AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Del Skrevet 10. mai 2022 En jeg tidligere har hatt litt connection med har fått seg dame. La merke til han har blokkert meg overalt på Instagram, snap og Facebook. Og vi har hatt samleie før, for to år tilbake. Jeg håpet på at det kunne bli noe mer. Han har jo alltid vært snill mot meg, og nå føler jeg meg skikkelig mindreverdig. Dama hans var super duuuper pen, godt trent, høy, modell og er ferdig utdannet ingeniør. Mens jeg? En litt overvektig dame, som ofte drikker og jobber i klesbutikk. Innser at jeg aldri kunne hatt sjanse hos han. Hjertet sank i magen i dag når jeg så at han har fjernet meg overalt, og gjort forholdet med den nye dama offisielt. Han gikk aldri ut med meg offentlig, tok meg aldri med hjem til sin familie. Så at han har lagt ut bilde av henne og moren sin sammen. Er skikkelig lei meg, og aner ikke hvordan jeg skal komme meg over det. Synes det er ekstra vanskelig å vite at han hele tiden ga meg mixed signals, og ga meg forhåpninger - også skjer dette. Trenger noen rasjonelle tips her😭 Anonymkode: 3363e...ab8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Del Skrevet 10. mai 2022 Tid❤️ Anonymkode: 6d423...3a2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Sadberg Skrevet 10. mai 2022 #3 Del Skrevet 10. mai 2022 Er ikke så mye du får gjort med det. Han kommer nok ikke til å bry seg noe mer om deg nå, og det kan hende det ikke var noe mer fra hans side enn bare sex. Du må nesten bare erkjenne at han har kommet seg videre, og er lykkeligere med en annen. Så fort du innser det blir ting litt lettere. Et annet tips er å henge rundt folk du bryr deg om, og henge med folk som du kan stole på. Høres ut som du har kjærlighetssorg. Lykke til!❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Some guy Skrevet 10. mai 2022 #4 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger noen rasjonelle tips her😭 Ting tar tid. Men kanskje du kan bruke dette som en motivator for å gjore noe for deg selv sånn at du kommer deg videre? Ofte etter brud eller lignende kan folk finne på å jobbe med seg selv for å bli bedre og kanskje få tilbake personen, og ofte ender dette opp med at man kommer så langt med selv byggingen at man finner noen eller noe annet på veien. Tunge tanker hos deg, men tiden leger alle sår. Og hvis du finner noe å gjore, så går tiden kjempe fort. Endret 10. mai 2022 av Some guy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Del Skrevet 10. mai 2022 Om ikke han hadde blokkert deg, så hadde du uansett, måttet holde deg til fakta Det hadde ikke nyttet å dyrke han i alle sosiale kanaler, uansett. Også er hjernen vår ganske enkel... Når andre setter punktum, gjør det ekstra vondt, fordi vi mister kontrollen. En kar som ønsker å gjemme deg unna, er virkelig ingenting å beholde. Ta tiden til hjelp, og ikke senk deg selv i gjørma. Hèlt unødvendig. Hold deg heller til fakta. Nå er han opptatt. Se videre, etter en mer verdig kar Anonymkode: ca404...09f 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 10. mai 2022 #6 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): En jeg tidligere har hatt litt connection med har fått seg dame. La merke til han har blokkert meg overalt på Instagram, snap og Facebook. Og vi har hatt samleie før, for to år tilbake. Jeg håpet på at det kunne bli noe mer. Han har jo alltid vært snill mot meg, og nå føler jeg meg skikkelig mindreverdig. Dama hans var super duuuper pen, godt trent, høy, modell og er ferdig utdannet ingeniør. Mens jeg? En litt overvektig dame, som ofte drikker og jobber i klesbutikk. Innser at jeg aldri kunne hatt sjanse hos han. Hjertet sank i magen i dag når jeg så at han har fjernet meg overalt, og gjort forholdet med den nye dama offisielt. Han gikk aldri ut med meg offentlig, tok meg aldri med hjem til sin familie. Så at han har lagt ut bilde av henne og moren sin sammen. Er skikkelig lei meg, og aner ikke hvordan jeg skal komme meg over det. Synes det er ekstra vanskelig å vite at han hele tiden ga meg mixed signals, og ga meg forhåpninger - også skjer dette. Trenger noen rasjonelle tips her😭 Anonymkode: 3363e...ab8 Gå videre. Han var ikke noe for deg uansett. Det finnes nok av menn der ute så. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Del Skrevet 10. mai 2022 Bli sånn som damen hans da vel. Drikk mindre, tren bort fettet og vis typen hva han gikk glipp av! Anonymkode: 2511a...0b3 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 10. mai 2022 #8 Del Skrevet 10. mai 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Tid❤️ Anonymkode: 6d423...3a2 Dette! 💕 Dessverre ingen annen medisin. Ta en og en dag av gangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Del Skrevet 10. mai 2022 Er du forelsket i ham? Anonymkode: 8d5b5...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er du forelsket i ham? Anonymkode: 8d5b5...89c Har vært det en stund Anonymkode: 3363e...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #11 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bli sånn som damen hans da vel. Drikk mindre, tren bort fettet og vis typen hva han gikk glipp av! Anonymkode: 2511a...0b3 Ja, jeg liker å trene, men det ser jo ikke ut som jeg trener. Og uansett om jeg blir slankere så er hun fortsatt mye penere enn meg. Hun er nydelig Anonymkode: 3363e...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Del Skrevet 11. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært det en stund Anonymkode: 3363e...ab8 Hvis det er to år siden dere lå sammen, har du gjort noe fremsteg for å prøve å få til noe, vise han at du er forelsket eller interessert? Eller har du gått to år uten noe forsøk? Det høres dessverre ut som han var interessert i sex med deg, men ikke så deg som potensiell kjæreste eller at han ikke ønsket kjæreste på det tidspunktet. Da ville han ikke gitt mixed signaler og ville gjerne vist deg fram. Vondt pille å svelge, men det kan hjelpe deg å komme raskere over det, ved å akseptere realiteten 😢 Anonymkode: bb197...0de 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #13 Del Skrevet 11. mai 2022 Du har ligget med ham for to år siden, og han har ikke prøvd seg siden? Det er ikke mixed signals, det er 'har null interesse'. Anonymkode: 7b096...42f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #14 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ligget med ham for to år siden, og han har ikke prøvd seg siden? Det er ikke mixed signals, det er 'har null interesse'. Anonymkode: 7b096...42f Ja, vi lå sammen to ganger i samme periode men han kom jo aldri tilbake Anonymkode: 3363e...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Del Skrevet 11. mai 2022 Han virket jo ganske så overfladisk da. Ellers tenker jeg at den rette dukker opp etter hvert. Det som er ment å være vil skje. Anonymkode: 057e6...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #16 Del Skrevet 11. mai 2022 Selv om en mann ligger med deg betyr det dessverre ikke at han er interessert i deg. Menn kan få seg til å ligge med omtrent hvem som helst for å få tømt seg. Hvis en mann er interessert så vet man det som regel alltid. Gir han "mixed signals" så er han ikke interessert. Han var nok kun ute etter sex med deg. Mulig han i tillegg prøvde å holde deg varm i tilfelle han hadde behov for noen å tømme seg i igjen. Menn er dessverre enkle sånn. Håper du kommer deg videre og finner en som virkelig vil ha deg! ❤️ Anonymkode: fcc25...984 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 11. mai 2022 #17 Del Skrevet 11. mai 2022 Du skal ikke mislike deg selv fordi du ble forelsket og hadde sex med ham. Han derimot , burde visst bedre enn å bruke et menneske kun for sex ( Derav de blandede signalene. ) - og ingen forpliktelse. Anbefaler deg å ikke følge med på han og dama. Du maler en fantasi av ham og et glansbilde av henne. Det er bortkastet energi på en mann som oppførte seg langt under lavmål ifht. hva DU la i relasjonen med din evne og ønske om kjærlighet . Man lever ikke lenge av ei pen kake. Dessuten mangler han det viktigste din fremtidige mann må inneha : ærlighet og respekt. Uten det , er ingen menn snille. Det er ikke du som ikke holder mål,- det er han ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 11. mai 2022 #18 Del Skrevet 11. mai 2022 Kjipt at du må gjennomgå dette og skjønner at du har det vondt, men samtidig må du bare tenke at du ikke kaster bort mer unødvendig tid på han. Under datingfasen sa jeg selv til de jeg datet at jeg ikke viste hva jeg var ute etter og at jeg i første omgang ville bli bedre kjent og se an kjemi etc. Hadde jo møtt et par damer som jeg igjen hadde kontakt med på snap etc. Til slutt møtte jeg ei som tok pusten fra meg og jeg visste umiddelbart at dette var en person jeg ville ha i livet mitt. Det er synd at han bare slettet deg og rett og slett ghostet deg. Feil valg av han! Selv valgte jeg å varsle de jeg hadde datet om at jeg hadde møtt noen andre og at det var naturlig for meg å stoppe kontakten der (pluss litt mer info om hvorfor etc) Det ble veldig godt mottatt av de jeg sa det til og de hadde respekt for valget. Nå må du bare bruke tiden framover. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #19 Del Skrevet 11. mai 2022 Så leit å høre om kjærlighetssorgen din. Det vil gå over om det er en trøst. En annen trøst er at det ikke er pga at det er noe galt med deg at det ikke ble dere to. Når jeg "finner den rette, så måler jeg ikke menn opp mot hverandre. Hvem er penest, mest vellykket, rikest, mest populær, etc. Jeg luker ikke ut de med feil og mangler. De som blir valgt bort, blir ikke det fordi de er dumme eller tykke. Jeg sitter ikke med en liste og tenker over hvorfor jeg valgte Knut og ikke per eller Arne. Jeg falt rett og slett for Knut. De andre kan være fantastiske og perfekte. Men det er fortsatt knut jeg vil ha. Kanskje knut til og med er både lavtlønnet og overvektig. Det er hjertet jeg går etter. Og da spiller det ingen rolle om jeg har ligget med Arne i fjor og Arne synes han er penere enn knut og at han er forelsket i meg og at jeg burde elske han tilbake. Om jeg og Knut vil ha hverandre, så er det oss som blir sammen. Da skylder vi ingen andre noe forhold. Og det betyr ikke at andre vi har vært med er mislykket. Det betyr at jeg elsker knut. Selvsagt dumt å ghoste folk. Det er feigt. Men det betyr ikke at han burde bli sammen med deg i stedet for henne, eller at du er mislykket. Det betyr at det er feigt å ghoste. Hverken mer eller mindre. Du er fantastisk. Nå kan du sørge en liten stund. Men ikke for lenge. Han var aldri din. Han lå med deg, men ville ikke ha deg som kjæreste. Vondt, men sånn er livet. Gi slipp. Der finnes én for deg også der ute. Ikke ta det personlig. Hun var den rette for han. Det er ikke noe feil med deg av den grunn. Anonymkode: 20fbc...d2b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 11. mai 2022 #20 Del Skrevet 11. mai 2022 Det gjør deg absolutt ingenting godt å sette den dama på en pidestall. Kanskje har hun dårlig ånde eller er notorisk utro. Slutt å følg med på hva han driver med og samle informasjon av nydama. Det er bare selvdestruktivt. Dette er tidspunktet å finne noen nye spennende hobbyer og møte helt andre mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå