Gå til innhold

Forbud sex i 7 dager...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..!

Jeg skiftet akkurat spiral før helga - og jeg har ikke sett kjæresten min på 2 uker før jeg reiste til han på fredag.

Da fikk jeg beskjed om å ikke ha SEX, TAMPONG og KARBAD! Fooorbudt.. etter det er det bare å tut og kjør!

Men faen det var jo jaggu vanskeli gå la være å ha SEX når jeg ikke har sett han på toooo uker!

Nei - jeg bare (beklagevis) ga faen i og hoppa i sengs..

Vet noen av dere om hvorfor man bør vente med de tre tingene i en uke etter å ha satt inn ny spiral??

Mvh Brizzie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får krysse fingrene for at du ikke får en infeksjon da ;)

rart ikke legen fortalte deg grunnen til at du skulle avstå fra sex.

Skrevet

Du burde virkelig spurt legen din om dette, men det er for at risikoen for infeksjon er stor da.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Du må ha en utrolig inkompetent lege som ikke opplyste deg om dette.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

kan det jo tenkes at legen opplyste, men at noe informasjon forsvant i en slags pre-puletåke..?

Skrevet

Du får ingen medfølelse av meg ;)

Jeg deler seng med kjæresten min og pga en operasjon (han) så kan vi ikke ha sex på 4 uker. Nå har det gått en uke og jeg har klart meg på egenhånd, men .... Spør meg om hvordan jeg har det om ei uke til. Abstinensen kommer nok etter hvert. :wow:

Har aldri vært uten sex så lenge i dette kjæresteforholdet.

Skrevet
Du får krysse fingrene for at du ikke får en infeksjon da ;)

rart  ikke  legen fortalte deg grunnen til at du skulle avstå fra sex.

Jeg har skiftet spiral 2 ganger før og aldri blitt fortalt om dette. Hoppa i sengs dagen etterpå og det gikk bra begge gangene. Skulle EGENTLIG ha nevnt at jeg regnet med at det var noe med faren for infeksjon. Men spurte dere her inne for sikkerhets skyld om det var noe annet eller noe sånt :roll:

Du burde virkelig spurt legen din om dette, men det er for at risikoen for infeksjon er stor da.

Som sagt ovenfor - regnet med at det var infeksjonsfaren.... osv :sjenert: :sjenert:

Du må ha en utrolig inkompetent lege som ikke opplyste deg om dette.

Tror ikke at det er en inkompetent lege - siden jeg nevnte at jeg har skiftet spiral 2 ganger så jeg tror at han tok det som en selvfølge at jeg visste det..

kan det jo tenkes at legen opplyste, men at noe informasjon forsvant i en slags pre-puletåke..?

:ler: :ler: Pre-puletåke jah!! kan nesten si det - jeg som er så glad i sex :grine2:

Du får ingen medfølelse av meg  ;)

Jeg deler seng med kjæresten min og pga en operasjon (han) så kan vi ikke ha sex på 4 uker. Nå har det gått en uke og jeg har klart meg på egenhånd, men ....  Spør meg om hvordan jeg har det om ei uke til. Abstinensen kommer nok etter hvert.  :wow:

Har aldri vært uten sex så lenge i dette kjæresteforholdet.

Jeg har vært uten sex i tre måneder i et forhold - pga graviditeten - da barnefaren ikke ville ha sex.. Dermed skjønner jeg ikke at du greier deg så fint i 4 uker :S

Men forskjell fra person til person ;):klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...