.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Når folk "liker meg" skjønner jeg alltid hvorfor, bortsett fra når jeg er forelsket i den personen. Da blir jeg usikker. Jeg har sagt til ham at jeg liker ham, eller ditt og datt ting ved ham, når jeg mener MYE mer. Han sier at jeg er en fantastisk person, alltid fint å være med meg osv., og jeg er likevel usikker på hvor han står. Anonymkode: 1b45a...5ca
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 On 5/10/2022 at 11:55 PM, AnonymBruker said: Hva definerer dere som JEG LIKER DEG? Anonymkode: cc125...3ba Ingenting, jeg har selv brukt det flere ganger til både menn og kvinner, bare som kompliment ! Og ikke noe mer... Anonymkode: 987a3...3b6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 23.55): Hva definerer dere som JEG LIKER DEG? Anonymkode: cc125...3ba Nei si det. Har du aldri likt noen Anonymkode: cb46d...9fb
GammelKaktus Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 Liker deg betyr vel at en liker deg. 😄 Ikke nødvendigvis på en romantisk måte, ville nok forventet noe mer enn liker deg i en slik setting.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 Jeg sier dette til mennesker jeg liker. Om det så er barna, kjæreste, flørt eller venner. Hva det betyr er alt etter kontekst. Anonymkode: afab7...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå