Gå til innhold

Noen som har prøvd Microsoft Excel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det å lære seg Excel er en lett måte å imponere arbeidsgivere. 

Anonymkode: da81d...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..? Reklame for Excel fra tidlig 90-tallet? Om kunnskap og ferdighet i Excel er imponerende for arbeidsgiver kommer helt an på yrket du satser på det da. 

Men ja, det er ganske stort bruksområde på det programmet

Skrevet

Bruker det hver dag og det er ikke for å imponere sjefen, som er meg selv forøvrig.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på arbeidsgiver blir særlig imponert, med mindre man er 100 år så er vel dette noe alle kan bruke i dag? 

Anonymkode: efbc0...7c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde reklamevideoen var laget i 1984, og ikke i -94. 

Men, ikke alt er storveies med Excel i dag heller; prøv å få satt inn fil-banen i bunnteksten på et excel-ark, for eksempel? Jeg klarer ikke finne ut hvordan man gjør det. I Word må du lete deg inn i en veldig bortgjemt kommando under "Hurtigdeler"  - "Felt" (!!). Ikke akkurat intuitivt. Men i Excel finnes ikke muligheten i det hele tatt.

Anonymkode: 4ca12...bef

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel antatt at de aller fleste kan litt excel i dag 😅

Anonymkode: 08148...779

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 23.25):

Jeg trodde reklamevideoen var laget i 1984, og ikke i -94. 

Men, ikke alt er storveies med Excel i dag heller; prøv å få satt inn fil-banen i bunnteksten på et excel-ark, for eksempel? Jeg klarer ikke finne ut hvordan man gjør det. I Word må du lete deg inn i en veldig bortgjemt kommando under "Hurtigdeler"  - "Felt" (!!). Ikke akkurat intuitivt. Men i Excel finnes ikke muligheten i det hele tatt.

Anonymkode: 4ca12...bef

Litt usikker på om jeg forstår hva du mener med bunnteksten for jeg kjenner ikke igjen word-referansen din og jeg bruker mye bunntekst, men hvis du tenker på tekst som skal komme nederst på arket ved utskrift/i PDF så gjør du det i utskriftsformatoppsettet i Excel.  

Anonymkode: 5af20...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...