Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler selv at når jeg og kjæresten har sex så er jeg dårlig på å ri og får ikke helt teknikken på det. Er det en god ide å kjøpe en dildo som kuk og øve på? 

Anonymkode: d4edb...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler selv at når jeg og kjæresten har sex så er jeg dårlig på å ri og får ikke helt teknikken på det. Er det en god ide å kjøpe en dildo som kuk og øve på? 

Tror det er bedre å snakke med partneren og løse det sammen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det rytmen du merker problemer med, eller er det kanskje at de musklene du behøver ikke er så veldig utviklet? Forskjellig fremgangsmåte på de to, sistnevnte er nok lettest å øve på vil jeg si

Anonymkode: 5639e...62f

Skrevet
feliek54 skrev (1 minutt siden):

Tror det er bedre å snakke med partneren og løse det sammen.

Erru gal? Kan jo ikke kommunisere med partneren.

Dette er et vanlig fenomen både det med å ikke kommunisere og det å være dårlig til å ri. Bedre at mannen tar oppgaven for å gjøre sexen bra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Troll 

Anonymkode: 3626a...dad

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Dette er et vanlig fenomen både det med å ikke kommunisere og det å være dårlig til å ri. Bedre at mannen tar oppgaven for å gjøre sexen bra. 

Så snakke for mye om sex er usexy. Man vil at folk skal være flinke uten å forklare det med ord.

Anonymkode: c9fa6...e58

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så snakke for mye om sex er usexy. Man vil at folk skal være flinke uten å forklare det med ord.

Anonymkode: c9fa6...e58

Ja og engler daler ned fra himmelen hånd i hånd med en fe der de svinger med staven og vipps kommer de deiligste orgasmer som perler på en snor. Ahhh!!!! magisk opplevelse. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (28 minutter siden):

Blir du aldri lei av den sutringa?

Anonymkode: 5b75c...f87

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Blir du aldri lei av den sutringa?

Ja, det lurer jeg på og. 

Anonymkode: a8b23...e75

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det høres ut som en ok idé det. Kan være litt vanskelig å ri en dildo nøyaktig likt som en mann, men det kan gi trening. Kjøp en med sugekopp.

Så må du så klart snakke med mannen også.

Anonymkode: 721f4...962

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det rytmen du merker problemer med, eller er det kanskje at de musklene du behøver ikke er så veldig utviklet? Forskjellig fremgangsmåte på de to, sistnevnte er nok lettest å øve på vil jeg si

Det er nok den siste ja! Hvordan øver en på sånt 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det høres ut som en ok idé det. Kan være litt vanskelig å ri en dildo nøyaktig likt som en mann, men det kan gi trening. Kjøp en med sugekopp.

Så må du så klart snakke med mannen også.

Anonymkode: 721f4...962

Takk for svaret! Har selvfølgelig tenkt å prate med han når vi møtes igjen! 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok den siste ja! Hvordan øver en på sånt 😂

For det første ønsker du å styrke dine hip flexors (jeg er usikker på det norske navnet, norsk er ikke mitt morsmål). Hvis du vil begynne med kun kroppsvektøvelser, kan du sitte på kne med bena spredt ca like mye som du ville gjort om du satt oppå en mann. Så løfter du bekkenet opp og frem, dytter det fremover, og så ned igjen - men uten å la rumpa gå helt ned til hælene igjen. Gå opp og ned slik som dette så ofte og så mye du klarer, du vil bli støl den første uka tipper jeg! Og du kan gjerne variere, av og til med store bevegelser, andre ganger med små. Men mange repetisjoner for å bygge stamina i lår, rumpe og hoftemuskler. Gjør det feks hver morgen og hver kveld og gjerne en gang inni mellom hvis du virkelig vil. I begynnelsen kan du gjøre annenhver dag, og etterhvert bygge opp til hver dag og enda flere repetisjoner!

Dette gjorde en vanvittig forskjell for meg, mannen min elsket det 😂

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For det første ønsker du å styrke dine hip flexors (jeg er usikker på det norske navnet, norsk er ikke mitt morsmål). Hvis du vil begynne med kun kroppsvektøvelser, kan du sitte på kne med bena spredt ca like mye som du ville gjort om du satt oppå en mann. Så løfter du bekkenet opp og frem, dytter det fremover, og så ned igjen - men uten å la rumpa gå helt ned til hælene igjen. Gå opp og ned slik som dette så ofte og så mye du klarer, du vil bli støl den første uka tipper jeg! Og du kan gjerne variere, av og til med store bevegelser, andre ganger med små. Men mange repetisjoner for å bygge stamina i lår, rumpe og hoftemuskler. Gjør det feks hver morgen og hver kveld og gjerne en gang inni mellom hvis du virkelig vil. I begynnelsen kan du gjøre annenhver dag, og etterhvert bygge opp til hver dag og enda flere repetisjoner!

Hofteleddsbøyere :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitt på kne i stedet for å stå på huk og så twerker du.

Anonymkode: b3938...e57

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Be kjæresten din holde deg i hendene, så får du bedre balanse. Om du ikke får til ridinga, kan det være superdeilig uansett. Så det fører bare til at dere har det deiligere lengre, enn at du har ridd han som ei dronning. 

En dildo er alltid smart å ha i et forhold, den kan du kose deg med når han er borte🤗

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (15 timer siden):

Bra sex handler mye om god kommunikasjon. Gi den sex som partner liker best

Skrevet
feliek54 skrev (33 minutter siden):

Bra sex handler mye om god kommunikasjon. Gi den sex som partner liker best

Jeg vet det, men det virker som ikke damer er helt oppdatert på akkurat det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Å bli god krever trening. Og eksperimentering. Jeg liker i alle fall å prøve meg litt frem, finne stillinger og teknikker som kan fungere, og så øve på dem. Og selvsagt kose seg med treningen. Det trenger ikke være perfekt for å være godt!

Når jeg rir bruker jeg sjelden store bevegelser. Og jeg liker å spenne pc-musklene. Det hjelper også at jeg kneler med ett bein og står på huk med det andre. Da blir det ikke så tungt i lengden. 😉

Jeg vet ikke om en dildo er en god ide å øve på. Den må jo stå støtt i riktig høyde. Hvis du ikke kan øve med ham, tror jeg en pute er en bedre ide. Pute mellom beina slik at de er litt spredt og så øve på bevegelsene over puta. 😉

Her er flere tips.

Endret av Fioljenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tusen takk for veldig godt råd! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...