AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Jeg får jevnlig en liten klikkelyd fra livmoren. Er i siste trimester. Ikke sikkert det er fra livmoren selvsagt. Men høres ut som det er i det området. Lest at enkelte hører klikkelyd/knepp når vannet går. Her har ikke vannet gått, lekker ikke og har ikke noen tanker om at det er noe som nå kommer til å skje med det første heller. Men noen som har opplevd lignende eller har en forklaring på hvor/hvorfor denne klikkelyden kommer? Anonymkode: 19a43...352
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Jepp. Hatt det slik i 3 svangerskap. Jeg tror det kommer fra leddene til babyen. Men ingen lege har kunnet gi sikkert svar. Anonymkode: a873e...17c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Hadde det samme i mine 2 svangerskap, hørte med jordmor, og hun sa det var normalt. Anonymkode: 51c21...3bf
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Har det likedan. Som en slags knipsing eller knekking av plastikk som kommer innimellom når babyen rører seg. Har googlet uten å finne noe svar. Virker ikke som noen vet hva lyden er. Jordmora mi hadde visst aldri hørt om det før. Litt rart når man googler og ser hvor mange som opplever det 😅 Jeg har termin i morgen, hatt klikking i over 1 mnd. Anonymkode: 9c43a...da8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Hadde det samme. Er nok leddene til babyen, ja. Anonymkode: 368d2...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå